Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto poradnik Thief: Deadly Shadows

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Następnie udaj się tą trasą w okolicę patrolowaną przez strażnika. Zauważysz tutaj też dwie beczki, na których leży strzała. A na dachu nad nimi ukryto jeszcze gazową strzałę. Ogłusz strażnika i przejdź dalej w okolice z kratowym płotem. Przejdź obok niego do nowej ulicy.

1 - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry
Uważając na patrolującego okolice strażnika, przejdź od razu w krzaki z lewej i na balkon z dwoma rozmówcami - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Uważając na patrolującego okolice strażnika, przejdź od razu w krzaki z lewej i na balkon z dwoma rozmówcami. Posłuchaj ich rozmowy do końca, a dowiesz się, że zabicie człowieka o imieniu Jimmie (jednego z rozmówców) otworzy dla ciebie okoliczny sklep. Możesz go po prostu ogłuszyć, a potem wyjść i wrócić do tej dzielnicy, by sklep został otworzony. Zabierz klucz od Jimmiego, potem strzałę leżąca na poręczy.

2 - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry
Następnie zainteresuj się strzałą ukrytą nieopodal posągu po drugiej stronie ulicy - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Następnie zainteresuj się strzałą ukrytą nieopodal posągu po drugiej stronie ulicy. W pochodni nieopodal zablokowanych drzwi znajdziesz ognistą strzałę. Jeśli ogłuszyłeś Jimmiego wyjdź z dzielnicy i wróć tu ponownie, aby przedostać się do sklepu złotnika. Drzwi, które są aktualnie zablokowane, staną otworem. Wyjście do okolicznej dzielnicy znajduje się na końcu ulicy.

3 - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry
W sklepie złotnika znajdziesz: diamentowy naszyjnik (100), urnę (100), złotą bransoletę (125), złoty nóż (75) złoty widelec (75), diamentowy puchar (150) leżące na ladzie oraz statuetkę kota (100) w zamkniętej skrzyni w drugim pomieszczeniu - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

W sklepie złotnika znajdziesz: diamentowy naszyjnik (100), urnę (100), złotą bransoletę (125), złoty nóż (75) złoty widelec (75), diamentowy puchar (150) leżące na ladzie oraz statuetkę kota (100) w zamkniętej skrzyni w drugim pomieszczeniu.

4 - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry
Opuść pomieszczenie otwierając kratę w ścianie i wyjdź wąskim korytarzem w rejon zalany wodą, uważaj by do niej nie wpaść i zabierz wodną strzałę widoczna pod kratą - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Opuść pomieszczenie otwierając kratę w ścianie i wyjdź wąskim korytarzem w rejon zalany wodą, uważaj by do niej nie wpaść i zabierz wodną strzałę widoczna pod kratą. Wróć teraz przez główne pomieszczenie z powrotem na ulicę i przejdź w prawo, aby wrócić w okolice z dwoma cywilami, rozmawiającymi przy bramie prowadzącej do Old Quarter. Udaj się ponownie trasą prowadzącą pomiędzy budynkami a potem na schody, na teren z wielkim drewnianym wozem.

5 - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry
Zobaczysz tam żółte okno ze znakiem młota, podejdź do niego, aby zobaczyć krótki przerywnik - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Zobaczysz tam żółte okno ze znakiem młota, podejdź do niego, aby zobaczyć krótki przerywnik. Po nim dostaniesz nowe zadanie:

Udaj się do Shalebridge Cradle, by dowiedzieć się czegoś o tajemniczej osobie. Wejście do tego budynku znajduje się w Old Quarter, nieopodal bramy do Doków

Jeśli chcesz wykonać dodatkowe zadanie dla swojego przyjaciela - Dzień siódmy [Opis 3] | Miasto - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Jeśli chcesz wykonać dodatkowe zadanie dla swojego przyjaciela. Udaj się w tym celu do Old Quarter i przeczytaj księgę w jednym z pomieszczeń przy sklepie przyjaciela. Potem skieruj się do Doków.