Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Catwoman - poradnik do gry

Catwoman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman poradnik Catwoman

1 - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Złap za obiekt leżący na półce i rzuć nim w telewizor, drugim wyceluj w kamerę przy drzwiach - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Złap za obiekt leżący na półce i rzuć nim w telewizor, drugim wyceluj w kamerę przy drzwiach.

 

Kiedy zniszczysz te obiekty, w pokoju zjawi się strażnik. Najlepiej jest rzucać w niego butelkami z okrągłego pojemnika, można przy okazji zdobyć trochę punktów.

 

2 - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Wybiegnij na balkon i skieruj się w lewo, aby zebrać batem nagrodę - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Wybiegnij na balkon i skieruj się w lewo, aby zebrać batem nagrodę. Później udaj się w przeciwnym kierunku i przejdź przez pobliskie drzwi.

 

Pociągnij batem za okno, aby uratować Midnight'a. Następnie rzuć butelką z okrągłego pojemnika w kamerę.

 

3 - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Wejdź do następnego pomieszczenia i skieruj się do rogu - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Wejdź do następnego pomieszczenia i skieruj się do rogu. Usuń trzy podpórki przy chwiejącej się półce, dzięki czemu stłuczesz pobliskie okno.

 

Przejdź na kuckach przez rozbite okno w rogu pomieszczenia.

 

4 - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Podejdź do półki z książkami i pociągnij batem za wystającą pozycję (jest podświetlona na fioletowo) - Mansion Interior (1) | Scena 8 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Podejdź do półki z książkami i pociągnij batem za wystającą pozycję (jest podświetlona na fioletowo).

 

Teraz wróć do poprzedniego pomieszczenia, gdzie czeka już na ciebie dwójka wrogów. Przy ścianie leży skrzynia, którą możesz wykorzystać podczas walki.