Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blue Dragon - poradnik do gry

Blue Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pachess Town | Solucja - DVD2 | Blue Dragon poradnik Blue Dragon

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Pachess Town

Przejdź przez barierę. Porozmawiaj z Daveelą. Jak w każdej wiosce, tak i tutaj zregeneruj siły (spróbuj przeszukać szafy w pokojach gościnnych w karczmie: 100 Gold, Iridescent Cyclone, Iridescent Wind, Thorn Branch), zrób zakupy i aktywuj teleporter. Za Item Shopem są skrzynie z 1xMedals, 7xMedals, Flawless Amethyst. Gdy będziesz gotowy, raz jeszcze pogadaj z Daveelą. Po scence przejdź do górującego nad wioską Elder's House i porozmawiaj z Elderem. Przeszukaj szafki na piętrze jego domu, jest tam Flawless Amethyst, Grand Shadow Crystal. Wróć do rynku i pogadaj z dziewczyną raz jeszcze.

1 - Pachess Town | Solucja - DVD2 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry
Gdy nadejdzie noc, ponownie skieruj się do domu Eldera - Pachess Town | Solucja - DVD2 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Gdy nadejdzie noc, ponownie skieruj się do domu Eldera. Wejdź do pokoju na piętrze i dotknij wazonu. Uruchom starożytną maszynę. Otworzysz tym samym tajne przejście na parterze. Idź w stronę świecącej wieży. Po scence zejdź na dół używając drabiny.

Pachess Town - Underground

Idź wzdłuż korytarza. W lewym-dolnym rogu dużej sali znajduje się skrzynia z 5xMedals, a po przejściu przez schodki zdobędziesz Ancient Feather. W górnej części jest skrzynia z czarem Lv5-Flarus. Dwukrotnie wchodź na taśmociągi, aż dostaniesz się do czerwonego przycisku w ścianie.

Przejdź teraz przez drzwi na wschód. Weź Grand Shadow Crystal ze skrzyni widocznej oddali, po czym wejdź na kolejny taśmociąg. Pokonaj szkielety i przejdź do dużej sali, gdzie staniesz naprzeciwko bossowi.

Boss -Scything Skull Spiker

Walka ta może być trudna ze względu na szczególny atak, którym dysponuje przeciwnik - Image of Death - Pachess Town | Solucja - DVD2 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Walka ta może być trudna ze względu na szczególny atak, którym dysponuje przeciwnik - Image of Death. Zabija on dowolną postać z drużyny w ciągu 4 tur. Jest to sygnał, że musisz się spieszyć. Skup swe ataki na jego hełmie. Będzie ciężko, ale inaczej się nie da. Atakuj go środkami konwencjonalnymi oraz magicznymi, a gdy przyzwie szkielety - użyj Shina.

W walce tej zdobędziesz Green Device. Kiedy zostaniesz zapytany o to, czy chcesz wracać na powierzchnię, wybierz "No" i zbadaj pomieszczenie na wprost. Jest tam Mirror Ring. Weź go i wróć do wioski (naciśnij przycisk, by odwrócić kierunek taśmociągu). Użyj Green Device na zepsutym urządzeniu. To tyle, jeśli chodzi o wioskę Pachess.

Przejdź nieco na południe od wioski, w okolice wielkiego, kamiennego słupa. Zostanie on przewrócony przez orbitalne lasery i umożliwi ci przejście na drugą stronę przepaści. Dostaniesz też urządzenie umożliwiające ci wyłączanie zielonych barier.

2 - Pachess Town | Solucja - DVD2 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry
Przejdź na drugą stronę i pozwiedzaj trochę - Pachess Town | Solucja - DVD2 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Przejdź na drugą stronę i pozwiedzaj trochę. Teraz jest czas, byś przygotował się do finału drugiego aktu gry. Jak to zrobić? Cóż, walcząc! Postaraj się obejść całe śnieżne pustkowie. W południowej części zobaczysz ruchomą fabrykę robotów, poruszającą się po szynie. Jest to swego rodzaju sub-quest. Póki co nie ma się co za niego zabierać, gdyż nie posiadamy jeszcze umiejętności zdejmowania białych pól siłowych. Skup się na eliminowaniu różnorakich potworków pałętających się po okolicy. Dobrym miejscem do treningu z użyciem Barrier są północno-wschodnie krańce krainy, gdzie w wysokim tempie respawnują się drapieżne pingwiny. Nie zbliżaj się do wielkiego krateru w tamtych okolicach, dopóki nie poczujesz się gotowy. Twoje postacie powinny być na mniej więcej 33 poziomie doświadczenia i posiadać mocno dopakowane cienie (dobrze by było, aby każdy miał przynajmniej 2 komplety klasowych umiejętności). Wtedy będziesz mógł iść na pewniaka.

Zbliż się do krateru i wyeliminuj strażników - czworonożne roboty oraz znane ci już droidy z tarczami. Wejdź do wewnątrz, aby zobaczyć scenkę i nieodwołalnie rozpocząć finał II Aktu.