Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień trzeci [Info] | Miasto | Thief Deadly Shadows poradnik Thief: Deadly Shadows

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Wykonałeś zlecone przez Keeperów zadania, czas więc zabrać zdobyte przedmioty i zanieść je zleceniodawcy. To co jest zupełną nowością, to otwarcie nowych terenów z możliwością ich zwiedzenia. Możesz w dzisiejszym dniu udać się do doków oraz przede wszystkim do sławnej biblioteki Keeperów. Dzień będzie bardzo pracowity i obfity w nowe tereny. Prawdziwa perełka.

Ponownie nie opisywałem tutaj przedmiotów omówionych w poprzednich dwóch dniach. Jednak po wizycie w Bibliotece Keeperów otrzymasz możliwość otwierania przejść oznaczonych przez niebieskie glify. Wtedy właśnie trzeba będzie niektóre lokacje ponownie odwiedzić.

Miejsce startu:

Mieszkanie Garretta.

Opis skrócony zadań:

Nazwa zadania:

Dostarcz Tabernakulum oraz Łapę do Artemusa na Dziedziniec Terces w dzielnicy Stonemarket Plaza

Otrzymane:

Na początku dnia.

Wykonanie:

Wejście do Keeper Library, po spotkaniu z Artemusem na Dziedzińcu Terces.

Nazwa zadania:

Porozmawiaj z Keeperem Artemusem, zanim opuścisz Bibliotekę

Otrzymane:

Po wejściu do Keeper Library.

Wykonanie:

Po zbliżeniu się do Artemusa w Keeper Library, wtedy ten zacznie swoją opowieść i da dwa Noe zadania z pracami dla Pogan i Hammerytów.

Nazwa zadania:

Przeczytaj list, który Hammerycki Inspektor zostawił dla ciebie. Leży on na stole przed Artemusem

Otrzymane:

Po zbliżeniu się do Artemusa.

Wykonanie:

Przeczytanie leżącego na stole, obok Artemusa listu.

Nazwa zadania:

Przejdź do twierdzy w Dokach Pogan i przeczytaj zostawiony tam dla ciebie przez kapłankę Pogan Dyan list.

Otrzymane:

Po zbliżeniu się do Artemusa.

Wykonanie:

Przeczytanie notatki zostawionej w Dokach, pilnowanej przez dwóch Pogan.

Nazwa zadania:

Porozmawiaj z Keeperem Izoldą, zanim opuścisz Bibliotekę

Otrzymane:

Po wejściu do Keeper Library.

Wykonanie:

Po zbliżeniu się do Izoldy, czekającej w okrągłym pomieszczeniu, nieopodal wejścia do Biblioteki. Dostaniesz od niej zadanie związane z używaniem Glifów.

Nazwa zadania:

Użyj znaku na ścianie nieopodal Keepera Izoldy, by otrzymać Glif Drzwi Keeperów

Otrzymane:

Po zbliżeniu się do Izoldy.

Wykonanie:

Po użyciu Glifu na ścianie w okrągłym pomieszczeniu z Izoldą. Dostaniesz wtedy możliwość otwierania przejść odznaczonych przez Glify.

Nazwa zadania:

Przeszukaj Kanały w Dokach, by zlokalizować wejście do Zatopionej Cytadeli, co umożliwi odnalezienie zaginionego Klucza Glifów, poszukiwanego przez Keeperów

Otrzymane:

Przeczytanie księgi na piętrze Keeper Library, w pomieszczeniu z okrągłym balkonem.

Wykonanie:

Udanie się do Zatopionej Cytadeli przez kanały w Dokach i wykonanie tej misji.

Nazwa zadania:

Przeszukaj Bibliotekę Keeperów, by znaleźć ślady Ciemnych Czasów

Otrzymane:

Po wejściu do Keeper Library.

Wykonanie:

Gdy przeczytasz księgę leżącą na biurku naprzeciwko pomieszczenia, w którym czeka Artemis i/lub przeczytasz leżącą na stole księgę.

Nazwa zadania:

Wejdź na statek o nazwie Absymal Gale w Dokach i sprawdź czy jest on w jakiś sposób związany z Kompendium Lamentacji, którego poszukują Keeperzy

Otrzymane:

Po wysłuchaniu rozmowy w Keeper Library, pomiędzy dwoma Keeperami.

Wykonanie:

Wejście na statek Absymal Gale zlokalizowany w Dokach. Trzeba móc wykonać to zadanie, by na statku dostać kolejne.

Nazwa zadania:

Udaj się do przechowalni towarowej w dolnej części statku, by odnaleźć Dziennik Pokładowy i sprawdź go w poszukiwaniu śladów o Kompendium Lamentacji

Otrzymane:

Po wejściu na Absymal Gale. Aktywowane dopiero po przeczytaniu ks

Wykonanie:

Odszukanie dziennika zlokalizowanego na dolnym pokladzie.

Nazwa zadania:

Znajdź w Dokach łódkę i dostań się do nadwodnej willi Kapitana Moira, by ukraść Kompendium Lamentacji

Otrzymane:

Po przeczytaniu notatki na najniższym pokładzie Absymal Gale.

Wykonanie:

Wejście na łódkę w dokach i wykonanie zadania w Willi Kapitana Moira.

Mapy:

1 - Dzień trzeci [Info] | Miasto | Thief Deadly Shadows - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry