Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

1 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Podążaj przed siebie i zabij bandziora - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Podążaj przed siebie i zabij bandziora. Na końcu korytarza znajduje się małe pomieszczenie, gdzie sługusy Octopusa ukryły kolejną bombę (#69). Po rozbrojeniu ładunku, wyjdź z pomieszczenia i skieruj się do drzwi po prawej. Trafisz do dużego pomieszczenia, którego podłoga, niemal w całości pokryta jest polem siłowym. W dodatku, na suficie umieszczono kilka urządzeń obronnych, które powinieneś konsekwentnie niszczyć.

Rozwalenie żółtej skrzynki (#70) wyłączy część pola i pozwoli dostać się do pomieszczenia na wprost. Wyłącz bombę (#71), wyjdź na zewnątrz i zniszcz kolejne skrzynki (#72 i #73). Pole siłowe zniknie całkowicie, poza tym otworzą się drzwi, które pozwolą znaleźć Ci się w nowym korytarzu.

2 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
3 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
4 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Omijając poruszające się lasery, przedostań się na drugi koniec korytarza - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Omijając poruszające się lasery, przedostań się na drugi koniec korytarza. Znajduje się tu sala wykładowa. Załatw wszystkich przeciwników i dezaktywuj bombę (#74). Wróć się na korytarz i po pokonaniu pułapek skręć w prawo. W pomieszczeniu, do którego dostaniesz się pierwszymi drzwiami po lewej, ulokowano ostatnią bombę (#75).

5 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
6 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
7 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Wracaj do dużego pomieszczenia, którego podłogę jeszcze niedawno pokrywały pola siłowe - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Wracaj do dużego pomieszczenia, którego podłogę jeszcze niedawno pokrywały pola siłowe. Czeka Cię tu mała batalia ze sługusami Octopusa. Gdy tylko się ich pozbędziesz, uradowany naukowiec uruchomi windę, z której skorzystaj (#76).

Doktor Octopus jest wciąż poza Twoim zasięgiem. Zamiast z nim, będziesz walczył po raz drugi z Rhino. Z racji tego, że konwencjonalne ataki nie będą zdawały egzaminu, trzeba znaleźć alternatywny sposób na wykończenie krzyżówki człowieka z nosorożcem. Rozglądnij się po pomieszczeniu. Znajduje się tu sześć generatorów (#77). Stając tyłem do jednego z nich, poczekaj aż Rhino rozpędzi się, po czym wyskocz do góry. Twój przeciwnik zniszczy generator i straci część energii. Operację musisz powtarzać do momentu, aż Rhino nie zlikwiduje w ten sposób wszystkich sześciu źródeł energii. Po zakończeniu batalii, z góry spadnie jeszcze część konstrukcyjna generatora, o czym poinformuje Cię pajęczy zmysł. Wykonaj skok i po uniknięciu zagrożenia, wkrocz do kolejnego pomieszczenia.

Okazuje się, że Rhino wciąż nie ma dość - musisz pozbyć się go raz na zawsze. Pod sufitem wiszą cztery pojemniki z ciekłym azotem (#78). Zniszcz je, strzelając do nich za pomocą pajęczych pocisków. Musisz przy tym uważać na swojego przeciwnika, który w międzyczasie będzie próbował Cię staranować. Podwójny skok (2xPPM) załatwi sprawę.

Kiedy pojemniki zostaną zniszczone, dostaniesz dziesięć sekund na opuszczenie sali. Jak najszybciej przejdź przez małe drzwi do kolejnego pomieszczenia. Po oglądnięciu krótkiego przerywnika filmowego, skieruj się do windy. Misja zakończyła się sukcesem.