Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blue Dragon - poradnik do gry

Blue Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jibral | Solucja - DVD2 | Blue Dragon poradnik Blue Dragon

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Jibral

UWAGA: Jako że doszedłeś już dość daleko, najprawdopodobniej znasz już mniej więcej zasady rządzące grą. Z tego też powodu w dalszej części poradnika mniej będzie uwag czysto elementarnych. Pamiętaj, by przeszukiwać całe poziomy "lochów" i nie unikać walki. Sprawdzaj wszystkie skrzynie i wszystkie wyróżniające się elementy otoczenia.

UWAGA: Na tym etapie gry można pokusić się o sztuczkę omówioną we wprowadzeniu do poradnika. Przy pewnym nakładzie sił (m.w. 2 godziny spędzone "na niczym") umożliwi ci ona wywindowanie umiejętności postaci do niemal maksymalnego poziomu.

1 - Jibral | Solucja - DVD2 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry
Po wyjściu zamku ponownie spotkasz Toripo - jegomościa handlującego przedmiotami zwiększającymi na stałe parametry postaci - Jibral | Solucja - DVD2 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Po wyjściu zamku ponownie spotkasz Toripo - jegomościa handlującego przedmiotami zwiększającymi na stałe parametry postaci. Opuść teren zamku i skieruj się do miasta. Po rozmowie z mieszkańcami Talty rozejrzyj się po okolicy. Dostaniesz nieco gadżetów:

- Od ojca Jiro: Bow Tie

- Od właścicielki sklepu ze słodyczami: Zephyr Chocolate

- Od kwiaciarki: Repeater Weed

- Od właścicielki General Store: Broken Eternal Engine (zgódź się, by sprzedała twój portret)

- Od kelnerki w Cafe Jibral: HP Up Elixir

Odwiedź też sklep z zaklęciami oraz Rare Accessory Shop (naprzeciwko tego pierwszego), by skosić trochę lepszego sprzętu. Gdy będziesz gotowy, idź do karczmy i porozmawiaj z Fushirą. Po serii scenek będziesz miał okazję zapisać stan gry przed swego rodzaju mini-grą. Jej celem jest skomponowanie jak najlepszego pierścionka dla Kluke. Tak naprawdę wynik "pojedynku" między Shu a Jiro nie ma znaczenia, miej po prostu na uwadze względy praktyczne. Pierścienia będzie mogła używać tylko Kluke - jeśli więc wyszkoliłeś ją na czarodziejkę, skup się na cesze Magical Attack. Zważ, że zmaksymalizowanie jednego z pasków modyfikujących (Atak - A, Obrona - D, Magiczny Atak - MA, Magiczna Obrona - MD) spowoduje zwiększenie tej cechy o 150 punktów!

Po ukończeniu minigry i obejrzeniu kolejnych scenek znajdziesz się przed bramami miasta, na ekranie mapy świata. Twoim celem jest obszar na północ od miasta, tzw. Laser Field. Zanim tam jednak pójdziesz, skieruj swe kroki na południe. Przejdź się też po okolicy miasta (półwysep na wschodzie, półki skalne na zachodzie) by zebrać nieco medali i przedmiotów. Na upartego możesz też sprawdzić drogę Coastal Road, którą szli mieszkańcy Talty , podczas gdy ty podążałeś skrótem przez Mural Village. Nie znajdziesz tam jednak nic ciekawego (jedna skrzynia z Ultra Magical Medicine).

Idź na południowy-wschód, drogą idącą po wybrzeżu. Po przejściu przez bramę znajdziesz się w Exile Forest.