Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mage Knight Apocalypse - poradnik do gry

Mage Knight Apocalypse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Chrys a'lara | Zadania | Mage Knight Apocalypse poradnik Mage Knight Apocalypse

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział 4 - Chrys a'lara

1. Crypts of draconum

Porozmawiaj z Sythvallisem, który zleci Ci tę misję. Twoim zadaniem jest pogadanie z magiem Calabrą, znajdującym się nieopodal w sky temple. Po rozmowie wejdź do mauzoleum, żeby zapytać duchy o lekarstwo na okropną plagę w Ashton. Po zrobieniu kilku kroków spotkasz pierwszą zjawę, która da Wam wskazówki, jak porozmawiać z duchami. Musisz zapalić 6 dużych świeczników i zamoczyć je w 2 fontannach. Wrogowie są tutaj wyjątkowo trudni do znalezienia, ponieważ nie widać ich na mapie, jako że są duchami (choć nie wszyscy). Trzymaj się blisko drużyny, a któryś z jej członków na pewno wyczai ich lokalizację. Gdy zapalisz już wszystkie ogniska, podejdź do wielkiego posągu, który jest na końcu mapy, następnie wyjdź otwartymi przed chwilą wrotami.

2. The sacred caverns

Odwiedź Calabre, który jest w sky temple, odeśle on Was do Dardanusa znajdującego się w bibliotece. Okaże się, że źródło plagi mieści się w Świętej Jaskini. Aby do niej wejść, przejdź po zachodnim moście. W środku bądź w stałej gotowości, ponieważ z jaj szybko wykluwają się małe smoki, niegroźne pojedynczo, ale atakując razem, mogą zrobić wiele szkód. Kiedy dojdziesz do dużej komnaty, załączy się scenka i spotkasz Atraxusa niespecjalnie zadowolonego z Waszych odwiedzin. Używa on ataków ogniowych, a sam wrażliwy jest na ataki wodne i lodowe. Unikaj bezpośredniego kontaktu z nim, by nie stać się ofiarą rozległego czaru, który wyrzuca w powietrze i nakłada stun. Musisz pokonać przeciwnika 3 razy, ponieważ z tylu kokonów potrafi się odrodzić.

3. Hive the matriach

Wróć do początku poziomu i wejdź do The Shyft Tunnels. Tutaj przeciwnicy są nieco trudniejsi niż w poprzednim zadaniu. Przede wszystkim mają dużo więcej hp i szybszy atak. Celem tej misji jest odnalezienie aspektu, czyli lekarstwa na klątwę, która objęła połowę świata. Oczywiście, żeby je zdobyć, musisz pokonać bossa, tym razem to - Shyft Matriach. Używa wodnych bomb, które mogą nałożyć stun. Jest on bardzo słaby, toteż zasłania się kolegami. Przejdź na tyły komnaty i wejdź na skarpę, a wówczas nawet bez pomocy towarzyszy dasz mu radę. Niestety, przeciwnik ten jest łatwy do pokonania tylko za pierwszym razem, potem, jak widzisz, rośnie w siłę i odbiera dużo więcej hp, więc ponownie nie ruszaj do ataku samotnie. Shyft przechodzi 4 mutacje, potem siła rozpiera go tak bardzo, że umiera chyba na zawał serca. Po filmiku przeteleportuj się za pomocą fioletowego kryształu do Chrys a'lara, by pogadać z Sythvallisem. Na tym kończy się rozdział, czas więc znaleźć ostatni aspekt, a ten jest w The Vale of dawn. Żeby się tam dostać, kliknij na portal.