Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Hunter III - poradnik do gry

Silent Hunter III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Upgrade'y | Podstawy Silent Hunter 3 poradnik Silent Hunter III

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Z biegiem czasu topiąc coraz więcej statków zdobywamy "punkty prestiżu" - renown, za które możemy "dokupić" nowych członków załogi, bądź ulepszenia do naszego okrętu, albo nawet nowego U-Boota bardziej zaawansowanego typu. W naszym okręcie możemy też zmienić kiosk, na którym można zamontować więcej uzbrojenia przeciwlotniczego również zakupionego za wspomniane punkty prestiżu. Można też ulepszyć silnik, dorzucić bardziej czuły hydrofon o większym zasięgu, sonar oraz prymitywny radar, który w kolejnych latach można ulepszać. Wróg też nie próżnuje w dziedzinie walki elektronicznej i sam montuje na swoich okrętach i samolotach coraz doskonalsze radary. Aby ustrzec się zaskoczenia nagłym atakiem w ciemnościach, można zamontować pasywne urządzenia ostrzegające o namierzeniu falami radarowymi. Radary pracowały na coraz węższych falach, co powodowało, że urządzenia, które wcześniej się sprawdzały stawały się bezużyteczne i zamiast ostrzegać przed wykryciem to wręcz miały odwrotny efekt. Dlatego Metox zwany też krzyżem biskajskim, który został zbudowany w 1942 roku został zastąpiony urządzeniem o nazwie Borkum. Na przełomie 1943-44 na U-Bootach instalowano Naxosa a w 1944 Tunis. W grze uwzględniono tylko te najbardziej popularne urządzenia pasywne. W rzeczywistości było ich trochę więcej. Między Metoxem a Borkum był np. Zyphern a po Tunisie montowano Athosa.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie