Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Act: Threatened Homelands

Chapter: the Catapults of Underhall

Underhall

W Underhall początkowo poprowadzisz bohaterów i mały oddział wojska (taktyka taka jak zawsze). Później będziesz dowodził bazą wojskową, którą musisz rozbudować do poważnych rozmiarów. Postaw wiele wieżyczek i powołaj naprawdę silną armię. W późniejszej fazie dostaniesz także potężne krasnoludzkie katapulty. Uważaj na nie, bo łatwo je zniszczyć a mają niesamowitą siłę ognia (atakują zarówno budynki jak i żołnierzy). Do dyspozycji będziesz miał oddział Olbrzymów (bez możliwości powołania nowych). Dbaj o nich, bo są prawdziwymi maszynami bojowymi - potężna siła i wielka odporność. Nie strać żadnego w głupi sposób. Stoczysz tu największą jak dotąd bitwę.

1 - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

1. Portal do Underhall

2, 3, 4, 5, 6, 7. Journey Stones

8. Portal do kopalni

9. Duch Windhammera

10. Pierwsza dźwignia

11. Druga dźwignia

12. Lela

13. Śnieżny kot

14. Heart of Niethalf

15. Iuan

16. Wyjście na powierzchnię

17, 18. Skamieniałe olbrzymy

19. Miejsce bitwy/kwatera główna

20. Pierwsza linia obrony

21. Obóz Thane'a

22. Droga do siedziby Aman

23, 24. Bazy bestii

25. Aman Lodowa Wiedźma

Kiedy przejście będzie gotowe możesz śmiało ruszać do siedziby Krasnoludów - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Kiedy przejście będzie gotowe możesz śmiało ruszać do siedziby Krasnoludów. W Sevenkeeps na razie nie masz nic do roboty. Po przejściu przez portal (1) zostaniesz zapoznany z sytuacją w mieście Krasnoludów. Otrzymasz też zadanie: wejdź do kopalni i znajdź wyjście do miasta. Zanim podążysz śladem Jandrima zbadaj najbliższą okolicę. Nie zajmie to wiele czasu a znajdziesz kilka magicznych przedmiotów. Teraz możesz wejść w portal prowadzący do kopalni (8). Po drugiej stronie znajdziesz Jandrima i oddział krasnoludzkich wojowników, którymi możesz dowodzić.

Zadanie wykonane: wejdź do kopalni

1 - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Po chwili spotkasz ducha ojca Jandrima (9). Dowiesz się, co mu się przytrafiło i dostaniesz kilka zadań: odnajdź i uaktywnij dźwignię, skradnij the Heart of Niethalf, oraz odszukaj i ocal Thane'a i jego żołnierzy. Ruszaj więc w drogę. Pierwsze kroki skieruj na zachód do dźwigni (10). Po drodze likwiduj grupy szkieletów i zbieraj skarby. Spotkasz także duchy, żeby je zabić musisz odciągać je od kryształów, przy których odzyskują energię.

Po pewnym czasie dojdziesz do dźwigni pilnowanej przez kilka duchów - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Po pewnym czasie dojdziesz do dźwigni pilnowanej przez kilka duchów. Zniszcz je i przełącz dźwignię. Idź później nieco na wschód gdzie jest druga dźwignia (11) i grupa duchów. Zrób to samo, co w przypadku pierwszej dźwigni.

Zadanie wykonane: przełącz dźwignie