Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Catapults of Underhall - Underhall (3) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Nieopodal miejsca gdzie znalazłeś posągi gigantów wrze wielka bitwa - ludzie walczą z bestiami (19) - The Catapults of Underhall - Underhall (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Nieopodal miejsca gdzie znalazłeś posągi gigantów wrze wielka bitwa - ludzie walczą z bestiami (19). Pomóż pokonać stwory a w ten sposób wykonasz zadanie zlecone przez Windhammera. Porozmawiaj teraz z dowódcą oddziałów ludzi. Otrzymasz nowe zadania: rozbuduj i ufortyfikuj bazę, oraz wyślij jeźdźców z odsieczą Thane'owi i jego Krasnoludom.

Na początek rozkaż robotnikom zbierać surowce. Nie polecam przyjmowania taktyki defensywnej, zamiast tylko budować wieżyczki i czekać na ataki sam wybierz się do bazy wroga. Grupa złożona z bohaterów oraz olbrzymów i uwolnionych krasnoludów niech atakuje bazy potworów znajdujące się na północ od Twojej kwatery głównej (19). Jednocześnie zbuduj w bazie Castle.

Zadanie wykonane: zbierz rozproszone siły obrońców i oczyść miasto

Kiedy uporasz się z bazami na północy, przesuwaj się powoli na zachód - The Catapults of Underhall - Underhall (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Kiedy uporasz się z bazami na północy, przesuwaj się powoli na zachód. Jednak z wejściem w wysokie góry poczekaj aż będziesz miał silny oddział konnych kuszników. Czas brać się do poważnej ofensywy. Atak na bazę jaszczurów i Harpii (20) jest szczególnie ciężki, broni jej mnóstwo wieżyczek. Pilnuj więc by olbrzymy zajęły się niszczeniem wież, Mounted Crossbowman niech strzelają do Harpii a bohaterowie wspomagają bardziej potrzebujących. Kiedy przedrzesz się przez pierwszą linię obrony Lodowej Wiedźmy, wyślij konnicę do obozu krasnoludów Thane'a Wulfgara (21).

Od tej chwili możesz korzystać z jego jednostek i przede wszystkim katapult. Teraz już możesz myśleć o fortyfikowaniu własnych baz. Bestie mają dwie siedziby i na pewno z którejś Cię zaatakują. Warto więc postawić kilka wieżyczek obronnych i powołać więcej wojska. Zaatakuj teraz główny obóz Ice Witch.

Zadanie wykonane: wyślij jeźdźców do krasnoludów

Zadanie wykonane: odnajdź i uratuj Thane'a

Zadanie wykonane: ufortyfikuj bazę

Aman zabezpieczyła drogę do swej siedziby (22) siecią wieżyczek strażniczych - The Catapults of Underhall - Underhall (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Aman zabezpieczyła drogę do swej siedziby (22) siecią wieżyczek strażniczych. Do ich niszczenia używaj krasnoludzkich katapult. Uważaj tylko żeby nie zniszczyli ich obrońcy. Następnym krokiem jest zrównanie z ziemią wielkiej bazy na północy (23) i kolejnej na zachodzie (24). Nie spiesz się, dbaj o katapulty a cierpliwość zostanie nagrodzona: można dotrzeć aż do samej Ice Witch (25) zaliczając bardzo małe straty. Wiedźma ma do towarzystwa oddział Frost Golemów. Bądź przygotowany na ciężką przeprawę, bo nawet siły, jakimi dysponujesz nie gwarantują gładkiego zwycięstwa.

Po wygranej walce porozmawiaj z Thane'm i Jandrimem. Krasnoludy obiecują swoje wsparcie w walce z Orkami. Otrzymujesz nowe zadanie: porozmawiaj z Einarem w Sevenkeeps. Sprawy w Underhall możesz uznać za zakończone.

Zadanie wykonane: zniszcz Aman Lodową Wiedźmę

Za wykonane możesz uważać następujące zadania:

The Sobering Up Potion: przygotuj miksturę, która postawi Jandrima na nogi

The Ambassador of the Dwarves: porozmawiaj z Jandrimem Windhammerem, ambasadorem Krasnoludów w Sevenkeeps

In the Home of the Dwarves: otwórz portal do Underhall i przejdź przez niego

Ruler of Underhall: uratuj władcę Uderhall

A Friend: porozmawiaj ponownie z generałem Einarem w Sevenkeeps

Utrecht: porozmawiaj ze swoim zarządcą w Westguard

Westguard: Red Plague: zniszcz demony najeżdżające Westguard

Westguard: Reconstruction: odbuduj budynki zniszczone przez demony

Westguard: Utrecht's Wishes: wybuduj Blacksmith, Laboratory i Altar of Life

Westguard: The Guard in the Westguard: powołaj, co najmniej dwudziestu żołnierzy i postaw przynajmniej pięć wieżyczek obronnych

Westguard: Construction of a Well: rozkaż Warradowi postawić studnię i zaopatrz go w stosowne materiały

The Dying Portals: oddaj magiczne księgi Masterowi Askanowi

The Iron Falcons: odzyskaj zbroje Berengara od profesora Underganta

Sanctuary of Light: oczyść Sanktuarium z Nieumarłych

Observation: zdemaskuj kultystów w Sevenkeeps

Herbs for Gallius: zbierz kilka ziół dla kapłana

Strange Chest: znajdź sposób na otwarcie skrzyni kupca Jorge

Spidersilk: znajdź kilka rodzajów pajęczej sieci dla kupca Odgera

Monsters in the Quarry: oczyść kopalnię z golemów

The Right Twist - The Professor: odnajdź zpaiski w Underhall i uratuj Lelę

The Petrified Giant: użyj Heart of Niethalf by odczarować olbrzyma