World in Conflict - poradnik do gry

World in Conflict - poradnik do gry

World in Conflict - poradnik do gry

Towarzysze - World in Conflict - poradnik do gry

Towarzysze!

Oto nadeszły te świetlane czasy! Nasza Ojczyzna została zalana przez same dobre gry, będące dziełami przodowników pracy, prawdziwych bohaterów naszego pięknego Kraju! Jednym z tych tytułów jest bez wątpienia World in Conflict. W tę produkcję powinien zagrać każdy, kto chce być postrzegany jako obywatel z prawdziwego zdarzenia!

Zrozumiałym jest, że nie każdy człowiek został stworzony do zarządzania wirtualnym wojskiem, dlatego też Partia w swojej wspaniałomyślności postanowiła stworzyć poradnik, który pozwoli każdemu zaznajomić się z tajnikami gry i ułatwi walkę z wrogami Narodu!

Niniejszy dokument, w odróżnieniu od marnych, kapitalistycznych świstków, cechuje się przejrzystością i dokładnością, nie zaś biurokratycznym bełkotem, utrudniającym zrozumienie samej treści!

Specjalnie dla Was, Towarzysze, opracowano opis przejścia wszystkich misji, a także listę jednostek z przedstawionymi wadami i zaletami. Masa wskazówek i map ułatwi ogarnięcie sytuacji na polu bitwy, dzięki czemu każdy z Was będzie mógł w domowym zaciszu spokojnie poprowadzić Ojczyznę ku zwycięstwu!

Do grania, Rodacy! Z poradnikiem pod ręką żaden wróg Narodu nie okaże się straszny lub niezwyciężony!

Powodzenia, Towarzysze!

Oznaczenia w poradniku:

[liczba] - odniesienie do mapy (liczba w nawiasie kwadratowym oznacza liczbę na mapie);

[liczba] - początek opisu wykonania celu głównego (liczba w nawiasie kwadratowym oznacza numer celu);

[liczba] - początek opisu wykonania celu pobocznego (liczba w nawiasie kwadratowym oznacza numer celu);

Poradnik powstał w oparciu o polską wersję językową gry. Autor przechodził wszystkie misje na normalnym poziomie trudności.

Porady ogólne

  1. Kierując pojazdami opancerzonymi i czołgami, staraj się ustawiać swoje maszyny przodem do wroga, albowiem to właśnie przedni pancerz jest najtwardszy. Dotyczy to także pojazdów przeciwnika, więc staraj się go okrążać i atakować od tyłu lub boków;
  2. Piechota przeciwpancerna jest jedną z najlepszych jednostek zwalczających czołgi, lecz jest dość słaba przeciwko piechocie wyposażonej w karabiny szturmowe. Z tego powodu należy zawsze zapewniać jej jakąś osłonę. Nie musi to nawet być inna jednostka - ściany budynku lub las też zdadzą egzamin;
  3. Kiedy podejrzewasz, że w lasach czai się wroga piechota, dobrze jest użyć napalmu - jest dość tani i świetnie radzi sobie z ludźmi ukrytymi między drzewami;
  4. Naucz się celować bronią taktyczną uwzględniając ruch pojazdów przeciwnika. Zaoszczędzi Ci to wielu problemów;
  5. Broń taktyczna ma trzy stopnie zaawansowania. Każdy kolejne jest bardziej efektywny od poprzedniego (np. możliwość zaatakowania artylerią większego obszaru), ale jednocześnie pociąga za sobą większe koszta punktowe;
  6. Takie pociski jak TOW, Shillelagh czy HESH mają to do siebie, że mogą nie trafić we wrogi pojazd, jeżeli ten jest w ruchu;
  7. Pamiętaj, że choć ciężka artyleria może ostrzelać niemal dowolny punkt na mapie, to już zaatakowanie wroga oddalonego o 15 metrów jest już dla niej niemożliwe;
  8. Zapoznaj się z ofensywnymi i defensywnymi zdolnościami jednostek - pozwalają one na prowadzenie bardziej efektywnej walki;
  9. Zawsze na mapie rozmieszczone są perymetry, czyli ważne i możliwe do przejęcia lokacje. Perymetry składają się z tzw. punktów perymetru. Oznaczane są poprzez białe okręgi. Ich przechwytywanie odbywa się poprzez umieszczanie w nich swoich jednostek. Gdy perymetr jest w naszych rękach, a w okręgach stacjonują sojusznicze wojska, automatycznie wznoszone są fortyfikacje. Najpierw powstaje bunkier przeciwpiechotny, potem stanowisko wyrzutni przeciwczołgowych, a na samym końcu broń przeciwlotnicza. Im więcej jednostek znajduje się w punktach perymetru, tym szybciej wznoszone są fortyfikacje. Większość zadań w trybie singleplayer wymaga nie tylko zajęcia perymetru, ale i okopania się. Na zdjęciu poniżej mamy perymetr składający się z jednego punktu.
1 - World in Conflict - poradnik do gry
  1. Jednostki latające również da się naprawiać wozami naprawczymi.

Informacje o World in Conflict - poradnik do gry

Autorzy : Maciej Jałowiec, Patryk ROJO Rojewski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 38, ilustracje: 183 .

Popularne strony w World in Conflict - poradnik do gry

World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90300World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90299World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90298World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90297World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90296World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90295World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90294World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90293World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90292

02.10.2007 19:59
👍
montron4564
8
Pretorianin

Jak będe miał grę to skorzystam z tego poradnika.

03.10.2007 11:41
odpowiedz
Dziubdziak
27
Hanoszi

Warto przed grą zassać najnowsze sterowniki do grafiki szczególnie mówie tu o nvidii bo inczaczej gra się wysypuje.

03.10.2007 11:56
odpowiedz
ZgReDeK
99
Legend

nie mogę przejżeć całego ale widze ze opisaliscie z osobna kazda jednostke a przeciez tylko artylerie psozczególnych nacji sie róznia...;.

03.10.2007 12:03
😃
odpowiedz
ROJO.
125
Magia Kontrastu

Drogi ZgReDK-u ---> Nie moglismy pójść w przypadku takiej gry na łatwiznę.

03.10.2007 12:17
odpowiedz
zanonimizowany122796
0
Centurion

Takie poradniki są tworzone przede wszystkim dla ludzi nie posiadających instrukcji (tzn. którzy je "zgubili wraz z oryginalnym pudełkiem") stąd nawet opisy jednostek :P

15.10.2007 15:11
odpowiedz
macias7
10
Legionista

Gra jest łatwa. Nawet na poziomie trudności hard można ją przejść bardzo rzadko korzystając z opcji load. Dlatego moim zdaniem, opis przejścia misji przyda się osobom, które z założenia przechodzą gry z poradnikiem w ręku.
Opis jednostek i pomocy taktycznych, to w większości przepisane dane z instrukcji i "dymków" w grze - brakuje praktycznych porad wynikłych z doświadczenia zdobytego w grze.

Dużo chętniej niż powyższe przeczytałbym porady dotyczące konkretnych map multi, taktyk dla konkretnych formacji i posługiwania się poszczególnymi jednostkami lub oddziałami.

W takim kształcie jak obecnie po poradnik sięgać nie warto - no chyba że jest za darmo tak jak obecnie. Zbyt wiele się z niego nie wyniesie IMO oczywiście ;)

15.10.2007 16:18
😊
odpowiedz
zanonimizowany376292
45
Generał

Grałem w demo. BOMBA!!!! Myślałem ,że CoH to szczyt możliwości graficznych RTS-ów, jednak bardzo się myliłem! Super gra,super grywalność, super grafa......

15.10.2007 18:33
odpowiedz
ROJO.
125
Magia Kontrastu

--->macias7. Oj stary widać, że nie zaznajomiłes się z poradnikiem dokładnie. W dziale jednostek podalismy m.in. dokładne wskazówki co do zastosowania konkretnych jednostek, formacji czy pomocy taktycznych.

15.10.2007 20:48
odpowiedz
macias7
10
Legionista

Wypraszam sobie uwagę o bredzeniu - to, że ktoś ma inne zdanie niż szanowny pan redaktor nie oznacza, że trzeba mu ubliżać.
Poradnik czytałem i zdania nie zmieniam.

Radzę więcej szacunku do czytelników, albo pigułki na redukcję ego.

15.10.2007 21:48
odpowiedz
ROJO.
125
Magia Kontrastu

Wybacz. Masz rację. Trochę przesadziałem z formą wypowiedzi. Co do jej treści, to jednak zdania nie zmienię.

BTW W dziale porad ogólnych oraz w zakładce ogólnych informacji dotyczących jednostek - podalismy wyraźne wskazówki dotyczące zastosowania konkretnych formacji, pomocy taktycznych, jednostek i ich speclanych zdolności, wad i zalet.