Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Football Manager 2006 - poradnik do gry

Football Manager 2006 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mecz poradnik Football Manager 2006

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mecz

Sposób w jaki oglądamy mecz przynosi bardzo wiele informacji. Wiadome jest, że nie każdy może oglądnąć całe spotkanie (Ciekawe sytuacje [Highlight Mode] -> Cały mecz [Full Match]), ale z najbardziej ciekawych momentów gry (Kluczowe [Key]) też można sporo się dowiedzieć na temat wad i zalet zespołu. Patrzmy uważnie, czy nie trzeba czegoś poprawić w ustawieniu (Zespół taktyka [Team Tactics] -> Szybko [Quick]/Szczegółowo [Detailed]). Może trzeba będzie zmienić nawet formację, by mieć przewagę nad rywalem. Pamiętajmy: zmienianie taktyki co 15 minut nie przynosi spodziewanych efektów. Zawodnicy wtedy nie potrafią się zrozumieć. Jeśli na przykład graliśmy przez pół sezonu wybraną formacją, a w ostatnim meczu gramy całkiem inną, to nie osiągniemy zbyt wiele. Owszem, można zmieniać w ustawieniach indywidualnych, czy też zespołowych, ale poczynić je należy w bardzo niewielkim stopniu. Spoglądajmy też na oceny piłkarzy w czasie meczu, może akurat jego trzeba będzie zmienić, choć czasem taki gracz po słabej pierwszej połowie, w drugiej bryluje nad rywalami.

Zmieniajmy zawodników, tylko wtedy, kiedy będzie potrzeba: kontuzja, nawet i lekka (zielony krzyżyk) będzie się odbijała na poziomie gry (szczególnie na szybkości i kondycji). Optymalnym czasem do zmian jest 60 minuta. Wtedy część zawodników zaczyna odczuwać trudy meczu. Zawodnik z kondycją na poziomie 65-60 % nie będzie przynosił nam większego pożytku Możemy zachować jedną zmianę na 90 minutę i nakazać takiemu piłkarzowi np. szybki pressing, tak by przeszkadzał rywalom - może akurat nie stracimy niepotrzebnie gola w ostatnich minutach gry.

W czasie przerw jak i po meczu możemy zawodników pochwalić, zmotywować (bądź odwrotnie), nakrzyczeć na nich.

Jeśli wygrywamy np - Mecz - Football Manager 2006 - poradnik do gry

Jeśli wygrywamy np. 2:0, to nie przesadzajmy z dowartościowywaniem piłkarzy (Powiedz zawodnikom, że jesteś podekscytowany [Tell the squad you are thrilled]). W początkach prowadzenia klubu, kiedy jeszcze nie mamy renomy ani doświadczenia, odbija się to na piłkarzach, którzy później twierdzą, że wcale w nich nie wierzysz; są gotowi nawet odejść z klubu. Chwalenie powoduje także, że piłkarze w drugiej połowie potrafią usiąść na laurach. Wiadomo jak to się może skończyć, a nawet poprawki w składzie na nic się nie zdadzą.

Można także pochwalić indywidualnie każdego z piłkarzy - Mecz - Football Manager 2006 - poradnik do gry

Można także pochwalić indywidualnie każdego z piłkarzy. Skutki są identyczne jak przy rozmowach z całością zespołu.

Na sam koniec meczu także oceniamy poziom gry zespołu.

1 - Mecz - Football Manager 2006 - poradnik do gry