Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Act: Threatened Homelands

Chapter: Nightsong and the Message for the King

Rushwater Downs

1 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

1. Portal do Norimar

2, 3, 4, 5, 6. Journey Stones

7. Grunt i jego oddział

8. Zasadzka łuczników

9. Matricus

10. Obóz, kwatera główna

11. Wioska Connach, szaman Osal

12. Główny obóz Orków

13. Alwin

14. Berengar

15. Letho Grey

16. Bimbrownia

17. Doktor Mauser

18. Ruiny twierdzy Zakonu

19. Portal do Sevenkeeps

W Rushwater Downs będziesz dowodził większą armią, choć składającą się z podstawowych jednostek. Tutaj ma już zastosowanie taktyka budowy wieżyczek obronnych. Musisz być także gotowy na działanie na dwóch (lub więcej) frontach jednocześnie. Sam też będziesz atakował wieżyczki i budynki wroga. Wieżyczki warto atakować w pierwszej kolejności, nie przejmując się żołnierzami przeciwnika. Naucz się wykorzystywać maksymalnie czary i zdolności bohaterów.

1 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Przeprowadziłeś karawanę przez portal (1), jednak to nie koniec zadania. Otrzymujesz kolejny quest: przebij się do miasta przez oblegającą je armię. Idź wzdłuż ścieżki, odblokuj kolejny Journey Stone.

2 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Idź wzdłuż ścieżki, likwiduj kolejne punkty oporu. Uważaj na silną grupę broniącą mostu (7). Ich dowódca Grunt jest niesamowicie silny i warto go zmiękczyć czarem ofensywnym. Z pomocą żołnierzy powinno pójść w miarę gładko. Grupa czekająca za mostem również nie powinna sprawić większego kłopotu. Pamiętaj o przeszukiwaniu ciał przeciwników.

3 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Tuż za mostem na klifach stoją łucznicy (8). Musisz ich zabić, zanim karawana ruszy. Najlepszym sposobem jest zdejmowanie ich pojedynczo, za pomocą własnych kuszników. Ustaw obok Lyę by leczyła żołnierzy. Sposób powolny, ale zapewniający zero strat własnych.

W końcu widzisz miasto - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

W końcu widzisz miasto. Do stoczenia została ostatnia walka: pomóż obrońcom w bitwie z napastnikami. Po bitwie otrzymasz kolejne zadanie: skontaktuj się z Masterem Matricusem z Order of the Dawn. Znajdziesz go wewnątrz murów. Teraz możesz wejść do miasta.

Zadanie wykonane: przebij się do miasta

Zadanie wykonane: doprowadź zaopatrzenie do Lyraine

Zadanie wykonane: doprowadź Falkmara do Lyraine