Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary poradnik Tomb Raider: Anniversary

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Skocz na krawędź w ścianie na prawo od uruchomionej dopiero co dźwigni - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Skocz na krawędź w ścianie na prawo od uruchomionej dopiero co dźwigni. Przejdź w prawo, przeskocz nad urwanym kawałkiem i przesuń się za załom ściany do końca. Wyskocz do góry łapiąc się wyżej położonego występu i następnie daj susa do tyłu na pomost z drewnianych bali. Przesuń się na jego koniec.

Musisz teraz skoczyć na lewo na ukos na poziomy występ w ścianie - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Musisz teraz skoczyć na lewo na ukos na poziomy występ w ścianie. Gdy go złapiesz, przesuń się w prawo do samo końca. Za plecami "dynda" ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej. W środku jest sporo miejsca. Daj susa na pomost z bali i zabierz dużą apteczkę. Wskocz teraz we wnękę po lewej, a zjedziesz na butach na sam dół, do podnóża góry.

Czeka cię ponowna wspinaczka na górę aż do miejsca, gdzie zdecydowałeś się opuścić na dół do dziury - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Czeka cię ponowna wspinaczka na górę aż do miejsca, gdzie zdecydowałeś się opuścić na dół do dziury. Gdy tam dotrzesz, nie opuszczaj się drugi raz (bo po co?) w dół we wnękę, tylko podskocz do góry i złap krawędzi powyżej. Z tego miejsca wybij się do tyłu i złap owej "dyndającej" liny.

Zwróć się na prawo, twoim zadaniem jest osiągnąć biegnący tam wzdłuż ściany występ skalny - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Zwróć się na prawo, twoim zadaniem jest osiągnąć biegnący tam wzdłuż ściany występ skalny. Po rozbujaniu się skocz w jego stronę i gdy go złapiesz, przesuń się na rękach w prawo. Przejdź za załom ściany i przeskocz w prawo nad wyrwą w występie. Opuść się na dół wprost do wejścia prowadzącego w głąb góry. "Tąpnięcie", jakie będzie towarzyszyć twojemu zeskokowi, zawali drabinę po lewej i ułoży ją w taki sposób, że będziesz miał połączenie na przyszłość z resztą poziomu.

Tymczasem wejdź w niezbadany jeszcze korytarz - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Tymczasem wejdź w niezbadany jeszcze korytarz. Przeciskając się przez wąskie przejścia dotrzesz do miejsca z drewnianą konstrukcją, zabij niedźwiedzia. Wejdź po drewnianych platformach po lewej na szczyt konstrukcji zabierz amunicję do p. kal. 50.

Zejdź trochę niżej i wskocz na drewniany słup tuż przy miejscu, gdzie się wspinałaś - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Zejdź trochę niżej i wskocz na drewniany słup tuż przy miejscu, gdzie się wspinałaś. Wdrap się na jego szczyt, zlokalizuj ścianę z wąskim występem opodal i wybij się tam. Po złapaniu się występu podskocz do góry, złap wyżej położoną krawędź. Teraz z tej pozycji daj susa w stronę pala, z którego wcześniej skakałaś, powinnaś wylądować nogami na jego wierzchołku.

Przeskocz teraz na sąsiedni słup i z niego na platformę - tą, gdzie obok prześwitują promienie słoneczne - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Przeskocz teraz na sąsiedni słup i z niego na platformę - tą, gdzie obok prześwitują promienie słoneczne. Zsuń się po drugiej stronie na dół i pobiegnij na wprost w stronę schodów. Wbiegnij po nich, zbierz amunicję do strzelby i pójdź na lewo.

Następne pomieszczenie to dość ciężki orzech do zgryzienia - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Następne pomieszczenie to dość ciężki orzech do zgryzienia. Skocz na wprost na pochyłą platformę i w momencie, gdy zaczniesz się z niej zsuwać wybij się przed siebie osiągając rękami wąski występ w ścianie. Przesuń się w prawo i przeskocz na drewnianą platformę po prawej, zabierz amunicję do strzelby.

Wybij się stąd na prawo na wystającą ze ściany poprzeczkę i z niej na wprost na kolejne wzdłużne krawędzie w oddalonej kawałek dalej ścianie - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Wybij się stąd na prawo na wystającą ze ściany poprzeczkę i z niej na wprost na kolejne wzdłużne krawędzie w oddalonej kawałek dalej ścianie. Z dolnej wybij się do góry i złap wyższą, przejdź na lewo i za załomem wdrap się na posadzkę.

Kolejna lokacja jest łatwiejsza - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Kolejna lokacja jest łatwiejsza. Wejdź na drewnianą platformę i wybij się w przód na ścianę z występem, przejdź w lewo za załom i daj susa do tyłu na przeciwległą ścianę z analogicznym występem. Przesuń się szybko w prawo i zeskocz na podłogę, bo dobierają się do ciebie nietoperze. Po ich zlikwidowaniu zabierz dużą apteczkę i rozejrzyj się.

Na ścianie po drugiej stronie zauważ wąskie występy, znajdujące się w tym miejscu niby bez celu - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Na ścianie po drugiej stronie zauważ wąskie występy, znajdujące się w tym miejscu niby bez celu. Skocz na wyższy, a następnie opuść się w dół rozpadliny na niższy. Z niego wybij się do tyłu na niezauważalną dotychczas wnękę w ścianie, zlokalizowanej dokładnie poniżej tego miejsca, gdzie przed momentem załatwiałaś nietoperze. Wejdź do niej i zbierz dużą apteczkę.

Po wyjściu z jamy przeskocz z powrotem na występ, z którego dawałaś tu susa - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Po wyjściu z jamy przeskocz z powrotem na występ, z którego dawałaś tu susa. Przesuń się maksymalnie w prawo i skocz na ułamek krawędzi powyżej, a z tej jeszcze raz do góry na najwyższą. Przejdź na rękach w lewo i wybij się do tyłu na występ w naprzeciwległej ścianie, stąd już tylko skok w górę i jesteś na posadzce.

Idź na prawo - 04. Zaginiona Dolina (2) | Peru w Tomb Raider Anniversary - Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry

Idź na prawo. Wskocz na półkę, za którą kwitnie zieleń. Uff... ciasno! Przedzieraj się długim korytarzem jaskini, aż dotrzesz do jej wylotu. Po chwili załamie się pod tobą podłoga, zjedziesz kawałek na nogach i już jesteś na wolnym powietrzu, w zaginionej dolinie. Ładnie tu.