Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Drugi z generatorów znajduje się na przeciwległym końcu planszy. Dostań się na dach budynku, na który spadały głazy i rozejrzyj się. Zauważysz więzienie, które było areną walk w pierwszej misji. Aby się do niego dostać, poruszaj się po platformach tak, jak na rysunku #99. Tam gdzie to możliwe, korzystaj z symboli pajęczej sieci ("Swing") a w innych przypadkach skacz i próbuj złapać się powierzchni wysepki ("Zip").

 

1 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

 

Stojąc na dachu więzienia, zobaczysz kolejny punkt orientacyjny - duży wieżowiec (#100). Dostaniesz się do niego za pomocą symbolów pajęczej sieci i małego budynku, który znajduje się w okolicach zakładu karnego. Gdy wreszcie tam dotrzesz, zauważysz generator, który tak jak poprzednik, chroniony jest przez dwa stanowiska obronne (#101). Taktyka walki jest identyczna jak w przypadku pierwszego urządzenia, dlatego też w tym momencie ją pominę.

2 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
3 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
4 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Zniszczenie generatorów otwiera drogę do wolności - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Zniszczenie generatorów otwiera drogę do wolności. Wpierw jednak trzeba odnaleźć portal. Znajduje się on w pobliżu więzienia (#100), a dostać się do niego można, korzystając ze ścieżki, która utworzy się, jeśli wylądujesz na dachu małego budynku (#102). Wejście do portalu (#103) kończy tą część zadania i rozpoczyna nową - finałową bitwę z Mysterio.

Iluzjonista jest trudnym przeciwnikiem i trzeba przygotować się do zaciętej batalii. Zaczynasz w pobliżu portalu. Wejdź na duży głaz (#104) i poczekaj, aż wyniesie Cię on w okolicę pobliskich budynków. Tutaj natkniesz się po raz pierwszy na Mysterio, który zaatakuje, rzucając w Twoją stronę dużą ilością głazów (#105). Pod żadnym pozorem nie stój w miejscu, tylko sukcesywnie biegaj dookoła i obserwuj ziemię. Jeśli w którymś miejscu pojawi się cień, możesz być pewien, że chwilę później z impetem spadnie tu kamień. Po krótkiej serii szaleńczych uników, chwyć któryś z pozostałych na placu boju głazów i rzuć nim w kierunku iluzjonisty. Jeśli go trafisz, Mysterio straci część swojej energii (patrz w lewy, górny róg ekranu) i ucieknie w inne miejsce planszy. Biegnij za nim i poczekaj, aż mistrz iluzji rozpocznie kolejny atak. Wykorzystaj odpowiedni moment i ponownie rzuć w niego głazem. Jeśli tym razem Ci się uda, Mysterio zniknie na dobre, dając Ci chwilę na złapanie oddechu.

5 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
6 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry