Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed: Underground 2 - poradnik do gry

Need for Speed: Underground 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścigi w Need for Speed Underground 2 | Porady poradnik Need for Speed: Underground 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Circuit

Jest to najdłuższy rodzaj wyścigów. W późniejszych etapach przejechanie wszystkich okrążeń zajmuje ponad sześć minut. Drogę do mety wskazują nam czerwone, migoczące strzałki. Częstokroć mamy do wyboru kilka wariantów, jeśli chodzi o wybór drogi. Wtedy najlepiej jest sugerować się mapą, która pomaga nam w wyborze krótszej drogi.

Sprint

Nic nadzwyczajnego w kwestii zasad. Typ przypominający Circuit, aczkolwiek różni się tym, że ścigamy się nie na okrążeniach tylko na jednej, długiej trasie. W prawym górnym rogu widzimy procentowe przedstawienie ukończonej przez nas części drogi. Tutaj również często stajemy przed wyborem kierunku jazdy i wtedy również spoglądamy na mapę.

Drift

Ciekawy i dość łatwy typ wyścigów. Naszym głównym zadaniem jest wykonywanie samochodem jak najdłuższych poślizgów. Duże ilości punktów zdobywamy dopiero wtedy, gdy jedziemy szybko oraz gdy wcześniej wykonaliśmy dobre poślizgi. W lewym górnym rogu obserwujemy, jaki aktualnie bonus posiadamy i ile punktów musimy zdobyć, aby osiągnąć kolejny poziom tego mnożnika. Nawet na prostej drodze możemy wykonywać ruchy w lewo i w prawo, aby zdobyć jakieś oczka, lecz dopiero na zakrętach zdobywamy duże ich ilości. Jednak musimy pamiętać o tym, że każde zderzenie z bandą kończy się utratą wszystkich punktów zdobywanych podczas aktualnie trwającego poślizgu. Nie tyczy się to samochodów rywali, tak że możemy się od nich odbijać, czasami jest to pomocne. Należy pamiętać, że w Drift'cie nie liczy się pozycja na mecie, a ilość zdobytch punktów - więc nie spieszymy się, starając się zdobyć jak najwięcej oczek, i przyspieszamy dopiero w chwili, gdy na ekranie pokaże się wiadomość o kończącym się czasie (mamy wtedy zawsze 30 sekund na ukończenie wyścigu). Nie musimy korzystać z hamulca ręcznego, mimo iż wydaje się on przydatny (przez niego tracimy ważną prędkość) - wystarczy wykorzystywać jedynie strzałki kierunkowe. Z ręcznego korzystamy tylko wtedy, kiedy jedziemy za szybko, aby wyrobić się na zakręcie.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie