Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neuro Hunter - poradnik do gry

Neuro Hunter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

1 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Julio Escados.

2. Cela.

3. Terminal.

4. Winda.

Ze świeżo stworzonym amuletem idziemy do Julia (1) , który zgadza się na uwolnienie więźniów. Udajemy się do celi (2) , gdzie informujemy Rama i Gorana o ich odzyskanej wolności. Za chwilę odbędzie się spotkanie Hendriksona, Borkovica i Wrighta (1) . Z każdym z nich trzeba będzie porozmawiać - od Stana otrzymamy klucz do windy (4) , prowadzącej do siedziby samego Hackera.

2 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
Po skończeniu spotkania i po odejściu w stronę cel, zaczepi nas Kathryn, po czym otrzymamy telefon od Agencji Bezpieczeństwa, która w ramach pomocy prześle do terminalu w biurze Borkovica (3) schemat potrzebny do stworzenia broni plazmowej (trzeba ją zrobić) - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Po skończeniu spotkania i po odejściu w stronę cel, zaczepi nas Kathryn, po czym otrzymamy telefon od Agencji Bezpieczeństwa, która w ramach pomocy prześle do terminalu w biurze Borkovica (3) schemat potrzebny do stworzenia broni plazmowej (trzeba ją zrobić). Potrzebne komponenty są w większości w laboratorium wojskowym - trzeba tylko mieć oczy dookoła głowy i zaglądać do skrzyń itp. Po otrzymaniu broni, wchodzimy do windy (4) .

3 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
4 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry