Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania 4 poradnik Heroes of Might & Magic V

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadania - Misja 2 - Kampania 4 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Odwiedzić Malasarę.

Raelag musi przeżyć.

Iśc drogą w dół, po drodze zajmując kopalnie. Wejść do chaty jasnowidza (1) i porozmawiać ze smoczycą Malasarą. Na lewo od namiotu jest wyjście na powierzchnię, wokół jeziorka, nad którym stoi chata są kopalnie i punkty rekrutacji. Czerwony namiot klucznika pozwala otworzyć przejście do teleportu, za którym jest punkt rekrutacji Elementali. Czerwony punkt graniczny stoi na powierzchni, na zachodzie. Uwaga na wrogi oddział, który schodzi do podziemi, należy go wyeliminować.

Zadanie - Misja 2 - Kampania 4 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadanie:

Zbudować Mother of Darkness w Virbeth.

Należy odnaleźć sześć obelisków (o) , dzięki którym złoży się w całość mapa układanka. Do jednego z nich prowadzi tylko teleport przy wyjściu na powierzchnię, widoczny zaraz po wyjściu na górę. Jednocześnie prowadzić kampanię przeciwko pomarańczowym. Skarb, Tear of Asha, zakopany jest losowo. Po zdobyciu go trzeba wrócić do swojego pierwszego miasta i potwierdzić wolę budowy.

Dziura w ziemi znaczy miejsce, gdzie był skarb. - Misja 2 - Kampania 4 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Dziura w ziemi znaczy miejsce, gdzie był skarb.

Pobić załogę najbliższego pomarańczowego posterunku.

Zadanie:

Zająć miasta klanu Nightshard.

Zejść do podziemia wejściem na północy i zająć tamtejsze miasto. Obok punkt rekrutacyjny.

Zadania:

Powstrzymać wrogich posłańców.

Shadia musi przeżyć.

Podczas, gdy Raelag podbija kolejne dwa miasta i zalicza obeliski, Shadia powinna stać z silnym oddziałem na rozdrożu, skąd ścieżki prowadzą na północ i na zachód (3) . Nie wolno jej przepuścić żadnego pomarańczowego bohatera . W każdym zdobytym mieście warto wynająć herosa pomocniczego, by bronił posiadłości i pobierał jednostki z pobliskich punktów rekrutacji.