Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blue Dragon - poradnik do gry

Blue Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon poradnik Blue Dragon

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Flying Fortress

Jesteś teraz w latającej fortecy Nene. Zola dołączyła do drużyny, więc poświęć chwilkę na przyglądnięcie się jej umiejętnościom i dostosuj je do profilu twoich bohaterów. Zejdź po schodach na dół. Jest tam skrzynia z Iridescent Wind. Idź po czymś w rodzaju zaciemnionego pasa startowego na północ, aż dojdziesz do końca - znajdziesz tam czar Lv 4 - Shadowa. Wróć do głównej sali. Winda nie działa, musisz więc skorzystać z drzwi na wschód. Pokonaj Hover Patrollery. W skrzyni nieopodal znajdziesz Elevator Key. Na sali jest też kufer z zaklęciem Lv 4 - Trapflora. Wróć do windy i użyj jej.

Po wyjściu z windy idź na północny wschód a znajdziesz kufer z Phoenix Wing. Wróć w okolice windy i otwórz drzwi, a znajdziesz za nimi skrzynię z 1000 Gold. Idź teraz na południe. Gdy zobaczysz niebieski promień lasera blokujący drogę, skręć w drzwi po lewej. Na końcu ścieżki czeka na ciebie silny oddział robotów. Skręć w lewo, by zgarnąć Flawless Emerald. Przejdź przez pilnowane przez robota drzwi. Idź przed siebie aż do komputera, gdzie nastąpi scenka. Skieruj się w drogę powrotną. Niebieski laser został dezaktywowany - idź tamtym korytarzem. Za drzwiami po prawej znajdziesz Jibral Bracelet. Idź do końca korytarza i pokonaj tamtejszych przeciwników. W skrzyni jest Grand Amethyst. Rozejrzyj się - jest tu jeszcze kilka przedmiotów. Przejdź przez korytarz na wschód, aby dojść do pierwszego bossa.

Boss - Silent Ku

Najlepiej jest atakować tego robota magią żywiołów: ogniem oraz wodą - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Najlepiej jest atakować tego robota magią żywiołów: ogniem oraz wodą. Fizyczne obrażenia na niewiele się zdadzą. Zauważ, że ilekroć stosuje on umiejętność Gunman Mode, jest w stanie bardzo silno kontrować twoje ataki. Jeśli chcesz uniknąć strat HP, nie atakuj go wtedy.

Przejdź drzwiami na południe, a zdobędziesz Ancient Feather. Przejdź teraz na wschód i wyłącz kolejny silnik. Kolejny niebieski laser został wyłączony - idź otwartym w ten sposób przejściem.

Boss - Turbulent Mai

Ten robot ma dwie wyróżniające się techniki: Turbulence (przełamuje formację twoich bohaterów) oraz Anticipate (działa podobnie jak Gunman Mode poprzedniego przeciwnika - umożliwia bardzo mocne kontry) - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Ten robot ma dwie wyróżniające się techniki: Turbulence (przełamuje formację twoich bohaterów) oraz Anticipate (działa podobnie jak Gunman Mode poprzedniego przeciwnika - umożliwia bardzo mocne kontry). Kluczem do zwycięstwa ponownie jest czarna magia.

Kolejny silnik wyłączysz przechodząc na południe. Wróć do rozwidlenia i idź dalej. Pokonaj dwie grupy robotów strzegące drzwi i weź ze skrzyń The Way of the Thief oraz Supermetal Earring. Nieco dalej dotrzesz do pomieszczenia z trzema skrzyniami (Shadow Crystal, Mega Magical Medicine, Ultra Medicine) punktem zapisu oraz maszyną regenerującą. Koniecznie skorzystaj z tej ostatniej. Przejdź przez kolejne drzwi. Spotkasz za nimi grupę potworów (Double Axe - typek ma naprawdę dużo HP!). Nie warto marnować w tej walce medykamentów - wróć po niej do maszyny uzdrawiającej. Wyłącz jeszcze jeden silnik i zawróć, a napotkasz kolejnego bossa.

Boss - Heat-Wave Sai

Walka jest z gruntu podobna do poprzednich - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Walka jest z gruntu podobna do poprzednich. Ilekroć przeciwnik będzie trzymał w ręce bombę, spróbuj to właśnie ją namierzyć (Jiro zasugeruje to po kilku rundach) - tym sposobem zadasz robotowi większe obrażenia.

Po walce ponownie skorzystaj z mechanizmu uzdrawiającego i ruszaj w drogę powrotną. Przejdź przez dopiero co otwarte przejście (obok pokoju, w którym znalazłeś Supermetal Earring). W dalszym korytarzu skręć w prawo i zbierz Grand Light Crystal ze skrzyni. Naprzeciwko jest dojście do kolejnego poziomu. Jeśli jednak pójdziesz korytarzem do końca, zdobędziesz Iridescent Cyclone oraz Supermetal Necklace. Wróć do drzwi, za którymi kryje się Warp Device.

Po teleportacji zejdź po schodach na dół i skorzystaj z punktu zapisu. Zmierzysz się tu z ostatnim z czterech robotów.

Boss - Raging Kesu

Tak naprawdę jest to kolejny raz to samo - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Tak naprawdę jest to kolejny raz to samo. Wiedźma ta często nadaje negatywne statusy twoim postaciom, a w finalnej fazie walki ucieka się do atakowania wszystkich bohaterów naraz. Magia ognia, wody i wiatru sobie z nią poradzi bez problemu.

Zbliż się do mechanizmu. Po kilku scenkach rozdzielicie się z Zolą. Stań na lewym teleporterze. Idź przed siebie, a trafisz na ostatnią już walkę z bossem w tym etapie.

Boss - Szabo

Generał przyzwie na pomoc dwa zwykłe roboty - pozbądź się ich w pierwszej kolejności - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Generał przyzwie na pomoc dwa zwykłe roboty - pozbądź się ich w pierwszej kolejności. Idea walki z Szabo jest podobna do tej, która pomogła ci pokonać jego czterech pomocników. Jest on od nich bardziej odporny na ciosy.

Mechat

Po walce wsiądź do gondoli.

Czeka cię teraz mała mini-gierka, w której dodatkową stawką jest Achievement - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Czeka cię teraz mała mini-gierka, w której dodatkową stawką jest Achievement. Odblokujesz go, jeśli nie odniesiesz żadnych obrażeń. Nie jest to łatwe, gdyż sterowane przez ciebie działko strzela raczej mało precyzyjnie i szybko się przegrzewa. Zasada jest taka: karabinu używasz do likwidowania lecących w twoją stronę pocisków, natomiast sam obrażenia zadajesz przy użyciu rakiet (przytrzymując przycisk B). Celem jest oczywiście zestrzelenie podłego Nene.

1 - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry
Gdy będzie po wszystkim, kontrolę nad postaciami odzyskasz na przyjęciu w zamku - Flying Fortress cz.2 | Solucja - DVD1 | Blue Dragon - Blue Dragon - poradnik do gry

Gdy będzie po wszystkim, kontrolę nad postaciami odzyskasz na przyjęciu w zamku. Porozmawiaj z Managerem, a dostaniesz od niego kupon zniżkowy. Pogadaj z królem oraz z Zolą, aby ostatecznie zakończyć ten akt opowieści.