Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - poradnik do gry

Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Warewolf Island South | Zadania poradnik Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Warewolf Island South

Nasz statek tonie podczas podróży, załoga ginie a my zostajemy wyrzuceni na brzeg wyspy. Na Werewolf Island dostajemy się na zlecenie Mendasa. Wyspa jest podzielona na dwie części North and South. Mieszkańcy wioski na S mówia, ze N zamieszkują potwory. Kierują nas na początku do przywódcy wioski Kaishas Gan.

Kaishas Gan prosi aby zabić wilkołaki zamieszkujące na północ od wioski, dzięki czemu mieszkancy będą mogli dokończyć budowę statku, na którym można wrócić na kontynent. Przywódcą wilkołaków jest niejaki Karoug. Po powrocie z Balduran Ship Kaishas Gan chce abyśmy przyłączyli się do ich społeczności wilkołaków i zaraża nas lycanthropizmem. Nie wszyscy mieszkańcy chcą jednak przyjąć nowych i rzucją się na drużynę. Kaishas zabiera nam Sea Charts aby uchronić je przed zniszczenie w trakcie walki. Delainy, zauroczona naszym męstwem, postanawia nam pomóc i prowadzi drużynę do tajnego przejścia w chacie przywódcy prowadzącego do podziemi. Pomaga nam również Maralee wspominając o tajnym przejściu. Przy wejściu do chaty czeka również Dradeel, który sugeruje, że Kaishas Gan czekała na męża, który udał się na kontynent w celu odnalezienia morskich map. Jest nim oczywiście Mendos, który wysłał nas na tą wyspę. W zatoce, do której prowadzą podziemia znajduje się statek, na którym czeka Kaishas chcąc nas zabić. Ma nasze morskie mapy, które pozwalaja wrócić na Swoard Coast. UWAGA: Zanim udamy się na północną część wyspy powinniśmy w wiosce porozmawiać ze wszystkimi aby zebnrać zadania. Po oczyszczeniu północnej części wyspy zanim pójdziemy do Kaishasy powinniśmy odebrać nagrody od ludzi w wiosce i porozmawiać z Durlylem.

Dziewczynka Farthing prosi o odnalezienie jej lalki, którą zgubiła gdzieś w lesie. Ma ją Palin w północy wyspy. (1400 exp).

Maralee prosi o pomoc w odzyskaniu dziecka, które zostało porwane przez wilkołaki. Dziecko ma przywódca wilkołaków Karough na 4 poziomie Balduran's Ship. (4000 exp)

Delainy chce aby odnaleźć cloak, który porwała burza i rzuciła za bramy wioski. Jest on w skrzyni w domu Dradeela w NE części wyspy. Po oddaniu Holly Cloak Delainy prosi jeszcze o przyniesienie kilku kwiatów. Belladonna Flowers rosną NW od wioski, a jednego znaleźć można również w domu Dradeela. Za przyniesienie kwiatów Delainy nagradza nas pocałunkiem, a później pokazuje nam tajne przejście do podziemi.

Rybak Evalt prosi o odnalezienie brata Evana, który został zaczarowany śpiewem niebieskiej wiedźmy na zachodnim wybrzeżu wyspy. Jest to Sirene Queen, która pragnęła rybaka za męża czarując go swym śpiewem. Jednak rybak, gdy wyzwolił się spod działania jej czaru, próbował zabić syrenę i musiała się bronić. Można ją zabić (6000 exp) lub odebrać zwłoki Evana (2000 exp) i zanieść bratu (900 exp).

Rolnik Lahl prosi aby pomścić jego żaonę zabitą przez wilkołaki.

Podziemne korytarze zaprowadzą nas do otoczonego przez góry atolu gdzie znajdziemy nieuszkodzony statek. Trzeba zabić Kaishasą i odebrać jej Sea Charts dzięki którym można wrócić do Ulgoth's Beard, gdzie czeka na nas Mendas.