Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) Prince of Persia The Lost Crown poradnik, porady

Słoje piasku to znajdźki w The Lost Crown związane z pewnym specyficznym zadaniem. Na stronie tej przedstawimy Wam lokację wszystkich przepowiedni w grze.

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2024

Słoje piasku to specjalny rodzaj znajdziek rozsianych po rozległych korytarzach i komnatach góry Qaf. Przyjmują one formę świecących na pomarańczowo, ceramicznych naczyń, które po rozbiciu wyjawiają Sargonowi treść tajemniczej przepowiedni. Na tej stronie poradnika przedstawimy Wam garść podstawowych informacji na temat Słojów piasku, podpowiemy do czego mogą się przydać, a także zdradzimy Wam lokalizację każdego z nich.

Po więcej informacji i dokładne lokalizacje znajdziek zapraszamy na naszą interaktywną mapę w serwisie Gamepressure.

Do czego przydają się Słoje piasku?

Tajemnicze Słoje piasku, poza budowaniem fabularnej ekspozycji, związane są również z pobocznym zadaniem Proroctwo góry Qaf - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Tajemnicze Słoje piasku, poza budowaniem fabularnej ekspozycji, związane są również z pobocznym zadaniem "Proroctwo góry Qaf". Zadanie to aktywujecie na wczesnym etapie gry w komnacie ze zdobioną ścianą, w pobliżu Schronienia w Dolnym mieście. Waszym zadaniem na przestrzeni całej gry będzie odnajdywanie Przepowiedni pochowanych w różnych zakamarkach mapy, a następnie dostarczanie zebranej wiedzy z powrotem do komnaty.

Z upływem czasu, płaskorzeźba na ścianie zacznie z wolna się uzupełniać, a Wy nagrodzeni zostaniecie sporą ilością Kryształów Czasu, nowymi amuletami i innymi nagrodami - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Z upływem czasu, płaskorzeźba na ścianie zacznie z wolna się uzupełniać, a Wy nagrodzeni zostaniecie sporą ilością Kryształów Czasu, nowymi amuletami i innymi nagrodami.

Co istotne, zebranie wszystkich dostępnych w grze przepowiedni (30 łącznie) jest konieczne do zaliczenia osiągnięcia "Zapisane w piasku".

Słój piasku #1 (Dolne Miasto)

Jedna z pierwszych Przepowiedni znajduje się w pokoju pod głównym hubem gracza w Dolnym Mieście - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

'Jedna z pierwszych Przepowiedni znajduje się w pokoju pod głównym hubem gracza w Dolnym Mieście.

Słój piasku #2 (Dolne Miasto)

Dostęp do tej przepowiedni uzyskacie dopiero po pokonaniu Bossa Jahandara i zdobyciu nowej umiejętności - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Dostęp do tej przepowiedni uzyskacie dopiero po pokonaniu Bossa Jahandara i zdobyciu nowej umiejętności.

Słój piasku #3 (Dolne Miasto)

Południowo-wschodnia część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Południowo-wschodnia część regionu. Komnata dostępna dopiero po odblokowaniu umiejętności teleportowania się do czakramu.

Słój piasku #4 (Dolne Miasto)

Zachodnia część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Zachodnia część regionu. Przepowiednia znajduje się za żółtą ścianą, których możliwość niszczenia odblokujecie na późniejszym etapie gry.

Słój piasku #1 (Górne Miasto)

Południowo-zachodnia część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Południowo-zachodnia część regionu. Dostęp do balkonu, na którym znajduje się słój otrzymacie po odblokowaniu umiejętności teleportowania się do czakramu.

Słój piasku #2 (Górne Miasto)

Słój w centralnej części regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Słój w centralnej części regionu. By otworzyć pokój z przepowiednią, konieczne jest aktywowanie dwóch dźwigni po bokach komnaty.

Słój piasku #3 (Górne Miasto)

Dostęp do tej części mapy otrzymacie dopiero, gdy odblokujecie możliwość przyciągania się do świecących uchwytów - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Dostęp do tej części mapy otrzymacie dopiero, gdy odblokujecie możliwość przyciągania się do świecących uchwytów.

Słój piasku #1 (Święte Archiwa)

Słój znajduje się w południowej części regionu, w więzieniu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Słój znajduje się w południowej części regionu, w więzieniu.

Słój piasku #2 (Święte Archiwa)

Znajdźka spoczywa na kamiennym gzymsie ponad windą - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Znajdźka spoczywa na kamiennym gzymsie ponad windą. By się do niej dostać, wskoczcie na windę.

Słój piasku #3 (Święte Archiwa)

Północna część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Północna część regionu. Dostęp do tej Przepowiedni otrzymacie po odblokowaniu umiejętności przechodzenia między wymiarami (niebieskie ściany).

Słój piasku #4 (Święte Archiwa)

Dostęp do tej Przepowiedni otrzymacie po odblokowaniu umiejętności przechodzenia między wymiarami (niebieskie ściany) - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Dostęp do tej Przepowiedni otrzymacie po odblokowaniu umiejętności przechodzenia między wymiarami (niebieskie ściany).

Słój piasku #1 (Głębiny)

Na końcu pomieszczenia wypełnionego skażoną wodą - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Na końcu pomieszczenia wypełnionego skażoną wodą.

Słój piasku #2 (Głębiny)

Zachodnia część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Zachodnia część regionu. By dostać się do pomieszczenia ze Słojem, użyjcie wślizgu.

Słój piasku #3 (Głębiny)

W ciemnym pomieszczeniu we wschodniej części regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

W ciemnym pomieszczeniu we wschodniej części regionu.

Słój piasku #1 (Las Hyrkański)

Słój dostępny w sekretnym pomieszczeniu, do którego dostęp otrzymacie po zniszczeniu ściany - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Słój dostępny w sekretnym pomieszczeniu, do którego dostęp otrzymacie po zniszczeniu ściany.

Słój piasku #2 (Las Hyrkański)

W małym pomieszczeniu łączącym się z większą komnatą (zachodnia ściana) - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

W małym pomieszczeniu łączącym się z większą komnatą (zachodnia ściana).

Słój piasku #1 (Drzewo Soma)

Północna część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Północna część regionu. Na końcu długiego korytarza.

Słój piasku #2 (Drzewo Soma)

Centralna cześć regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Centralna cześć regionu. Na końcu krótkiej sekcji platformowej.

Słój piasku #3 (Drzewo Soma)

Granica dwóch regionów - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Granica dwóch regionów. W pomieszczeniu, do którego dostęp otrzymacie po zniszczeniu żółtej ściany.

Słój piasku #1 (Ukryta Wioska)

Na szczycie latarni, po pokonaniu dłuższej sekcji platformowej, do pokonania której konieczne jest posiadanie zestawu zdolności z końca gry - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Na szczycie latarni, po pokonaniu dłuższej sekcji platformowej, do pokonania której konieczne jest posiadanie zestawu zdolności z końca gry.

Słój piasku #1 (Zatopiony Port)

W niewielkim pomieszczeniu przylegającym do szybu windy - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

W niewielkim pomieszczeniu przylegającym do szybu windy.

Słój piasku #2 (Zatopiony Port)

Na szczycie pomieszczenia wypełnionego zdradliwymi platformami i ostrymi kolcami - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Na szczycie pomieszczenia wypełnionego zdradliwymi platformami i ostrymi kolcami.

Słój piasku #3 (Zatopiony Port)

Wschodnia część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Wschodnia część regionu. Do dotarcia do tej przepowiedni potrzebna będzie umiejętność podwójnego skoku.

Słój piasku #1 (Jamy Wiecznych Piasków)

W pomieszczeniu za fałszywą ścianą - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

W pomieszczeniu za fałszywą ścianą. Centralna część regionu.

Słój piasku #2 (Jamy Wiecznych Piasków)

W ukrytym pomieszczeniu po pokonaniu sekcji platformowej - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

W ukrytym pomieszczeniu po pokonaniu sekcji platformowej.

Słój piasku #3 (Jamy Wiecznych Piasków)

We wschodniej części regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

We wschodniej części regionu. Konieczne będzie wykorzystanie umiejętności teleportowania się do czakramu.

Słój piasku #1 (Szalejące morze)

W jednym z wraków zniszczonych przez sztorm - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

W jednym z wraków zniszczonych przez sztorm. Do zdobycia przepowiedni konieczne będzie pokonanie sekcji platformowej. Istnieje jednak szansa, że latający w okolicy przeciwnik teleportuje się do niewielkiego pomieszczenia i aktywuje przepowiednię za Was.

Słój piasku #1 (Wieża Ciszy)

Słój w północnej części regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Słój w północnej części regionu.

Słój piasku #2 (Wieża Ciszy)

Przepowiednie znajdziecie w niewielkim pomieszczeniu w północno-wschodniej części mapy - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Przepowiednie znajdziecie w niewielkim pomieszczeniu w północno-wschodniej części mapy.

Słój piasku #3 (Wieża Ciszy)

Południowa część regionu - Prince of Persia The Lost Crown: Wszystkie Słoje piasku (Proroctwa) - Prince of Persia The Lost Crown - poradnik do gry

Południowa część regionu. By dostać się do przepowiedni, konieczne będzie wykorzystanie teleportacji do ducha.