Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mage Knight Apocalypse - poradnik do gry

Mage Knight Apocalypse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Ashton | Zadania | Mage Knight Apocalypse poradnik Mage Knight Apocalypse

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział 3 - Ashton

1. Ruins of the people

Zaraz po tym, jak się pojawisz w Ashton, zagadaj do kobiety stojącej obok portalu. To Kichana, która dołączy do Twojej drużyny. Następnie spotkajcie się z Sythvallisem, by omówić kolejne zadanie. Po scence udaj się do Blassed Lands, wychodząc południowym wyjściem. Waszym zadaniem jest odnalezienie ruin Adaxis i zbadanie, co mówią zapisane na ścianach znaki. Gdy sprawdzisz już wszystkie obeliski, zobaczysz scenkę. Teraz wejdź w nowopowstały niebieski portal.

2. Ancient ghost

Jak zapewne się już domyśliłeś, przenieśliście się w czasie do miasta minotaurów, Aridaxis. Jesteś tu oczywiście bardzo mile widziany. Przejdź przez miasto na plac przed świątynią, miażdżąc wszystkich Minotaurów. Zobaczysz scenkę przedstawiającą potężnego (na pozór) bossa, który zwie się Brimbidius. Gdy rozpocznie się walka, typek od razu zacznie Cię gonić, więc uciekaj ile sił w nogach, bowiem jedno jego uderzenie toporem zabiera minimum 300 hp (mnie rozwalił 2 uderzeniami). Jeśli zginiesz, nie martw się o resztę drużyny, poradzą sobie na pewno. (W moim przypadku było tak, że nawet nie zdążyłem wrócić z savepointa na pole walki, a boss już był martwy).

3. To stop a Titan

Wejdź do świątyni przez dużą bramę. Na początek zaatakuje Cię kilka wampirzyc, które są bardzo słabiutkie, ich hp ledwie przekracza 100 punktów. Celem tej misji jest zniszczenie 4 piramid (których zadaniem jest przywołać tytana) oraz ubicie ich strażniczek. Są wrażliwe na holy, a jeśli posłużą się niewidzialnością, Ty użyj np. granatu czy fire balla lub czegoś, co nie wymaga namierzenia celu. Po drodze pałętają się niewolnice, które wołają "don't hurt me". Jeśli je zaatakujesz, przeistoczą się w potwory-szkielety, a te są dosyć uciążliwe. Po załatwieniu czarnych kobiet i piramid udaj się do głównej hali w stronę kolejnej bramy. Czeka tam ostania dama. Krążą przy niej duchy, pain wrath. Nakładają stun, co nie daje wielkich szans na przeżycie w takiej jatce, toteż załatw je na samym początku. Po transformacji kobiety-bossa musisz zmierzyć się z Tytanem. Ma on długi bicz, który po dosięgnięciu celu powala na ziemię i zamyka w klatce. Jeśli posiadasz dosyć daleki atak np. fire ball, wykorzystaj go, a wtedy Tytan nie dosięgnie Cię swoją bronią. Po walce i rozmowie z magami przejdź przez brązowy portal do Ashton, żeby pogadać jeszcze z Sythvallisem. Wyjdź z miasta północnym wyjściem, czeka tam na Ciebie nowy rozdział gry.