Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (4) | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader poradnik Lionheart: Legacy of the Crusader

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Uporaj się z olbrzymimi osami na Rozdrożach

Idź do Rozdroży. W [1] stoi Sir Esteban - porozmawiaj z nim o zagrożeniu ze strony olbrzymich os i zgódź się pomóc. Następnym krokiem będzie przeszukanie miejsca w [5] i zabicie wszystkich os. Jest ich kilkanaście: Osy i Naznaczone Osy (te drugie są trudniejsze, bo robią uniki). Po lewej leży ciało, jest tam kulka many, Hełm Jastrzębia i Mikstura Pełnego Wyleczenia . Gdy osy będą martwe, wróć do Sir Estebana po odbiór nagrody: 100 złota i 600 doświadczenia.

Uratuj córkę drwala

Udaj się do El Bosque. Idź do [1] i porozmawiaj z drwalem Felipe . Opowie ci o swojej uprowadzonej przez gobliny córce. Teraz wróć się do Rozdroży drogą w [A] i idź na północ, do Wąwozu Krwawej Blizny - [D]. Tam w [1] spotkasz goblina i córkę. Jeśli twoja Retoryka wynosi 55, to możesz przekonać goblina, by dał ci zaprowadzić córkę do szefa goblinów (50 doświadczenia). Jeśli nie - będziesz musiał go zabić (49 doświadczenia). W każdym razie córka pobiegnie do ojca. Gdy do niego wrócisz, w nagrodę dostaniesz 200 złota i 500 doświadczenia.

Uratuj Fausta z rąk Inkwizycji

Najpierw po prostu wykonaj w całości zadanie Piekielna oferta . Później, będąc w Dolnych lochach Inkwizycji porozmawiaj z Galileuszem stojącym w [21] (musisz najpierw postawić krzyż w [20]). Zaoferuj pomoc, a później powiedz, że więzień (Faust ) jest wolny. Dostaniesz 150 doświadczenia oraz perka: Magiczna Bateria Galileusza .

Uratuj Inkwizytora Darsha

Musisz dostać się do Obozu Goblinów. Jeśli jesteś tam pierwszy raz, to upewnij się że zostałeś przyjacielem goblinów (patrz zadanie Zabij rzeczną driadę dla goblina Grumdżuma ), gdyż inaczej nie będziesz mógł wykonywać dla goblinów zadań. Idź do [3], tam porozmawiaj z Inkwizytorem Darshem . Jeśli jeszcze nie wykonałeś zadań dla goblinów, to upewnij się, że twoja Retoryka wynosi 55. Tylko w taki cichy i podstępny sposób będziesz mógł oswobodzić biednego inkwizytora. Jeśli natomiast i tak jesteś wrogiem goblinów, lub wykonałeś dla nich zadania, to nie martw się o Retorykę, tylko po prostu wyprowadź Inkwizytora Darsha do Dzielnicy Bram w Barcelonie.

Jeśli zgodzi się go ratować, dostaniesz pierwsze 75 doświadczenia. Powiedz goblinowi, że odprowadzać Inkwizytora Darsha do chana goblinów. Straży przy [A] powiedz, że inkwizytora prowadzisz na przesłuchanie. Potem udaj się (możesz za pomocą kryształów teleportujących) do Dzielnicy Bram w Barcelonie. Jak tylko tam dotrzesz, Inkwizytor Darsh ci podziękuje - dostaniesz Amulet Wielkiego Inkwizytora i 750 doświadczenia.

UWAGA! Gdy wybierzesz drogę walki, to przy przechodzeniu przez Przejście przez wodospad okaże się, że gobliny ruszyły w pościg. Inkwizytor Darsh zaproponuje użycie zaklęć, które uczynią ciebie i niego niewidzialnymi. Jeśli się na to zgodzisz, dostaniesz 150 doświadczenia. Jeśli natomiast będziesz wolał walczyć z goblinami (dwóch Rębaczy, kilku łuczników i zwykłych), to dostaniesz za nich ponad 300 doświadczenia.

Uwięziona Sfera Eteryczna

Najpierw musisz wykonać zadanie Odszukaj Dzierżycieli i La Calle Perdida , by móc dostać się właśnie do La Calle Perdida. Tam idź do [6], a następnie = przygotowany na całkiem ostrą walkę - otwórz klapę w [8] i do niej wejdź.

Zaczynasz w [1] - Zadania poboczne (4) | CZĘŚĆ I | Lionheart Legacy of the Crusader - Lionheart: Legacy of the Crusader - poradnik do gry

Zaczynasz w [1]. Na początek pokonaj oba Wielkie Kruche Szkielety - zaznaczone są czerwonymi kwadratami. Później, uważając na pułapkę, przekręć mechanizm w [2]. Dzięki temu utworzy się most. Idąc po nim uważaj na pułapki. Pokonaj przeciwników na następnej wyspie (jasnofioletowy kolor to Przegniłe Zombie, a biały - Kruche Szkielety). Musisz przekonać Sir Earla Thomasa Jamesona II (kupka kości) w [3], by utworzyć ci most na następną wyspę. Na początku nie będzie chętny, ale wystarczy powiedzieć że przecież był Templariuszem, by przestał się dąsać.

Przy przechodzeniu na następną wyspę uważaj na pułapkę. Pokonaj wrogów i porozmawiaj z Marco Polo w [4]. Musisz się zdecydować czy chcesz pokonać Zaklinacza, czy po prostu uciekać. W pierwszym przypadku będziesz mógł uciec przez kryształ w [5], który zaniesie cię do La Calle Perdida. W drugim przypadku będziesz musiał o pomoc poprosić ducha z [3]. Wróć się potem do Marco Polo i powiedz mu o swym sukcesie. Tak czy inaczej Marco Polo zamieni się w Buty Marco Polo .

Pokonaj przeciwników na ostatniej już wyspie (szary kolor oznacza Słabego Przeżeracza). W [6] zacznij rozmawiać z Zaklinaczem . Targowanie się z nim nic ci nie da. Jeśli twoja Retoryka wynosi 45, to możesz przekonać go by popełnił samobójstwo. Jeśli nie - będziesz musiał go po prostu zabić. W obu przypadkach dostaniesz 257 doświadczenia, a ciała maga możesz wyciągnąć losowy przedmiot i Miecz Kublai Chana (uważaj - daje minusy do karmy, gdy go masz w ręku). Teraz po prostu wracaj do La Calle Perdida, klikając na kryształ w [5].