Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

SIEDMIOGRÓD cz.4 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

1 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Spotkasz też swego znajomego Satrasa, ale rozmowa z nim mija się z celem - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Spotkasz też swego znajomego Satrasa, ale rozmowa z nim mija się z celem. Wygląda na to, że Szaikanie mają jakieś tajne plany. Otrzymasz kolejną główną misję: Magia portalu . Musisz zapytać mistrza Askana z uniwersytetu siedmiogrodzkiego o kamień portalu Nosiciela Dusz. Otrzymasz też poboczną misję dotyczącą swej towarzyszki: Wichura - cztery burze . Podobnie jak jej brat Szept, również Wichura pragnie dowiedzieć się skąd pochodzą. Na pierwszy rzut oka widać, że są półelfami. Pochodzą z elfiego, nieistniejącego już miasta Tirganach i nie znają żadnego ze swoich rodziców. Oboje mają też w żyłach domieszkę smoczej krwi, nie pamiętają jednak, w jakich okolicznościach stali się Szaikanami. Wichura szuka zaginionych lat swego żywota, wytłumaczenia dla swej mieszanej krwi oraz ścieżki, jaką mają przedłużać jej losy. W mieście znajduje się ktoś kto może jej w tym pomóc (misja: Aedar ), jednak nie chce z nią rozmawiać. Niezwłocznie udaj się do niego, ale okaże się, że staruszek jest głuchy jak pień.

2 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Porozmawiaj z jego wnuczką Mairą, która znajduje się nieopodal - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Porozmawiaj z jego wnuczką Mairą, która znajduje się nieopodal. Wyjaśni Ci, że ze staruszkiem należy porozumiewać się za pomocą gestów. Nie cierpi on magów i mrocznych elfów, natomiast wielkim szacunkiem darzy Runicznych Wojowników i elfy (misja: Uparty gość ). Ponownie spróbuj "porozmawiać" z Aedarem. Okazuj gniew gdy napomknie on o magach i mrocznych elfach i za pomocą gestów przekaż mu, że byłeś kiedyś Runicznym Wojownikiem. Wtedy zgodzi się obejrzeć kawałek materiału, który dała Ci Wichura. Nie chce wspominać dawnych okrutnych lat i wszystkie pamiątki związane z przeszłością zakopał na zachód od miasta (misja: Ślady z Tirganach ) (miejsce jak zwykle zostanie zaznaczone na mapie).

3 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Natychmiast udaj się na miejsce i zabierz rzeczy pozostawione tu onegdaj przez Aedara - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Natychmiast udaj się na miejsce i zabierz rzeczy pozostawione tu onegdaj przez Aedara. W kufrze Aedara znajdujesz list, który należał chyba do dzieci. Litery niemal całkowicie już wypłowiały i nie da się z nich odczytać żadnych treści - spisano go w języku zakonu Aryna. Wichura pragnie jakoś odszyfrować ten dokument, tyle że nawet gdyby udało ci się jakimiś środkami alchemicznymi sprawić, aby stał się znów czytelny, to i tak nie znacie języka, którego w nim użyto. Lepiej byłoby chyba dowiedzieć się, czego pragnął skryba spisujący ten list (misja: Zwój kapłanki .) Udaj się teraz do Dzielnicy Kapłańskiej, by popytać o kapłana Galliusza. Wysoki kapłan Alastar, wyjaśni Ci, że Galliusz zginął na wojnie i pozostał po nim jedynie niedokończony list. Pokaż list Wierzbie (misja: Niedokończony list ).

4 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Wierzba podpowie Ci, że intencje autora listu można odczytać za pomocą substancji zwanej olejem psychometrycznym - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Wierzba podpowie Ci, że intencje autora listu można odczytać za pomocą substancji zwanej olejem psychometrycznym. Jest ona w stanie ożywić myśli wyrażanych przez osobę piszącą list (misja: Olej psychometryczny ). Zanim opuścisz te tereny musisz załatwić tu jeszcze dwie drobne sprawy. Skorzystaj z kamienia podróżniczego do miejsca zwanego legowiskiem pająków (na południu mapy). Bez lęku wejdź w oblepione pajęczynami jaskinię a odnajdziesz kolejny przedmiot wspomnieniowy (Znaleziono: Pajęcza pułapka ze Skye ).

5 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Kolejny przedmiot wspomnieniowy, znajdziesz na północnym wschodzie, po prawej stronie palisady gdzie znajdował się obóz zaopatrzeniowy - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Kolejny przedmiot wspomnieniowy, znajdziesz na północnym wschodzie, po prawej stronie palisady gdzie znajdował się obóz zaopatrzeniowy. Można tam się dostać jedynie z ostatniego miejsca obozu sił Paktu na północy (Znaleziono: złamany szpon kradzieży kieszonkowej ). Teraz możesz już spokojnie opuścić ten świat. Na terenie Uniwersytetu (kamień podróżny) znajduje się Mistrz Askan. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz misję: W nieznane . Mistrz Askan może przenieść cię do kamienia portalu Nosiciela Dusz, nie jest jednak znane jego dokładne położenie. Nie wiesz, gdzie trafisz - musisz się więc starannie przygotować do tej podróży i zakończyć najpierw wszystkie swe sprawy w Siedmiogrodzie. Udaj się więc do kupców, a gdy już będziesz gotowy, udaj się do Mistrza Askana.

6 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Zanim zostaniecie przeniesieni, będziecie świadkami sceny, jak Riddengard wysyła waszym tropem tajemniczego mężczyznę - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Zanim zostaniecie przeniesieni, będziecie świadkami sceny, jak Riddengard wysyła waszym tropem tajemniczego mężczyznę. Kogoś kogo nazywa sędzią...