Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Trek to Yomi - poradnik do gry

Trek to Yomi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia Trek to Yomi poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Trek to Yomi jest opis przejścia rozdziału 2 – poszukiwania samurajów, Kamikawamura, ataki kończące, boss Sadatame.

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2022

Ta strona poradnika do gry Trek to Yomi zawiera opis przejścia drugiego rozdziału. Nasza solucja podpowiada m.in. jak pokonać bandytów z obozowiska, jak odblokować kombinacje ogłuszające oraz ataki kończące, jak dotrzeć do Kamikawamury, gdzie znaleźć Morimitsu i pojmanych samurajów, jak ocalić mieszkańców wioski, a także jak pokonać bossa Sadatame i jego obstawę.

Odnalezienie towarzyszy (Find your companions)

Począwszy od drugiego etapu gry steruje się już dorosłym Hirokim - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Począwszy od drugiego etapu gry steruje się już dorosłym Hirokim. Już na samym początku bitwy czeka Was starcie z przeciwnikami. Wrogowie będą nadciągali z dwóch różnych stron, tak więc używajcie umiejętności Atak z obrotu, która pozwala wyprowadzać atak połączony ze zmianą strony, w którą zwrócony będzie główny bohater.

Nagrodą za rozprawienie się z grupą wrogów jest ulepszenie Bo-Shurikenów (Bo-Shuriken Upgrade) zwiększające limit przedmiotów w inwentarzu.

Zanim rozpoczniecie właściwy przemarsz zbadajcie dodatkowo sąsiadujący z niedawnym polem walki lewy punkt widokowy - pokazuje go powyższy obrazek - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Zanim rozpoczniecie właściwy przemarsz zbadajcie dodatkowo sąsiadujący z niedawnym polem walki lewy punkt widokowy - pokazuje go powyższy obrazek. Możecie tam odnaleźć nowy sekret - ulepszenie wytrzymałości (Stamina Upgrade).

Dopiero teraz rozpocznijcie przemarsz w prawo. Dotrzecie do drzewa, które musicie przewrócić, by odblokować sobie dalsze przejście.

Liniowa ścieżka doprowadzi Was do pierwszej kapliczki - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Liniowa ścieżka doprowadzi Was do pierwszej kapliczki. Obok niej są też nowe Bo-Shurikeny nadające się do podniesienia.

Spodziewajcie się nowej walki z bandytami po dotarciu do rzeki. Gra w trakcie tej konfrontacji powinna odblokować nową umiejętność - Kombinację ogłuszającą (Stunning Combination). Będzie ona mogła już za niedługo się przydać.

1 - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Wyjdźcie z koryta rzeki i dotrzyjcie do kolejnej kapliczki (i nowych Bo-Shurikenów) - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wyjdźcie z koryta rzeki i dotrzyjcie do kolejnej kapliczki (i nowych Bo-Shurikenów). Niedługo po oddaleniu się od niej odblokowane zostaną również ataki kończące (Finishers) - można je wykonywać wyłącznie na ogłuszonych wrogach i oprócz szybszego zakończenia pojedynku pozwalają odzyskać trochę zdrowia.

Gra wymusi na Was przetestowanie obu nowych zdolności po dotarciu do pierwszego opancerzonego przeciwnika. Standardowe ataki kataną nie cechują się dużą skutecznością i musicie:

  1. osłabić przeciwnika Kombinacją ogłuszającą (obrazek 1) - wciskajcie po kolei przyciski lekkiego ataku, lekkiego ataku i ciężkiego ataku (nie za wcześnie, nie za późno),
  2. wykonać egzekucję na ogłuszonym przeciwniku wciskając przycisk Ataku kończącego (obrazek 2).
Po wygranym pojedynku wyruszcie dalej - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po wygranym pojedynku wyruszcie dalej. Podnieście nowe Bo-Shurikeny i wdrapcie się na prawe skały, docierając do lokacji z nową kapliczką.

Udajcie się w stronę dolnej części ekranu żeby załadował się obszar z powyższego obrazka. Oprócz nowych Bo-Shurikenów znajdziecie tu też artefakt - Discarded Kami Carving.

Dotarcie do Kamikawamury (Reach Kamikawamura)

Wróćcie się na poprzedni ekran i dopiero teraz zacznijcie wdrapywać się na prawe skalne półki - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wróćcie się na poprzedni ekran i dopiero teraz zacznijcie wdrapywać się na prawe skalne półki. W górnym obszarze czekają Was nowe walki. Idźcie dalej w prawo, dowiadując się o konieczności przejścia przez kopalnię.

Przeciśnijcie się przy krawędzi klifu, wejdźcie do kopalni i skorzystajcie z kapliczki. Obok kapliczki podnieście Bo-Shurikeny. Zainteresujcie się zaznaczoną na obrazku drabiną i wybierzcie ją zamiast dalszego podążania główną ścieżką.

Jeżeli użyliście drabiny i wybraliście górną ścieżkę, to możecie zaskoczyć wrogów z obozowiska - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Jeżeli użyliście drabiny i wybraliście górną ścieżkę, to możecie zaskoczyć wrogów z obozowiska. Musicie wejść w interakcję z mechanizmem z dołączonego obrazka i zrzucić na bandytów ciężki ładunek. W przypadku wybrania dolnej ścieżki musielibyście przystąpić do (trudnych) walk z nimi.

Niezależnie od wybranego wariantu możecie opcjonalnie oswobodzić więźnia obok obozowiska - otrzymacie od niego Bo-Shurikeny.

Skierujcie się w głąb kopalni (w prawo) - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Skierujcie się w głąb kopalni (w prawo). Dotrzecie do windy i wejście w interakcję z nią przetransportuje Was na osobny poziom.

Po wyjściu z windy zainteresujcie się najpierw górną ścieżką. Wykonajcie przemarsz na podstawie rysunku z powyższego obrazka. Musicie powalić po drodze belkę, przejść po niej i dotrzeć do nowego artefaktu - Crude Tekko.

Powróćcie do rozwidlenia i dopiero teraz wybierzcie dolną ścieżkę - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie do rozwidlenia i dopiero teraz wybierzcie dolną ścieżkę. Dotrzecie wkrótce do wyjścia z kopalni i jest przy nim nowa kapliczka. Dodatkowo obok kapliczki natraficie na nowy sekret - ulepszenie wytrzymałości (Stamina Upgrade).

Udajcie się w prawo i bądźcie gotowi do wyeliminowania bandytów rozstawionych na powalonym drzewie.

2 - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Docelowo dotrzecie do nowego rozwidlenia - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Docelowo dotrzecie do nowego rozwidlenia. Na początek wybierzcie lewą ścieżkę z obrazka 1. Dotrzyjcie w pobliże wodospadu. Znajdziecie tam nowe Bo-Shurikeny oraz zaznaczony na obrazku 2 artefakt - The Three Monkeys.

Możecie powrócić do rozwidlenia i tym razem wybrać prawą ścieżkę, która zaprowadzi Was do nowej kapliczki.

Na moście linowym musicie ponownie przystąpić do konfrontacji z opancerzonym przeciwnikiem - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Na moście linowym musicie ponownie przystąpić do konfrontacji z opancerzonym przeciwnikiem. Pamiętajcie o rozpoczęciu walki od użycia kombinacji ogłuszającej. Po tym jak wróg zostanie pomyślnie ogłuszony odpalcie atak kończący, by go dobić.

Gra w nagrodę za rozprawienie się z elitarnym przeciwnikiem powinna odblokować nową umiejętność. Musicie też pokonać kolejnych (na szczęście "zwykłych") bandytów. Po walkach udajcie się w prawo i dotrzecie do miejsca załączenia cut-scenki.

Uratowanie Morimitsu i samurajów (Rescue Morimitsu and his Samurai)

W nowym miejscu startu znajdziecie Bo-Shurikeny oraz kapliczkę - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

W nowym miejscu startu znajdziecie Bo-Shurikeny oraz kapliczkę. Udajcie się w prawo. Musicie pokonać bandytów, którzy zaatakowali bezbronną kobietę. Podążajcie dalej w prawo i spodziewajcie się kolejnych starć z przeciwnikami.

Skorzystajcie z okazji do aktywowania nowej kapliczki przy moście. Dopiero wtedy wybierzcie most prowadzący w stronę wioski. Pilnują go nowi wrogowie, których należy się pozbyć.

Ocalenie mieszkańców wioski (Save the villagers)

3 - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Podejdźcie do bramy wioski i otwórzcie ją - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Podejdźcie do bramy wioski i otwórzcie ją. Warto zboczyć z głównej ścieżki i wybrać lewą ścieżkę prowadzącą do domu na niewielkim wzgórzu. Wewnątrz tego budynku znajdziecie Bo-Shurikeny oraz ulepszenie wytrzymałości (Stamina Upgrade - obrazek 1).

Zejdźcie ze wzgórza i zajrzyjcie też do kolejnego budynku mijanego w trakcie głównego przemarszu (obrazek 2). W tym przypadku możecie pozbyć się bandyty i odblokować nową umiejętność. Powinien to być atak ze sprintu, który może przydać się szczególnie w dalszej fazie gry do podbiegania i szybkiego atakowania wrogów korzystających z ataków dystansowych.

Wyjdźcie z drugiej chaty i wyruszcie w prawo, docierając do nowej kapliczki - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wyjdźcie z drugiej chaty i wyruszcie w prawo, docierając do nowej kapliczki. Musicie w tym miejscu przepchnąć wóz i odblokować sobie prawą ścieżkę.

W nowym obszarze po lewej stronie ukryty został zaznaczony na obrazku artefakt - Ema. Zabierzcie go i następnie skorzystajcie z prawej drabiny.

Przejdźcie po spalonym fragmencie dachu - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Przejdźcie po spalonym fragmencie dachu. Musicie przemieszczać się w prawo i eliminować po drodze kolejnych bandytów. Bądźcie gotowi do szybkiej reakcji po tym jak fragment dachu zawali się - wymagane będzie szybkie zaatakowanie nowych wrogów.

Cofnijcie się kawałek w lewo żeby zabrać nowe Bo-Shurikeny i dopiero wtedy rozpocznijcie dalszy przemarsz w prawo.

Po dotarciu do części wioski z powyższego obrazka nie wybierajcie od razu górnej ścieżki, tylko najpierw zniszczcie lewą furtkę - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po dotarciu do części wioski z powyższego obrazka nie wybierajcie od razu górnej ścieżki, tylko najpierw zniszczcie lewą furtkę. Dotrzecie w ten sposób do sekretnego obszaru. Możecie tu wykonać następujące czynności:

  1. Zajrzeć do chatki i pokonać bandytę.
  2. Zbadać obszar na lewo od chatki, by odnaleźć Bo-Shurikeny oraz ulepszenie zdrowia (Health Upgrade).
  3. Skorzystać z kapliczki.
Powróćcie na główną ścieżkę - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie na główną ścieżkę. Porozmawiajcie z wieśniakiem obok bramki żeby otrzymać Bo-Shurikeny, a następnie wyruszcie w stronę górnej części ekranu. Na moście musicie pokonać kilku przeciwników.

Po dotarciu do obszaru z powyższego obrazka wybierzcie najpierw lewe przejście.

4 - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Przed Wami kolejny sekretny obszar i oto jego atrakcje - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Przed Wami kolejny sekretny obszar i oto jego atrakcje:

  1. Możecie zajrzeć do lewej chatki i znaleźć w niej sekrety zaznaczone na obrazku 1 - artefakt - Lost Love Letter oraz ulepszenie wytrzymałości (Stamina Upgrade).
  2. Możecie zajrzeć do prawej chatki, pokonać przeciwnika (obrazek 2) i odblokować dzięki niemu nową umiejętność. Powinien to być bardzo pomocy Lekki atak z obrotu, którego warto używać od tej pory każdorazowo przy zmianie kierunku ataku.
  3. Możecie znaleźć Bo-Shurikeny oraz skorzystać z kapliczki znajdującej się między chatkami.

Powróćcie do głównej ścieżki i wznówcie podróż w prawo. Do kolejnych walk dojdzie podczas korzystania z kładek pozwalających przechodzić po zacumowanych łódkach.

Skorzystajcie z kapliczki na małym wzgórzu i idźcie dalej w prawo - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Skorzystajcie z kapliczki na małym wzgórzu i idźcie dalej w prawo. Po drodze do rozegrania będzie sporo walk. Powinniście większą uwagę przywiązywać do bloków i parowań żeby unikać utraty zdrowia. Musi go Wam "wystarczyć" na dłużej.

Po tym jak doświadczycie spektakularnego uderzenia pioruna w wielkie drzewo zmieńcie kierunek przemieszczania się - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po tym jak doświadczycie spektakularnego uderzenia pioruna w wielkie drzewo zmieńcie kierunek przemieszczania się. Musicie eliminować kolejne grupy przeciwników.

Po wejściu do nowej chatki gra wyświetli komunikat o unikalnym rodzaju przedmiotów. Rozejrzyjcie się tu za obiektem z powyższego obrazka - jego zabranie odblokuje nową umiejętność. Przejdźcie dalej w prawo, a wkrótce dotrzecie do nowej kapliczki.

Zanim udacie się dalej w prawo wybierzcie łatwą do przegapienia dolną ścieżkę od kapliczki - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Zanim udacie się dalej w prawo wybierzcie łatwą do przegapienia dolną ścieżkę od kapliczki. Prowadzi ona do bocznego obszaru z powyższego obrazka. Do odnalezienia są tu Bo-Shurikeny oraz zaznaczony na obrazku artefakt - Mori Shio.

Powróćcie na główną ścieżkę i wyruszcie w prawo. Po drodze możecie znaleźć Bo-Shurikeny oraz wymagane będzie skorzystanie z 2 drabin.

Przed Wami wyjątkowo długa przeprawa bez możliwości sejwowania w kapliczkach - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Przed Wami wyjątkowo długa przeprawa bez możliwości sejwowania w kapliczkach. Musicie przejść po dachach, przez ruiny budynków, po powalonym drzewie oraz ścieżkami w otoczeniu gór i lasów. Starajcie się zawsze skupiać na 1 przeciwniku, poprawnie wykonywać uniki oraz bloki oraz zużywać w trudniejszych momentach posiadane shurikeny. W przypadku bardziej problematycznych wrogów polegajcie na ogłuszeniach i atakach kończących.

Musicie docelowo dotrzeć do kapliczki z powyższego obrazka sąsiadującej z dziedzińcem. Koniecznie zapiszcie tu stan gry, bo przed Wami starcie z bossem.

Boss - Sadatame

Sadatame to pierwszy pełnoprawny boss gry. W przeciwieństwie do Kagerou z rozdziału 1 pojedynek z nim nie zakończy się przed czasem. Wymagane będzie wyeliminowanie Sadatame oraz towarzyszących my bandytów.

W trakcie rozgrywania tego pojedynku szukajcie przede wszystkim okazji do wykonywania parowań - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tego pojedynku szukajcie przede wszystkim okazji do wykonywania parowań. Mogą one zatrzymywać ataki bossa oraz pozwalać Wam przechodzić do kontrataków - postarajcię wyprowadzić 1-2 ciosy. Pasek zdrowia bossa mogą też uszczuplać shurikeny, choć nie liczcie na to, że wygracie nimi cały pojedynek.

Boss oprócz standardowych ataków swoją bronią białą jest w stanie wykonywać silniejsze ataki z obrotu - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Boss oprócz standardowych ataków swoją bronią białą jest w stanie wykonywać silniejsze ataki z obrotu. Jeśli zostaniecie trafieni takim atakiem, to nawet pomimo zastosowania bloku Wasza postać może zostać na krótką chwilę ogłuszona. Starajcie się je rozpoznawać i z wyprzedzeniem wykonywać przewrót do tyłu, by znaleźć się poza ich zasięgiem.

Po tym jak Sadatame odniesie dostateczne duże obrażenia wycofa się z pola bitwy i będziecie zmuszeni do zabicia kilku zwykłych przeciwników - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po tym jak Sadatame odniesie dostateczne duże obrażenia wycofa się z pola bitwy i będziecie zmuszeni do zabicia kilku zwykłych przeciwników.

Jako że bandyci nadciągają z dwóch różnych stron bardzo może się tu przydać odblokowany wcześniej Lekki atak z obrotu, który pozwoli Wam łatwo wyprowadzać nawet 3 szybkie ciosy w stronę wrogów znajdujących się za plecami bohatera.

Docelowo wznowicie pojedynek z bossem - Trek to Yomi: Rozdział 2 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Docelowo wznowicie pojedynek z bossem. Sadatame nie zaskoczy już Was żadnymi nowymi ruchami i nie wezwie ponownie posiłków. Musicie jedynie pozbawić go reszty paska zdrowia. Zamordowanie Sadatame zakończy drugi rozdział gry.