Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Trek to Yomi - poradnik do gry

Trek to Yomi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia Trek to Yomi poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Trek to Yomi zawiera opis przejścia rozdziału 4 – potwory Blighted, snajperzy i broń ozutsu, samuraje, ucieczka z wieży, boss i wybór ścieżki.

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2022

Na tej stronie poradnika do gry Trek to Yomi możecie znaleźć opis przejścia czwartego rozdziału. Nasza solucja objaśnia m.in. jak pokonywać zwykłe i opancerzone potwory (Blighted), jak zabijać snajperów i zdobyć broń palną ozutsu, jak wygrywać pojedynki z wrogimi samurajami, jak zaliczyć scenę ucieczki z wieży, jak pokonać końcowego bossa etapu i czego dotyczy pierwszy wybór ścieżki.

Podążanie za Aiko (Follow Aiko)

Po rozpoczęciu nowego rozdziału udajcie się najpierw w lewo - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po rozpoczęciu nowego rozdziału udajcie się najpierw w lewo. Przy zniszczonym moście możecie znaleźć zaznaczony na obrazku zwój, który odblokuje nową umiejętność. Będzie ona pomocna w szybkim rzucaniu shurikenami we wrogów, którzy pojawili się za bohaterem.

W tym samym miejscu możecie też popchnąć belkę i umożliwić sobie dotarcie do Bo-Shurikenów.

1 - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Powróćcie do miejsca startu, ale nie wyruszajcie jeszcze w prawo - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie do miejsca startu, ale nie wyruszajcie jeszcze w prawo. Tym razem zbadajcie zaznaczone na obrazku 1 słabo widoczne przejście obok wielkiego drzewa.

W miejscu zaznaczonym na obrazku 2 jest zwój z kolejną nową umiejętnością. Dodatkowo tuż przy wodzie znajdziecie strzały do łuku.

Raz jeszcze powróćcie do miejsca rozpoczęcia etapu i dopiero teraz wyruszcie w prawo, czyli w stronę widocznego w oddali ducha Aiko - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Raz jeszcze powróćcie do miejsca rozpoczęcia etapu i dopiero teraz wyruszcie w prawo, czyli w stronę widocznego w oddali ducha Aiko. Dotrzecie do wioski skażonych, możecie porozmawiać przy wejściu do niej ze starą kobietą.

Obok klatki możecie znaleźć zaznaczony na powyższym obrazku artefakt - Onyudo, a po prawej stronie Bo-Shurikeny. Wybierzcie główną ścieżkę do wioski, odnajdując pierwszą kapliczkę.

Poszukiwania odpowiedzi (Seek answers)

2 - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
W centralnej części wioski zajmijcie się zbadaniem wnętrza budynku na lewo od wielkiego ogniska - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

W centralnej części wioski zajmijcie się zbadaniem wnętrza budynku na lewo od wielkiego ogniska. Możecie w nim znaleźć amunicję, przy czym najważniejszym znaleziskiem jest zaznaczony na obrazku 1 artefakt - Noppera-Bo.

Wyjdźcie na zewnątrz i wybierzcie ścieżkę na prawo od ogniska. W nowym obszarze możecie porozmawiać ze Skażonym (Tainted) z klatki, znaleźć amunicję oraz zabrać zaznaczone na obrazku 2 ulepszenie zdrowia (Health Upgrade).

Powróćcie do poprzedniej lokacji i tym razem wybierzcie górną ścieżkę - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie do poprzedniej lokacji i tym razem wybierzcie górną ścieżkę. Po raz pierwszy musicie przystąpić do walk z potworami (Blighted). Najważniejszą informacją na temat tych walk jest to, że serie Waszych ciosów kataną nie będą skutecznie powstrzymywały potworów przed wykonywaniem własnych ataków, jak miało to miejsce w przypadku żywych przeciwników. Najlepiej jest wyprowadzić 1-2 ataki kataną, a następnie być gotowym do sparowania lub zablokowania ataku potwora. Możecie też oczywiście polegać na posiadanych atakach dystansowych, na które kreatury te będą bardzo podatne.

Pokonanie pierwszej kreatury odblokuje nową umiejętność będącą ulepszoną wersją serii ataków wyprowadzanych dla wrogów rozstawionych za plecami bohatera.

Podążajcie dalej liniową ścieżką - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Podążajcie dalej liniową ścieżką. Kolejne potwory spotkacie dopiero po dotarciu do obszaru z wodospadem. Po pokonaniu ich wdrapcie się na wyższe półki i zapiszcie grę przy kapliczce.

Wybierzcie górną ścieżkę i zabierzcie po drodze amunicję. Podejmijcie próbę przejścia po powalonym drzewie, przy którym pojawi się duch Aoki. Drzewo złamie się i od razu zmuszeni zostaniecie do walk z potworami. Pamiętajcie w trakcie nich o umiejętnościach pozwalających szybko zaatakować wrogów za plecami bohatera. Możecie też pomóc sobie użyciem łuku i/lub shurikenów zanim potwory zbliżą się do Hirokiego.

Po bitwie zbadajcie obszar na lewo od miejsca, w którym walczyliście z bestiami - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po bitwie zbadajcie obszar na lewo od miejsca, w którym walczyliście z bestiami. W miejscu zaznaczonym na obrazku do odnalezienia jest zwój z nową umiejętnością. Oprócz tego możecie tu uzupełnić zapasy amunicji.

Pierwsza konfrontacja z samurajem

Udając się w prawo spotkacie pierwszego wrogo nastawionego samuraja i po krótkiej wymianie zdań dojdzie do walki - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Udając się w prawo spotkacie pierwszego wrogo nastawionego samuraja i po krótkiej wymianie zdań dojdzie do walki. Pojedynki te nie są wyjątkowo trudne, choć samurajowie są nieco bardziej wymagający od napotykanych wcześniej bandytów.

Samuraja najlepiej jest zaatakować na początek na odległość, bo on sam nie dysponuje taką możliwością. Użyjcie łuku i shurikenów żeby go maksymalnie osłabić zanim podbiegnie. Skupcie się od tego momentu na poprawnych parowaniach po to żeby móc wyprowadzać kontrataki. Przeciwnik powinien dość szybko zginąć.

3 - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Idźcie dalej w prawo i rozprawiajcie się po drodze z nowymi potworami - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Idźcie dalej w prawo i rozprawiajcie się po drodze z nowymi potworami. Obserwujcie miejsca, w których będą nadbiegały z drugiego planu, by nagle nie zostać zaskoczonym atakiem od tyłu. Po walkach wdrapcie się na wyższą półkę i dotrzyjcie do kapliczki.

Udajcie się na lewo od kapliczki. W miejscu zaznaczonym na obrazku 1 możecie znaleźć artefakt - Otoroshi. Udajcie się jeszcze dalej w lewo. W obszarze z obrazka 2 do odnalezienia są z kolei strzały oraz ulepszenie wytrzymałości (Stamina Upgrade).

Powróćcie do kapliczki i tym razem skierujcie się w prawo - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie do kapliczki i tym razem skierujcie się w prawo. Na dużym powalonym drzewie dojdzie do ataku potworów, które będą zbliżały się z dwóch stron. Pomagajcie sobie atakami dystansowymi oraz atakami ze zmianą kierunku.

Zeskoczcie na dół, przeskoczcie nad powalonym drzewem i zabierzcie strzały. Na kładce z obrazka spotkacie opancerzonego potwora. Nie marnujcie strzał, tylko przygotujcie się do zablokowania 3 ataków wręcz wykonywanych w serii. Szukajcie przy tym okazji do tego żeby odpalić własny atak. Elitarny potwór na szczęście nie jest bardzo wytrzymały. Pokonanie pierwszego opancerzonego potwora odblokuje nową umiejętność - dłuższą wersję kombinacji do ogłuszania wrogów.

Pokonajcie kilka zwykłych potworów i dotrzyjcie do większego obszaru z kapliczką - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Pokonajcie kilka zwykłych potworów i dotrzyjcie do większego obszaru z kapliczką. Wybierzcie tu zaznaczoną na obrazku lewą ścieżkę, docierając dzięki temu do dwóch mechanizmów zapory. Wejście w interakcję z nimi doprowadzi do sabotażu blokad i woda porwie stojące na dole kreatury.

4 - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Skorzystajcie z dolnej ścieżki, która dzięki sabotażowi stała się bezpieczna - Trek to Yomi: Rozdział 4 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Skorzystajcie z dolnej ścieżki, która dzięki sabotażowi stała się bezpieczna. Dotrzyjcie do wejścia do budynku zlokalizowanego na prawo od sabotowanych mechanizmów.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie