Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania 6 poradnik Heroes of Might & Magic V

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadania - Misja 2 - Kampania 6 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Odzyskać wszystkie Srebrne Miasta.

Wybudować w Al Safir wieżę magiczną 5-go poziomu.

Zehir musi przeżyć.

Zająć większość okolicznych kopalń, ale bez zagłębiania się dalej w tereny wulkaniczne. Ważny jest czas. Wynająć bohatera, który zostaje w mieście i broni go przed atakami niebieskich . Na szczęście nie przybywają zbyt silne oddziały. Zamek obronny z niewielką ilością żołnierzy wystarcza do obrony.

Czas zająć Al Safir zanim jego załoga za bardzo się nie wzmocni . Pokonać słabą załogę posterunku na północ od miasta i skorzystać z teleportu (1) . Ma on losowe połączenie z trzema innymi teleportami. Zabrać armię i korzystać z teleportu tak długo, aż wyrzuci bohatera dokładnie na północy mapy . Przedrzeć się przez dwa posterunki (2) (3) . Zaatakować miasto (4) .

Technika walki: Nie czekać na posiłki, armia w tym mieście zawsze będzie silniejsza od armii gracza, a co tydzień rośnie. Podczas ataku Zehir ma w każdej turze walki przywoływać Elementale, bo Żywiołaki Ognia najlepiej radzą sobie z Tytanami. Warto pamiętać o zdolności Gremlinów do reperowania zniszczonych przez wroga machin wojennych. Nie pchać się za mury, wróg i tak zza nich wyjdzie, a wtedy trzeba się bronić. Także w tym przypadku Elementale są nieocenione.

Po zajęciu miasta wybudować w nim wieżę 5-go poziomu , o ile przeciwnik nie zrobił tego wcześniej.

Umiejętność kontroli nad machinami wojennymi bardzo pomaga. Warto najpierw niszczyć wieże obronne. - Misja 2 - Kampania 6 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Umiejętność kontroli nad machinami wojennymi bardzo pomaga. Warto najpierw niszczyć wieże obronne.

Teraz można spokojnie podbić dwa miasta Nekromantów (5) (6) , co nie jest trudne. Z nieumarłych jednostek utworzyć armię pomocniczą z wynajętym nekromantą na czele. Skorzystać ze stoczni (7) i płynąć na południe. Wynająć bohatera posiłkowego, który będzie dostarczał jednostki z Al Safir do miast położonych na południu, by Zehir mógł je z nich przywoływać.

Zadanie:

Zająć Lorekeep.

Ostatnie bastiony niebieskich to skrawek lądu na południu mapy. Po obu jego stronach znajdują się zatoczki do lądowania strzeżone przez silne oddziały niezależnych istot. Łatwiej jest przebić się od strony zachodniej (8) , od Newpost. Przetrzebić strażników przy pomocy armii pomocniczej, a potem wykończyć niedobitki armią Zehira. Minąć Newpost i zająć Lorekeep (9) , które nie jest już tak silnie strzeżone, jak miejsce do lądowania.