Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Jest to zdecydowanie najciekawsza misja w grze, ale też i najkrótsza. Z racji tego, że większość platform zawieszonych jest tutaj w powietrzu, musisz przypomnieć sobie wszystkie zasady prawidłowego poruszania się za pomocą pajęczej sieci. Kluczem do sukcesu jest odnajdywanie chytrze umieszczonych symboli, które posłużą do bujania się na linach.

Aby plan Mysterio legł w gruzach, musisz zatroszczyć się o zniszczenie kilku generatorów iluzji. W trakcie wykonywania zadania, na Twojej drodze będą stawać zaprojektowane przez złoczyńcę roboty. Najlepiej jest je atakować z odległości, za pomocą komendy "Shoot". W zwarciu, potrzebne są cztery bezpośrednie trafienia.

Rozpoczynasz na dachu jednego z wieżowców. Załatw wysłane przez Mysterio roboty i przedostań się na ogromny budynek po prawej stronie (#79). Stojąc na jego szczycie dojrzysz pierwszy z generatorów (#80). Warto przy tym zwrócić uwagę, że urządzenia wysyłają w przestrzeń promień świetlny. Ta wiedza przyda się do lokalizacji kolejnych generatorów.

Korzystając z umieszczonych wyżej symboli pajęczej sieci, przedostań się w pobliże generatora, skacząc na pokryte trawą wyspy. Z bezpiecznej odległości ostrzelaj urządzenie (#81). Po jego zniszczeniu, wysepka zniknie a Ty będziesz mógł wrócić na budynek (#79), z którego rozpocząłeś podniebne wojaże.

1 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
2 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
3 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Stojąc na dachu (#82) z łatwością zlokalizujesz drugi generator - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Stojąc na dachu (#82) z łatwością zlokalizujesz drugi generator. Aby się do niego dostać, rozpocznij bujanie i skieruj się wpierw na znajdujący się na wprost wieżowiec. Stamtąd poszybuj w kierunku dużej wysepki (#83), która zawiera fragment ulicy. Z tego miejsca należy chwycić się symbolu pajęczej sieci i pognać wprost do zielonych fragmentów skał (#84). Generator niszczymy stosując tę samą technikę, co poprzednio.

4 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
5 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
6 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Wróć się do wyspy z kawałkiem ulicy (#84) i stamtąd dostań się na dach najbliższego wieżowca (#83) - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Wróć się do wyspy z kawałkiem ulicy (#84) i stamtąd dostań się na dach najbliższego wieżowca (#83). Rozglądnij się. Ostatni z generatorów znajduje się na drugim końcu planszy (#85). Rozpocznij powietrzne ewolucje, korzystając z symbolów pajęczej sieci. Po drodze wskakuj na pobliskie wieżowce, które ułatwią Ci orientację względem generatora. To właśnie z dachu jednego z nich (#86), rozpoczniesz ostatni etap podniebnych ewolucji. Po wylądowaniu na zielonej wysepce, w tradycyjny sposób zniszcz generator.

7 - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Generatory zniszczone, można więc wydostać się z planszy - [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Generatory zniszczone, można więc wydostać się z planszy. Stojąc na jednej z zielonej wysepek, z łatwością dojrzysz portal, który właśnie uaktywnił się na dole. Aby skorzystać z jego usług, musisz wpierw dostać się na wysepkę z kawałkiem ulicy, znajdującą się w pobliżu wyjścia. Po krótkiej, podniebnej podróży, wylądujesz tam bez większych kłopotów. Zanim wykonasz karkołomny skok w kierunku portalu, poczekaj aż pojawia się kolejne wysepki, tworząc jedyną w swoim rodzaju ścieżkę (#88).

Jak się wkrótce przekonasz, to jeszcze nie koniec zmagań z iluzją stworzoną przez Mysterio. Twój przeciwnik znowu płata Ci figle, serwując kolejną część miasta w chmurach. Tak jak poprzednio, zadaniem Człowieka Pająka jest zniszczyć generatory, tworzące ten dziwny świat.