Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Montaillou | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Montaillou

Mała odmiana po poprzednich lokacjach - znacznie mniej walki, a więcej wykonywania zadań - Montaillou | CZĘŚĆ II | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Mała odmiana po poprzednich lokacjach - znacznie mniej walki, a więcej wykonywania zadań. Na początek podam kolory przeciwników, a później to co można i trzeba zrobić w tym mieście.

Pomarańczowy - Brązowy Wilk

Szary - Szary Wilk

Biały - Biały Wilk

Żółty - Pomiot Utopców

Zaczynasz w [1]. W [2] masz dwóch rycerzy, z którymi możesz porozmawiać. W [3] zauważysz niedźwiedzia - zbliżaj się do niego powoli, aż zacznie iść. Śledź go wtedy, aż dojdziesz do [4] - tam niedźwiedź zmieni się w człowieka. Teraz możesz porozmawiać z nim - masz trzy wyjścia: albo go zabijesz, albo dochowasz tajemnicy, albo go będziesz szantażował (jest za to 200 złota, nie da się wyłudzić więcej).

Idź do [5], porozmawiasz z Signorem Leo . Da Vinci zleci ci dwa zadania, jeśli wykorzystasz wszystkie tematy rozmowy: "Zdobądź Klejnot Dusz dla Da Vinci" i "Odszukaj Proroka Nostradamusa". Na dobry początek udaj się do [6]. Jest tam czarownica Na Roque , która jest w rzeczywistości dewą kłamstwa i oszustwa. Jednak ona wybrała ścieżkę dobra. Powie ci, gdzie znajduje się Nostradamus. Co więcej, można u niej kupić parę ciekawych przedmiotów. Idź następnie do [7]. Jest tam kupiec Guillaume . Nie dawaj mu 50 złota, bo ucieknie i nie będziesz mógł go odnaleźć. Możesz u niego kupić parę rzeczy, ale przede wszystkim zapytaj się o klejnot. Dowiesz się, że skonfiskował go inkwizytor Fournier . Idź więc do katedry w [8].

Na zdobycie klejnoty metody są trzy. Pierwsza - użycie skradania się i otworzenie skrzyni. Druga - przekonanie Fourniera , że pomożesz mu zniszczyć klejnot (wymagana retoryka na 95). Jednak lepiej po prostu wykonać dla niego dwa zadania. Pierwsze - "Znajdź wiedźmę dla inkwizytora Fourniera" - możesz wykonać już teraz, ponieważ gadałeś z wiedźmą (dostaniesz 250 doświadczenia). Weź drugie - "Odszukaj burmistrza i przesłuchaj go". Idź do domu burmistrza w [9] i z nim porozmawiaj. Burmistrz Pierre zleci ci zadanie "Pomóż burmistrzowi przywrócić duszę Beatrycze". Możesz wrócić się do inkwizytora Fourniera i mu o wszystkim powiedzieć (250 doświadczenia), a potem skłamać, że klejnot musi zostać zniszczony. Dostaniesz Klucz inkwizytora Fourniera , którym otworzysz skrzynię - jest tam Klejnot Dusz .

Z klejnotem wracaj do Signora Leo w [5]. Dostaniesz 1750 doświadczenia. Jeśli zapytasz się, po co tu przybył, to oznajmi ci że miał dla ciebie przedmioty - które roztrzaskały się po rozbiciu. Dostaniesz na osłodę 1000 złota. Teraz wrócimy do zadania burmistrza. Idź do [10], jest tam Beatrycze zamieniona w kurczaka. Musisz zaprowadzić ją do wiedźmy Na Roque w [6], by ta odmieniła jej postać. Uważaj - na drodze pojawi się teraz dużo wilków, więc nie pozwól by pożarły kurczaka. Za przemianę dostaniesz 2500 doświadczenia. Idź do Pierre'a w [9] - dostaniesz 1000 złota, a burmistrz "otworzy sklep". Możesz też iść do domu Beatrycze w [11] i dostać od niej butelkę Wina .

W [12] stoi mały chłopiec, Henri . Poprosi cię o ratunek ojca, który atakowany jest przez Pomioty Utopców w [13]. Nie dostaniesz za to doświadczenia, choć możesz złupić ojca do ostatniej złotej monety.

Czas na kolejne zadanie. Idź do karczmy w [14] i porozmawiaj z Karczmarzem za ladą. Zapytaj się o pracę, a dostaniesz możliwość kupna butelki wina za 3 złota. Zgódź się i idź na cmentarz. Użyj nagrobka w [15] (jest złamany) i porozmawiaj z duchem. Dowiesz się, że musisz żyć tak jak on, by zdobyć skarb. Dlatego też wróć się do karczmy i porozmawiaj ze stojącym na dole Agentem Inkwizytorem . Poczęstuje cię mięsem - zgódź się i zjedz. Po wyjściu z karczmy powiedz kolesiom, którzy chcą cię ukarać, że kryjesz w sobie ducha - nie dojdzie do rozlewu krwi, a ty dostaniesz 250 doświadczenia. Teraz wystarczy tylko ponownie pogadać z nagrobkiem w [15], a potem z głową posągu w [16]. Zejdź na dół, uważaj na pułapkę. W skrzyni będzie Maelstron, Łuk Ordy (+25% obrażeń elektrycznych, +20% kłutych).

Warto wiedzieć, że w karczmie znajduje się Aidan , który jest handlarzem. W [17] jest Żebrak Louis . Możesz dać mu złoto, możesz też od niego złoto dostać jak odpowiednio porozmawiać. W [18] jest dom Marlina , który obawia się przyszłości. Patryk wyprosi cię z domu w [19] gdy do niego wejdziesz. W [20] jest chata Adelie , która jest handlarką.

Gdy wejdziesz do domu w [21] to zauważysz ofiarę. Oględziny przypomną ci zadanie Tajemnicze Morderstwa z Barcelony... Dlatego też wyjdź. Upewnij się że masz Amulet Proroka (patrz wspomniane zadanie, możesz też zapytać o niego wiedźmę Na Roque gdy zorientujesz się, że dewa jest odporna na obrażenia) i idź do [22]. Tutaj jest dewa Nanghaithya . Jeśli twoja Retoryka wynosi 110 możesz powiedzieć jej, że pokonałeś Aka Manah - wtedy ucieknie (2500 doświadczenia). W przeciwnym wypadku będziesz musiał z nią walczyć. Uderza mocno i rzuca zaklęcia, ale poza tym nie robi żadnych trików. Pomóż sobie miksturami lub wycofaj się, gdy stracisz zbyt dużo zdrowia. Gdy ją pokonasz, dostaniesz 2750 doświadczenia. Nieważne czy dewa ucieknie czy zginie - upuści Kamienny Klucz . Klucz ten otwiera kryptę w [23]. Jest tam dźwignia - gdy ją przesuniesz, Elektryczny Golem Bojowy się do ciebie przyłączy i zostanie do końca gry.

W [24] jest tytan Lucjusz . Porozmawiaj z nim i poproś by cię przepuścił. Są różne metody (Retoryka na 60, Inteligencja na 7, możesz dać mu 1001 złota, możesz wyzwać go na pojedynek - do tego potrzebna jest siła, ale można ją zwiększyć alkoholem). Wejdź do domu brata Michała w [25] i porozmawiaj z nim o relikwiach. Zaznaczy ci miejsce krypty. Jeśli zauważysz że jest półbiesem (wymagana Percepcja na Teraz idź do [26] - pojawi się tam prosząca o pomoc Esclarmonde . Dostaniesz zadanie "Uratuj mieszkańców Tuluzy". Zaznaczy ci Tuluzę na mapie.

Idź do burmistrza w [9] i porozmawiaj z nim o sprawie. Dostaniesz informacje, później pogadaj z Michałem o ataku tytanów - dostaniesz Amulet Michała . Potem z Lucjuszem . Możesz od niego wyłudzić 500 złota za dotrzymanie tajemnicy i dostać zadanie "Zabij starszych tytanów w Tuluzie". Co prawda masz lokacje krypty i jaskiń Nostradamusa na mapie, ale najpierw zajmiesz się kłopotami w Tuluzie. By się do niej przenieść, po prostu skorzystaj z kryształu w [1].