World in Conflict - poradnik do gry

World in Conflict - poradnik do gry

World in Conflict - poradnik do gry

Towarzysze - World in Conflict - poradnik do gry

Towarzysze!

Oto nadeszły te świetlane czasy! Nasza Ojczyzna została zalana przez same dobre gry, będące dziełami przodowników pracy, prawdziwych bohaterów naszego pięknego Kraju! Jednym z tych tytułów jest bez wątpienia World in Conflict. W tę produkcję powinien zagrać każdy, kto chce być postrzegany jako obywatel z prawdziwego zdarzenia!

Zrozumiałym jest, że nie każdy człowiek został stworzony do zarządzania wirtualnym wojskiem, dlatego też Partia w swojej wspaniałomyślności postanowiła stworzyć poradnik, który pozwoli każdemu zaznajomić się z tajnikami gry i ułatwi walkę z wrogami Narodu!

Niniejszy dokument, w odróżnieniu od marnych, kapitalistycznych świstków, cechuje się przejrzystością i dokładnością, nie zaś biurokratycznym bełkotem, utrudniającym zrozumienie samej treści!

Specjalnie dla Was, Towarzysze, opracowano opis przejścia wszystkich misji, a także listę jednostek z przedstawionymi wadami i zaletami. Masa wskazówek i map ułatwi ogarnięcie sytuacji na polu bitwy, dzięki czemu każdy z Was będzie mógł w domowym zaciszu spokojnie poprowadzić Ojczyznę ku zwycięstwu!

Do grania, Rodacy! Z poradnikiem pod ręką żaden wróg Narodu nie okaże się straszny lub niezwyciężony!

Powodzenia, Towarzysze!

Oznaczenia w poradniku:

[liczba] - odniesienie do mapy (liczba w nawiasie kwadratowym oznacza liczbę na mapie);

[liczba] - początek opisu wykonania celu głównego (liczba w nawiasie kwadratowym oznacza numer celu);

[liczba] - początek opisu wykonania celu pobocznego (liczba w nawiasie kwadratowym oznacza numer celu);

Poradnik powstał w oparciu o polską wersję językową gry. Autor przechodził wszystkie misje na normalnym poziomie trudności.

Porady ogólne

  1. Kierując pojazdami opancerzonymi i czołgami, staraj się ustawiać swoje maszyny przodem do wroga, albowiem to właśnie przedni pancerz jest najtwardszy. Dotyczy to także pojazdów przeciwnika, więc staraj się go okrążać i atakować od tyłu lub boków;
  2. Piechota przeciwpancerna jest jedną z najlepszych jednostek zwalczających czołgi, lecz jest dość słaba przeciwko piechocie wyposażonej w karabiny szturmowe. Z tego powodu należy zawsze zapewniać jej jakąś osłonę. Nie musi to nawet być inna jednostka - ściany budynku lub las też zdadzą egzamin;
  3. Kiedy podejrzewasz, że w lasach czai się wroga piechota, dobrze jest użyć napalmu - jest dość tani i świetnie radzi sobie z ludźmi ukrytymi między drzewami;
  4. Naucz się celować bronią taktyczną uwzględniając ruch pojazdów przeciwnika. Zaoszczędzi Ci to wielu problemów;
  5. Broń taktyczna ma trzy stopnie zaawansowania. Każdy kolejne jest bardziej efektywny od poprzedniego (np. możliwość zaatakowania artylerią większego obszaru), ale jednocześnie pociąga za sobą większe koszta punktowe;
  6. Takie pociski jak TOW, Shillelagh czy HESH mają to do siebie, że mogą nie trafić we wrogi pojazd, jeżeli ten jest w ruchu;
  7. Pamiętaj, że choć ciężka artyleria może ostrzelać niemal dowolny punkt na mapie, to już zaatakowanie wroga oddalonego o 15 metrów jest już dla niej niemożliwe;
  8. Zapoznaj się z ofensywnymi i defensywnymi zdolnościami jednostek - pozwalają one na prowadzenie bardziej efektywnej walki;
  9. Zawsze na mapie rozmieszczone są perymetry, czyli ważne i możliwe do przejęcia lokacje. Perymetry składają się z tzw. punktów perymetru. Oznaczane są poprzez białe okręgi. Ich przechwytywanie odbywa się poprzez umieszczanie w nich swoich jednostek. Gdy perymetr jest w naszych rękach, a w okręgach stacjonują sojusznicze wojska, automatycznie wznoszone są fortyfikacje. Najpierw powstaje bunkier przeciwpiechotny, potem stanowisko wyrzutni przeciwczołgowych, a na samym końcu broń przeciwlotnicza. Im więcej jednostek znajduje się w punktach perymetru, tym szybciej wznoszone są fortyfikacje. Większość zadań w trybie singleplayer wymaga nie tylko zajęcia perymetru, ale i okopania się. Na zdjęciu poniżej mamy perymetr składający się z jednego punktu.
1 - World in Conflict - poradnik do gry
  1. Jednostki latające również da się naprawiać wozami naprawczymi.

Informacje o World in Conflict - poradnik do gry

Autorzy : Maciej Jałowiec, Patryk ROJO Rojewski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 38, ilustracje: 183 .

Popularne strony w World in Conflict - poradnik do gry

World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90300World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90299World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90298World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90297World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90296World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90295World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90294World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90293World in Conflict - screen - 2007-10-01 - 90292