Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

1 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Gdy już zbierzesz wszystkie informacje na temat Żelaznego Brzucha otrzymasz misję Nadmierny tłok - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Gdy już zbierzesz wszystkie informacje na temat Żelaznego Brzucha otrzymasz misję Nadmierny tłok . Żelazny Brzuch czuje się bezpieczny na rynku - wierzy, że nie odważysz się go osądzić przy tak wielu świadkach. Caine pragnie zwabić go w ustronne miejsce - może uda ci się wykorzystać żądzę pieniądza Żelaznego Brzucha, aby wywabić go z rynku. Udaj się na stragan Żelaznego Brzucha i porozmawiaj z jego pomocnikiem. Zaproponuj mu intratny interes, który chcesz omówić z jego szefem w ustronnym miejscu. Żelazny Brzuch natychmiast podąży na umówione spotkanie, a Ty chyłkiem udaj się za nim. Pora na sąd nad kupcem - jaki wydasz wyrok, to zależy tylko od ciebie.

2 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Pora na umowę Uny - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pora na umowę Uny. Znajduje się ona w dzielnicy świątynnej. Po krótkiej rozmowie z wredną babą otrzymasz zadanie Zbieranie informacji . Tym razem masz do sprawdzenia, aż dziewięć różnych źródeł. Gdy zbierzesz je wszystkie, będziesz miał jasność sytuacji. Una to paskudne, wredne babsko, ale umowa z demonami została zawarte przez jej ojca, a nie przez nią. Ojciec umarł zanim Otchłań zdążyła upomnieć się o jego duszę i zgodnie z prawem, umowa przeszła na jego córkę Unę. Una to parszywe stworzenie, ale nie zasługuje na wieczne potępienie. Taki był przynajmniej mój wybór - twój należy do Ciebie. Una znajduje się pod opieką kapłanów i nie opuszcza świątyni, więc sąd nad nią nie będzie możliwy. Trzeba ją będzie jakoś wywabić ze świątyni. Naprzeciwko miejsca w którym przebywa Una znajduje się samotna ławeczka. Musisz jakoś ją tam zwabić, wykorzystując zdobytą wiedzę (misja: Przynęta ). Znajdź handlarkę Allohi, kup od niej bukłak słodkiego wina, połóż go na ławce i oddal się. Una nie będzie mogła się oprzeć pokusie i podejdzie do ławki. Osądź ją zgodnie ze swoim sumieniem.

3 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Udaj się teraz na północno wschodni kraniec mapy - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Udaj się teraz na północno wschodni kraniec mapy. Znajduje się tam działający portal do Alluvyan. Na miejscu udaj się w kierunku południowo wschodnim, na farmę gdzie Yasha ukryła Twoją runę. Na miejscu spotkasz niewielką grupkę nieumartych, ale walka ta nie wymaga większej wzmianki. Po odzyskaniu runy otrzymasz zadanie Do Praognia . Runę stworzono w Praogniu i tylko on może ją zniszczyć. Inna sprawa, że jego źródło może otworzyć tylko mag potrafiący się obchodzić z tym żywiołem.

4 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Zlokalizuj na mapie położenie ostatniej z sióstr Wichury - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Zlokalizuj na mapie położenie ostatniej z sióstr Wichury. Zachodnia Wichura nie będzie długo stawiać oporu i tym sposobem Wichura zjednoczy się ze swoimi siostrami, a zostanie rozwiązania zagadek dotyczących jej przeszłości zostanie rozwiązane. Wróć do zamku i wskakuj do portalu prowadzącego do Siedmiogrodu. Załatw swoje sprawy finansowe z kupcami i wskakuj do teleportu, który zaprowadzi Cię na pokład Okrętu-Miasta.

5 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Niezwłocznie skieruj go w kierunku Zachodniej Gardy - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Niezwłocznie skieruj go w kierunku Zachodniej Gardy. Pozostanie Ci jeszcze pożegnanie z Urgim, który stwierdzi, że jego służba trwa już wystarczająco długo i postanowi odejść. Otrzymasz misję: Powrót z wygnania . Na horyzoncie dostrzegasz znajome kontury Zachodniej Gardy. Nigdy nie zdarzyło ci się jeszcze obserwować jej z tej perspektywy. Walka wydaje się trwać już od pewnego czasu; skorzystaj z zaklęcia teleportacji i weź w niej udział.