Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neuro Hunter - poradnik do gry

Neuro Hunter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Część pierwsza: Aresztowanie

1 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Zasadzka.

2. Cela.

3. Biuro Gorana.

Po wkroczeniu do kolonii zostajemy aresztowani (1) przez Julio Escadosa - wszystko to za sprawą zniszczenia generatora. Wraz z Ramem Hendriksonem oraz Goranem Borkovicem zostajemy osadzeni w celi w (2) . Rozmawiamy ze współwięźniami (od Borkovica dostajemy klucz do jego biura), następnie z Kate stojącą przed celą a później zagadujemy strażnika - prosimy go o przyprowadzenie Escadosa. Obiecujemy Juliowi naprawić system wentylacyjny, za co zostajemy wypuszczeni. Nasz ekwipunek znajdujemy w skrzyni tuż obok celi. Udajemy się do (3) , a ze znajdującego się tam terminala kopiujemy klucz do kolei. Idziemy do obozu więźniów.

2 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
3 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Część druga: Dostać się do kolei

4 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Wejście do magazynu.

2. Winda.

Aby przedostać się do kolei, należy przejść przez cały magazyn nr 22 (1) , a następnie dotrzeć do windy (2) . Przed wejściem koniecznie trzeba się upewnić, czy posiada się dużą liczbę amunicji do broni strzeleckich - na poziomie kolei będzie to jedyna potrzebna jak i skuteczna broń.

5 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
6 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Część trzecia: Kolej

 

7 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Winda.

2. Terminal.

3. Terminal.

4. Terminal.

5. Terminal.

6. Specjalista.

Na całym obszarze jest cała masa wieżyczek strażniczych - bez broni odległościowych się nie obejdzie. Ruszamy z windy w (1) w kierunku terminalu w (2) , tam bowiem musimy zagrać w cyber grę. Kolejnym krokiem będzie przejście przez halę - tutaj należy używać każdego napotkanego terminalu. Dochodzimy do terminala głównego (3) . Wygranie tamtejszej cyber bitwy pozwala na dezaktywację systemu obronnego.

8 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
Teraz możemy ruszać do terminalu w (4) - cyber gra, to samo na nas czeka w (5) - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Teraz możemy ruszać do terminalu w (4) - cyber gra, to samo na nas czeka w (5) . Ostatnim naszym posunięciem będzie dojście do (6) i rozmowa ze Specjalistą. Okaże się, że jedynym sposobem na uruchomienie systemu awaryjnego będzie zdobycie srebrnego płomienia (paliwa), który jest w posiadaniu górników. Chwilę po rozmowie i po odejściu od Specjalisty na naszą krótkofalówkę zadzwoni Hacker. Opuszczamy kolej i zmierzamy do kolonii górniczej.

9 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
10 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Część czwarta: Srebrny płomień

11 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Ivan Mohorovic.

Idziemy do Barstowe (obóz górników) na pogawędkę. Stwierdzi, że to biolodzy mają srebrny płomień i to do nich należy się po niego wybrać. Wobec tego, wracamy na poziom kolonii biologów. Udajemy się do Ivana Mohorovica (1) . Facet daje nam schemat oraz bakterie, po czym każe wziąć pojemnik na srebrny płomień z kontenera (pokój obok) i wrócić z powrotem do Barstowe. Tak też robimy.

12 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Barstowe.

2. Magazyn M-3.

Aby stworzyć srebrny płomień, potrzebujemy pojemnika, bakterii i kamienia. Trzeci składnik możemy zdobyć w prosty sposób: Barstowe (1) da nam klucz do magazynu M-3 (2) . W jednym z kontenerów znajdziemy dwa kamienie. Wystarczy już tylko ze znalezionych komponentów stworzyć srebrny płomień i gotowe! Ażeby ukończyć tę misję, należy przejść się ponownie do poziomu kolei i przekazać Specjaliście paliwo. System awaryjny już działa! Po całej operacji zadzwoni Hacker i przekaże nam parę informacji. Na koniec zwracamy się jeszcze do Specjalisty- tym razem, prosząc go o klucz do laboratoriów.

13 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
14 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry