LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Luke, jestem Twoim klockiem LEGO Star Wars Skywalker Saga poradnik, solucja to pełny opis przejścia gry oraz porady na start, do eksploracji, zagadek, rozwoju postaci. Opisujemy wszystkie mechaniki, kody, minizestawy, klocki kyber, wyzwania, łamigłówki i próby, wymagania sprzętowe.

Ostatnia aktualizacja: 18 maja 2022

Pierwszym obszernym działem w naszym poradniku jest przewodnik po podstawach gry. Znajdziecie w nim listę porad, które pomogą Wam oswoić się z grą. Opisaliśmy system walki, szybką podróż, pojazdy jakimi możecie poruszać się po planetach i galaktyce, rozwój postaci oraz moce Jedi. Na osobnej stronie wyjaśniliśmy również co się stanie gdy Wasza postać umrze w grze. Strona z listą kodów pozwoli Wam aktywować bonusową zawartość gry.

Dział FAQ zawiera odpowiedzi na nurtujące Was pytania. Wyjaśniamy jak odblokowywać postacie w grze, czy istnieje ręczny zapis stanu gry oraz jak zdobywać dużo monet. Szczegółowo opisaliśmy zasady plotek i czy warto je kupować.

Na osobnych stronach znajdziecie również walkę z każdym dużym Bossem, do których dołączyliśmy pomocne filmiki oraz informacje o posiadanych przez nich specjalnych mocach i atakach.

W aneksie opisaliśmy zasady sterowania, długość gry oraz najczęstsze bugi i problemy techniczne. Poznacie wszystkie edycje gry, wymagania sprzętowe PC, ułatwienia dostępu oraz ilość potrzebnego miejsca na dysku. Na osobnych stronach wyjaśniliśmy jak włączyć tryb mamrotania, czyli wersję dubbingową znaną z poprzednich odsłon gry oraz polską wersję gry. Z tego działu dowiecie się również czy istnieje wersja demonstracyjna gry.

Nasz poradniki ułatwi zdobywanie platyny. Stworzyliśmy bowiem strony, na których dokładnie opisaliśmy wszystkie osiągnięcia, które można zdobyć w grze. Dzięki temu dowiecie się co trzeba zrobić oraz poznacie najlepsze okazje do wbicia danych osiągnięć.

Poradnik do gry LEGO Star Wars The Skywalker Saga zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich poziomów, wraz ze wskazówkami dotyczącymi wykonywania zadań. Dzięki temu żaden epizod nie sprawi Wam problemu. Nie zabrakło również opisu misji pobocznych i prób. Te znajdziecie w konkretnych lokacjach, w trakcie wykonywania zadań głównych.

Na ostatnich stronach naszego poradnika przygotowaliśmy lokalizacje wszystkich sekretów i znajdziek dostępnych w LEGO Star Wars The Skywalker Saga. Jeśli na jakiejś planecie natraficie na zagadkę logiczną, która nie pozwali Wam zdobyć przedmiotu kolekcjonerskiego, opis rozwiązania znajdziecie w naszym poradniku. Dzięki temu odkryjecie wszystkie: klocki kyber, karty z danymi, minizestawy, wyzwania poziomów, oraz łamigłówki.

LEGO Skywalker Saga: Szybkie porady na start

  1. Zacznijcie od przechodzenia fabuły. Zanim zabierzecie się za maksowanie gry, najpierw wykonajcie wszystkie zadania główne. Dzięki temu odblokujecie różne postacie i zapoznacie się z mapą. Po takim przejściu włączcie tryb swobodny i w nim uzupełniajcie swoją kolekcję.
  2. Nie wszystko da się zrobić od razu. Niektóre misje odblokowują się w konkretnych momentach, np. gdy wypełni się cel w innej lokacji. W poradniku oznaczyliśmy jednak takie sytuacje, abyście bez problemu odkryli co stoi Wam na drodze w wykonaniu danego zadania.
  3. Zwracajcie uwagę na mnożniki. Zabicie przeciwnika zwiększa combo, które daje Wam studs. Warto mieć to na uwadze nawet w trybie swobodnym. Dzięki temu możecie zdobyć sporo studs, w krótkim czasie.
  4. Zainwestujcie w Wykrywacz kolekcjonerski, kupicie go w ulepszeniach rdzenia za monety i klocki kyber. Każdy rodzaj wykrywacza pozwoli Wam odnajdować nowe rodzaje przedmiotów kolekcjonerskich. Pamiętajcie tylko o tym, że mechanizm ten jedynie wskazuje miejsce znajdźki, nie pomoże on Wam w rozwiązaniu łamigłówki.
  5. W grze możecie napotkać postacie posługujące się przeróżnymi językami. Jeżeli nie możecie zrozumieć osoby, z którą próbujecie porozmawiać, zmieńcie sterowanego bohatera na droida protokolarnego, który zna większość języków.
  6. Przełączajcie się pomiędzy bohaterami, ponieważ w grze często dana czynność lub zagadka będzie wymagała sterowania odpowiednią postacią. W takich sytuacjach na ekranie może pojawić wskazówka podpowiadająca rodzaj istoty, którą musicie wybrać.
  7. Gdy przemierzając daną lokację spotkacie postać z wykrzyknikiem nad głową, porozmawiajcie z nią. Taka istota być może będzie zleceniodawcą zadania pobocznego lub wskaże położenie łamigłówki, dzięki której zdobędziecie nowy przedmiot kolekcjonerski.

Więcej porad na start znajdziecie na osobnej stronie: Porady na start.

LEGO Skywalker Saga: Wszystkie misje główne

Gra składa się z kilku rozdziałów podzielonych na pomniejsze plansze. Opisaliśmy każdy z nich jednocześnie zaznaczając wszelkie nagrody za wykonanie zadań i wymagania, które należy spełnić, aby się do nich dostać.

Epizod 1 - Mroczne Widmo:

  1. Ktoś silniejszy - z tej strony dowiecie się jak rozwiązać zagadkę z żółtą barierą i terminalem w mieście Gungan oraz jak pokonać bossów Morski zabójca opee i Ryba Colo;
  2. Wyścig Boonta Classic - na tej stronie wyjaśniliśmy jak wygrać wyścig pogów oraz pomyślnie eskortować królową Amidalę;
  3. Maul-y problem - tutaj przeczytacie o walce z bossem Darth Maul, zasadach szybkiej podróży oraz dowiecie się jak odblokować przejście przy Jeziorze Paonga;
  4. Gunganie na gigancie - ta strona opisuje zadania związane ze znalezieniem bumy, ochroną katapulty oraz jej odbudowę. Dzięki naszym wskazówkom wygracie bitwę z droidami;
  5. To dopiero wyścigi - na tej stronie tłumaczymy jak zniszczyć obronę statku dowodzenia oraz jak doprowadzić do wysadzenia rdzeni.

Epizod 2 - Atak klonów:

  1. Zam-ieszanie z Wesell - z tej strony dowiecie się jak stopniowo niszczyć statek Zam Wesell;
  2. Łowy na Jango - na tej stronie przeczytacie jak obsłużyć klientów jadłodajni oraz gdzie znaleźć statek Jango Fetta i dostatecznie go zniszczyć. Przeprowadzimy Was również przez walkę z bossem Jango Fett;
  3. Fanaberie w fabryce droidów - tutaj znajdziecie sposób na przedostanie się do fabryki droidów, kontrolowanie drużyny Anakina i C-3PO oraz dowiecie się jak uratować Padme;
  4. Panika na Petranaki - dzięki wskazówkom zawartym na tej stronie dowiecie się jak uratować Obi-Wana oraz jak pokonać 3 bestie i bossa Jango Fett.
  5. Bitwa Jedi - na tej stronie opisaliśmy zadanie związane z pościgiem za Dooku i dotarcie do ostatniej komnaty twierdzy. Wyjaśniliśmy także jak pokonać bossa Hrabiego Dooku.

Epizod 3 - Zemsta Sithów:

  1. Chwile z hrabią - tutaj znajdziecie opis przejścia zadania z zaporami laserowymi, odnalezieniem kanclerza Palpatine'a oraz drugą walkę z bossem Hrabią Dooku;
  2. Barbarzyństwo - z tej strony dowiecie się jak walczyć z bossem Generałem Greivousem, jak unikać jego ataków oraz jak docierać do lokacji, w których przeciwnik będzie się ukrywał;
  3. Atak droidów na wookieech - na tej stronie wyjaśniliśmy jak obronić wookieech na plaży, jak dotrzeć do kapsuły ratunkowej i jak rozwiązać zagadkę ze ścianą do biegania;
  4. Starcie w senacie - ta strona zawiera solucję zadania związanego z dotarciem do kanclerza Palpatine'a oraz walkę z bossem Darth Sidious;
  5. Przewaga wysokości - tutaj przeczytacie gdzie znaleźć i rozwiązywać zagadki pomagające w docieraniu do przeciwnika oraz jak pokonać bossa Anakina Skywalkera.

Epizod 4 - Nowa Nadzieja:

  1. Ambasadorze, to abordaż - na tej stronie znajdziecie rozwiązanie zagadki z elektrycznością oraz co najlepiej zbudować z klocków. Na koniec przeczytacie jak uciec do kapsuły ratunkowej w scenie z C-3PO i R2-D2;
  2. Sterta złomu - tutaj opisujemy dojście do kantyny i spotkanie z Hanem Solo. Wyjaśniamy jak naprawić Sokoła Millenium oraz jak ochronić Chewbaccę podczas napraw;
  3. Oca-lei-nie - z tej strony dowiecie się jak ominąć pole siłowe, jak zmylić wrogów w studiu nagraniowym, jak uwolnić Leię oraz jak pokonać bossa Dianogę;
  4. Też mi ratunek - ta strona tłumaczy skąd zdobyć 2 karty dostępu, jak otworzyć przejście dla Luke'a i Lei, gdzie znaleźć przebranie i jak wrócić do Sokoła Millenium;
  5. Trzymaj się celu - na tej stronie opisaliśmy zadanie związane z dostarczeniem planów Gwiazdy Śmierci, jak niszczyć systemy obronne oraz jak poprawnie skorzystać z torped, aby ostatecznie rozsadzić Gwiazdę Śmierci.

Epizod 5 - Imperium kontratakuje:

  1. Solo w śniegu - z tej strony dowiecie się jak dostać się do 3 wież sygnałowych, jak zaliczyć wspinaczki oraz gdzie wyruszyć na poszukiwania Luke'a;
  2. Szturm na bazę Echo - tutaj przeczytacie solucję zadania z naprawą statku Luke'a, dowiecie się jak niszczyć maszyny AT-ST oraz jak doprowadzić do sabotażu i eliminacji maszyn AT-AT;
  3. Nic mi nie mów o szansach - na tej stronie znajdziecie opis ucieczki z atakowanej bazy rebeliantów, przeczytacie jak pozbyć się niszczycieli gwiezdnych oraz jak pomyślnie uciec przez pole asteroidów;
  4. Stacja hibernacja - tutaj przeczytacie jak zaliczyć wspinaczkę z Yodą, jak pokonać bossa Darth Vadera i jak zdobyć kartę dostępu do Stacji Hibernacja. Na koniec tłumaczymy jak dotrzeć na lądowisko z Sokołem Millenium;
  5. Objawienie - na tej stronie przeczytacie opis walki z bossem Darth Vader, krok po kroku tłumaczy jak dotrzeć do kolejnej lokacji, w których odbywa się pojedynek.

Epizod 6 - Powrót Jedi:

  1. Plan, żeby uratowany został Han - ta strona poradnika opisuje misję fabularną związaną z pałacem Jabby i i walkę z bossem Rankor;
  2. Copa-Khetanna - na tej stronie znajdziecie opis walki z bossem Boba Fett i Jabba the Hutt;
  3. Koniec Endor-ogi - tutaj dowiecie się jak pokonać wszystkich wrogich zwiadowców oraz jak zaliczyć pościg;
  4. Obrona Chewbacki - tu przeczytacie opis bitwy o Endor, zapoznacie się z gadżetami klasy Zbieracz oraz dowiecie się jak zniszczyć wszystkie maszyny AT-ST;
  5. Wypełnij swe przeznaczenie - ta strona zawiera solucję zadania związanego z komnatą Imperatora na pokładzie Gwiazdy Śmierci. Dowiecie się jak pokonać bossów Darth Vader i Imperator Palpatine.

Epizod 7 - Przebudzenie Mocy:

  1. Najwyższy początek - ta strona zawiera solucję zadania związanego ze zdobyciem karty dostępu lub przebrania dla Poe, przedostania się do hangaru oraz kradzieży myśliwca TIE;
  2. Nisko latający złom - na tej stronie znajdziecie opis misji z odnalezieniem złomu przez Rey, dowiecie się jak korzystać z gadżetów klasy Zbieracz, jak pozyskać nowy statek i jak niszczyć myśliwce TIE;
  3. Kto Solo-eje wiatr... - tutaj przeczytacie jak sterować statkiem sterując drużyną Rey i Finna oraz drużyną Hana Solo;
  4. Królowa Starkillera - z tej strony dowiecie się jak pokonać mini bossa FN-2199, jak wywabić Kapitana Phasmę z pomieszczenia kontrolnego oraz jak osłabiać go dzięki pułapkom;
  5. Zniszczenie Starkillera - na tej stronie wyjaśniliśmy jak pokonać bossa Kylo Rena, jak podkładać bomby oraz jak zniszczyć systemy obronne Starkillera.

LEGO Skywalker Saga: Wszystkie misje poboczne

Na osobnych stronach opisaliśmy wszystkie misje poboczne, z podziałem na konkretne dzielnice lub tereny planety. Do każdego zadania dołączona została informacja, o tym kiedy będzie ono odblokowane.

Coruscant - dzielnica federalna:

  1. Rozbój taksówek - ta strona wyjaśnia jak ukończyć zadanie związane z kradzieżą taksówek. Wyjaśniamy jak odnaleźć i pokonać złodzieja;
  2. Tuskeni i smoki - tu dowiecie się jak odnaleźć wskazówki na pustyni Jundlandii i jak wywabić smoka krayt z kanionu;

Coruscant - dzielnica Uscru:

  1. Kuchnia rabunkowa - tutaj tłumaczymy jaką postać wybrać, aby zrozumieć język klienta jadłodajni oraz gdzie znaleźć poszukiwanych w klubie Outlander;
  2. Surowa kara - na tej stronie znajdziecie informacje na temat przedostania się za zieloną mgłę oraz jak odnaleźć gunganina z hologramu.

Geonosis - Ul Stalgasin:

  1. Uwolnij swój umysł - tutaj przeczytacie o misji pobocznej polegającej na bezpiecznym przetransportowaniu geonozyjczyka na planetę Naboo;
  2. Dla większego gonka - ta strona zwiera solucję zadania związanego z eskortą Gonketty na planecie Geonosis;
  3. Kreaturowa katastrofa - na tej stronie znajdziecie opis przejścia walk z przeciwnikami: Nexu, Reek i Acklay;

Kamino - miasto Tipoca:

  1. Dzień Rala-ksu - ta strona opisuje misję z odnalezieniem Rala De w mieście Tipoca. Podpowiadamy jak znajduje się szukana osoba i jak zmusić ją do powrotu do zleceniodawcy;
  2. Komunikacja na Kamino - tutaj znajdziecie wskazówki jak odnaleźć postać z hologramu i jak dostarczyć wiadomość od zleceniodawcy;
  3. Dzikość w sercu Kamino - na tej stronie opisaliśmy misję poboczną związaną z pokonaniem dzikiego potwora Aiwha;

Naboo - Jezioro Paonga:

  1. Na bakier z bogwingami - z tej strony dowiecie się jak zacząć zadanie i jaką postać wybrać do rozmowy ze zleceniodawcą;
  2. Za(gun)ginieni - na tej stronie wyjaśniliśmy jak uratować zaginionych ambasadorów z miasta gungan;
  3. Łopatkowe łajdactwa - ta strona opisuje jak znaleźć postać z hologramu i jakie nagrody otrzymacie po wykonaniu misji.

Naboo - Theed:

  1. Panaka w panice - tutaj wyjaśniamy jak pokonać wadliwe droidy bojowe B1 i co otrzymacie za wykonanie zadania;
  2. Tajemnice TC - na tej stronie wyjaśniamy gdzie zacząć zadanie oraz jak złapać tajemniczą postać;
  3. Gdzie się włócznisz - z tej strony dowiecie się gdzie znaleźć postać z hologramu i jakie nagrody otrzymacie za dostarczenie wiadomości.

Tatooine - Mos Espa:

  1. Pieniężny protest pit droidów - tutaj znajdziecie opis przejścia misji związanej z odnajdywanie droidów, dowiecie się również ile trzeba im zapłacić;
  2. Czyhając na części - tu wyjaśniamy gdzie znaleźć wszystkie 10 kości na planecie Utapau w mieście Pau;

Tatooine - pustynia Jundlandii:

  1. Podróż za jeden gonk - ta strona opisuje misję poboczną związaną z eskortą Gonko na pustyni Jundlandii;

Utapau - Miasto Pau:

  1. Awantura o varaktyla - z tej strony dowiecie się jak pozbyć się szalejącego varaktyla z murów miasta Pau;
  2. Przeminęło z gonkiem - na tej stronie opisaliśmy zadanie z eskortowaniem Gonky'ego, za które otrzymacie klocek kyber;

LEGO Skywalker Saga: Wszystkie sekrety i znajdźki

W naszym poradniku znajdziecie opis wszystkich sekretów i znajdziek dostępnych w grze. Podzieliliśmy je ze względu na epizody i planety, aby łatwiej było się wśród nich odnaleźć. Zebranie wszystkich 1000 klocków Kyber jest niezbędne do zdobycia trofeum Strzelać kiedy będziecie w gotowości.

Pozostałe znajdźki:

  1. Klocki Kyber w przestrzeniach kosmicznych - tutaj znajdziecie informacje dotyczące zdobywania klocków Kyber w przestrzeniach kosmicznych;
  2. Karty z danymi - na tej stronie opisaliśmy dokładne lokalizacje wszystkich kart z danymi. Zebranie tych przedmiotów nagrodzi Was odblokowaniem osiągnięcia Co zrobiliście z tymi planami?.

Minizestawy:

  1. Mroczne widmo - ta strona zawiera informacje na temat wszystkich minizestawów z 1 epizodu gry. Omówiliśmy również wszystkie nagrody za zdobyte przedmioty;
  2. Atak klonów - na tej stronie znajdziecie dokładny opis lokalizacji minizestawów w 2 epizodzie gry. Oprócz sposobu zdobycia konkretnej znajdźki, dowiecie się również jakie nagrody możecie zdobyć;
  3. Zemsta Sithów - tutaj przeczytacie o dostępnych minizestawach w 3 epizodzie gry. Dowiecie się jak zdobyć poszczególną znajdźkę i jakie nagrody oferuje;
  4. Nowa nadzieja - z tej strony dowiecie się jak zdobyć minizestawy w 4 epizodzie gry oraz jakie nagrody za nie otrzymacie;
  5. Imperium kontratakuje - ta strona zwiera dokładne lokalizacje wszystkich minizestawów w 5 epizodzie gry oraz możliwe nagrody;
  6. Powrót Jedi - na tej stronie przeczytacie informacje na temat minizestawów w 6 epizodzie gry. Osobno omówiliśmy każdą łamigłówkę związaną ze zdobyciem znajdźki oraz nagrody za jej odblokowanie;
  7. Przebudzenie mocy - z tej strony dowiecie się jak zdobyć wszystkie minizestawy z 7 epizodu gry. Krok po kroku wytłumaczyliśmy jak dostać się do każdej znajdźki oraz co za nią otrzymacie;
  8. Ostatni Jedi - tutaj znajdziecie opisy łamigłówek związanych ze zdobyciem minizestawów z 8 epizodu gry oraz nagród za poszczególne znajdźki;
  9. Skywalker Odrodzenie - ta strona zawiera minizestawy z 9 epizodu gry. Dowiecie się jak odnaleźć poszczególną znajdźkę oraz jaką nagrodę oferuje.

Naboo:

  1. Theed - tutaj znajdziecie rozwiązania wszystkich łamigłówek dostępnych w Theed, za które możecie zdobyć między innymi klocki Kyber;
  2. Theed, część 2 - tu znajdziecie pozostałe łamigłówki w Theed. Podpowiadamy jak zdobyć wszystkie nagrody, w tym także klocki Kyber.
  3. Jezioro Paonga - dzięki wskazówkom zawartym na tej stronie, odnajdziecie wszystkie znajdźki z lokacji Jezioro Paonga.

Tatooine:

  1. Mos Espa - na tej stronie opisaliśmy wszystkie znajdźki w Mos Espa. Podpowiadamy jakich postaci użyć, aby rozwiązać każdą łamigłówkę;
  2. Pustynia Jundlandii - na tej stronie omawiamy znajdźki, które możecie zdobyć na pustyni Jundlandii.

Coruscant:

  1. Dzielnica federalna - z tej strony dowiecie się jak rozwiązać wszystkie łamigłówki i zdobyć znajdźki w Dzielnicy federalnej;

Przestrzeń Yavina 4:

  1. Wielka Świątynia - na tej stronie opisaliśmy łamigłówki dostępne na terenie Wielkiej Świątyni oraz nagrody za ich rozwiązanie.

Dagobah:

  1. Bagno smokowęża - ta strona zawiera dokładne lokalizacje wszystkich znajdziek na Bagnie smokowęża oraz sposoby ich zdobycia.

Jakku:

  1. Wioska Tuanul - z tej strony dowiecie się jak rozwiązać wszystkie łamigłówki i zdobyć znajdźki na terenie wioski Tuanul.
  2. Osada Niima - na tej stronie zamieściliśmy lokalizacje wszystkich zagadek w osadzie Niima. Dokładnie opisaliśmy jak zdobyć każdy klocek kyber oraz resztę przedmiotów kolekcjonerskich.

Ahch-To:

  1. Wyspa ze świątynią - tutaj znajdziecie lokalizacje wszystkich znajdziek na Wyspie ze świątynią oraz rozwiązania zagadek środowiskowych.

D'Qar:

  1. Baza ruchu oporu - z tej strony dowiecie się jak rozwiązać wszystkie łamigłówki w bazie ruchu oporu. Krok po kroku wyjaśniamy jak zdobyć klocki kyber oraz pozostałe przedmioty kolekcjonerskie.

Utapau

  1. Miasto Pau - na tej stronie opisaliśmy wszystkie lokalizacje znajdziek. Dzięki temu dowiecie się jak zdobyć wszystkie klocki kyber i statki.

Geonosis

  1. Ul Stalgasin - z tej strony dowiecie się jak rozwiązać wszystkie łamigłówki i zdobyć znajdźki na tym terenie.

Kamino

  1. Miasto Tipoca - tutaj znajdziecie lokalizacje wszystkich znajdziek dostępnych w mieście Tipoca.

Mustafar

  1. Kompleks kopalniany - tutaj znajdziecie rozwiązania wszystkich łamigłówek dostępnych w Kompleksie kopalnianym, za które możecie zdobyć między innymi klocki Kyber;

Bespin

  1. Miasto w Chmurach - na tej stronie znajdziecie opis wszystkich znajdziek dostępnych w mieście w chmurach. Dzięki temu zdobędziecie wszystkie klocki kyber i statki.

Ajan Kloss

  1. Obóz ruchu oporu - tutaj opisaliśmy wszystkie łamigłówki na terenie Obozu ruchu oporu.

Hoth

  1. Baza Echo- na tej stronie zamieściliśmy lokalizacje wszystkich zagadek w osadzie Bazie Echo. Dokładnie opisaliśmy jak zdobyć każdy klocek kyber oraz resztę przedmiotów kolekcjonerskich.

Takodona

  1. Zamek Maz - z tej strony dowiecie się jak rozwiązać wszystkie łamigłówki i zdobyć znajdźki w Zamku Maz.

Exegol

  1. Cytadela Sithów- tutaj znajdziecie rozwiązania wszystkich łamigłówek dostępnych w Cytadeli Sithów, za które możecie zdobyć między innymi klocki Kyber;

Criat

  1. Placówka Crait - ta strona poradnika zawiera listę wszystkich znajdziek i sekretów dostępnych w Placówce Crait.

Cantoniki

  1. Canto Bight- z tej strony dowiecie się jak rozwiązać wszystkie łamigłówki i zdobyć znajdźki na terenie wioski Canto Bight.

Pasanna

  1. Zakazana Dolina- tutaj znajdziecie rozwiązania wszystkich łamigłówek dostępnych w Zakazanej Dolinie, za które możecie zdobyć między innymi klocki Kyber.

LEGO Skywalker Saga: Próby

W rozdziale Próby znajdziecie wszystkie mini gry dostępne w grze Lego Star Wars: The Skywalker Saga. Podział według planet ułatwi Wam odnalezienie konkretnych wyzwań. Wraz ze zdobyciem złotych medali możecie również zdobyć klocki kyber lub odblokować nowe postacie lub statki do kupienia.

  1. Coruscant - ta strona zwiera solucję próby Drift na ulicach Uscru, za którą możecie zdobyć klocek kyber.
  2. Geonosis - tutaj znajdziecie solucję próby Wyścig slalomowy Geonosis, w którym główną wygraną jest postać Aayla Secura.
  3. Kamino - tu opisaliśmy próby o nazwie Wyścig zniszczenia Kamino i Trening w Tipoce, za które możecie zdobyć postać Temmin Wexley oraz klocek kyber.
  4. Kashyyyk - ta strona zawiera opis Wyścigu slalomowego Kashyyyk, w którym głową nagrodą jest postać Admirała Holdo.
  5. Naboo - tutaj znajdziecie solucję prób O linach i gunganinach oraz Trening w Theed. Za udział w tych mini grach możecie zdobyć klocek kyber oraz statek Scimitar Dartha Maula.
  6. Tatooine - tu zamieściliśmy opis prób Na bakier z banthą, Światełko w tunelu oraz Nura w górę. Zdobywając złote medale uzyskacie takie nagrody jak: postać Szturmowca, Ree Yees i klocek kyber.

LEGO Skywalker Saga: FAQ

  1. Odblokowanie bohaterów - jak działa? - stąd dowiecie się jakie postacie zdobędziecie podczas przechodzenia przez misji fabularnych oraz jak zebrać pozostałych bohaterów.
  2. Chronologia części - czy trzeba się jej trzymać? - ta strona dostarcza informacje na temat dokładnej ilości poziomów fabularnych oraz epizodów dostępnych po rozpoczęciu rozgrywki. Wyjaśniamy na czym polega tryb swobodnej gry oraz jak zmienić rozgrywany epizod.
  3. Latanie statkiem - jak działa? - na tej stronie znajdziecie garść informacji o lataniu i statkach, jak je zdobyć lub gdzie kupić.
  4. Monety - jak zdobywać więcej? - ta strona przedstawia kilka sposób na zdobywanie dużej ilości studs, czyli waluty w grze.
  5. Stan gry - jak zapisywać? - tutaj wyjaśniamy czy da się wykonywać ręczne zapisy stanu gry i kiedy następuje zapis automatyczny.
  6. Nowe i stare misje - różnią się? - na tej stronie opisaliśmy wszystkie najważniejsze różnice między starą wersją gry a najnowszą odsłoną LEGO Star Wars: The Skylwaker Saga.
  7. Plotki - czy warto kupować? - stąd dowiecie się czym są plotki oraz które plotki najlepiej kupować, gdzie znaleźć bezpłatne informacje o pobliskich łamigłówkach lub misjach pobocznych.
  8. Zbieracz - jak wybierać gadżety? - tu znajdziecie wiele przydatnych wskazówek na temat gadżetu klasy Zbieracza. Omawiamy takie przedmioty jak Blaster burzący, Lotnię oraz Wyrzutnię lin, które przydadzą Wam się w dotarciu do trudno dostępnych lokacji.

LEGO Skywalker Saga: Podstawy

W dziale Podstawy omawiamy najważniejsze zagadnienia dotyczące istotnych mechanizmów i założeń w grze.

  1. Walka - tu znajdziecie porady na temat walki wręcz, bronią białą lub palną oraz jak uzyskać najlepsze combo.
  2. Śmierć - opisujemy co stanie się gdy Wasza postać umrze podczas walki lub eksploracji świata, gdzie zostanie ponownie wskrzeszona oraz jak kontrolować pasek zdrowia.
  3. Pojazdy - osobna strona zawiera najważniejsze informacje na temat rodzajów dostępnych pojazdów w grze, zwierząt, statków oraz pozostałych pojazdów bojowych.
  4. Rozwój postaci - ta strona szczegółowo wyjaśnia jak kupować ulepszenia ogólne oraz umiejętności powiązane z klasami bohaterów. Omawiamy drzewka rozwoju oraz surowce niezbędne do odblokowywania ulepszeń.
  5. Moce Jedi - stąd dowiecie się w których momentach będziecie musieli użyć Mocy Jedi, aby zaliczyć główne zadanie lub aktywność poboczną w postaci łamigłówki lub zagadki. Omawiamy również pozostałe zastosowania Mocy, jak np. ciche eliminacje.
  6. Szybka podróż - wyjaśniamy jak wygląda podróżowanie po tej samej planecie oraz odwiedzanie lokacji na mapie galaktyki.
  7. Lista kodów - na tej stronie znajdziecie przydatne kody, dzięki którym odblokujecie bonusową zawartość gry.

LEGO Skywalker Saga: Wszyscy Bossowie

W tym dziale znajdziecie walki ze wszystkimi dużymi Bossami w grze. Omawiamy ich ataki i specjalne moce oraz sposoby na radzenie sobie z tymi potężnymi przeciwnikami. Do bardziej wymagających wrogów dołączyliśmy pomocne filmiki, przedstawiające każdy etap walki.

  1. Morski zabójca opee i Ryba colo - z tymi przeciwnikami zmierzycie się w epizodzie 1 - Mroczne widmo. Podpowiadamy co należy zrobić, aby unikać ataków tych morskich stworzeń.
  2. Darth Maul - kolejny Boss z epizodu 1 - Mroczne widmo. Krok po kroku wyjaśniamy jak pozbawić tego przeciwnika wszystkich pasków zdrowia.
  3. Jango Fett - na tej stronie znajdziecie opis wszystkich 3 pojedynków z tym Bossem, którego spotkacie w epizodzie 2 - Atak klonów. Wyjaśniamy jak pokonać Jango Fetta oraz jak uszkodzić jego statek kosmiczny.
  4. Hrabia Dooku - rozdział 2 - tutaj znajdziecie opis 1 konfrontacji z tym Bossem w epizodzie 2 - Atak klonów. Wyjaśniamy w jaki sposób osłabiać przeciwnika i jak docierać na górne półki podczas pościgu za Hrabią Dooku.
  5. Hrabia Dooku - rozdział 3 - tu znajdziecie opis 2 walki z tym Bossem w epizodzie 3 - Zemsta Sithów. Podpowiadamy jak eliminować droidy nasyłane przez Hrabię Dooku oraz jak bronić się przed jego atakami.
  6. Generał Grievous - stąd dowiecie się jak pokonać Bossa, którego spotkacie w epizodzie 3 - Zemsta Sithów. Wyjaśniamy jak unikać silnych ataków, jak osłabiać przeciwnika oraz jak dogonić Gerała Grievousa.
  7. Darth Sidious - z tym Bossem przyjdzie Wam walczyć w epizodzie 3 - Zemsta Sithów. Przeczytacie tu jak unikać ataków Imperatora, jak wyczerpać jego kolejne pask zdrowia i jak docierać na kolejne latające platformy.
  8. Anakin Skywalker - ostatni Boss z epizodu 3 - Zemsta Sithów. Podpowiadamy jak pozbawić Bossa po kolei wszystkich 6 pasków zdrowia, jak reagować na unikalne ataki i jak docierać do miejsc kolejnych pojedynków z Anakinem.
  9. Dianoga - przeciwnik, którego spotkacie w epizodzie 4 - Nowa Nadzieja. Z naszej solucji dowiecie się jak unikać ataków macek, jak osłabiać Dianogę i jak ocalić bohaterów prze zmiażdżeniem.
  10. Darth Vader - na tej stronie znajdziecie 2 starcia z Bossem Darth Vaderem w epizodzie 5 - Imperium kontratakuje. Dowiecie się jakimi atakami dysponuj ten potężny przeciwnik, jak go osłabić i pokonać.
  11. Rankor - ta strona zwiera opis walki z Bossem Rankorem w epizodzie 6 - Powrót Jedi. Z naszej solucji dowiecie się jak reagować na unikalne ataki Rankora i jak osłabiać bestię.
  12. Boba Fett - z tej strony dowiecie się jak pokonać Bossa Boba Fett w epizodzie 6 - Powrót Jedi. Podpowiadamy jak unikać rakiet łowcy nagród i jak pozbawić go 2 pasków zdrowia.
  13. Jabba the Hutt - tutaj przeczytacie o walce z Bossem Jabba the Hutt w epizodzie 6 - Powrót Jedi. Wyjaśniamy jak stopniowo pozbawiać przeciwnika zdrowia oraz
  14. Darth Vader i Imperator Palpatine - tu znajdziecie solucję walki z Bossami w epizodzie 6 - Powrót Jedi. Dowiecie się jakimi atakami dysponują przeciwnicy i jak ich osłabić.
  15. Kapitan Phasma - Boss z epizodu 7 - Przebudzenie Mocy. Na stronie solucji znajdziecie informacje jak nakłonić Kapitan Phasmę do wyjścia z pomieszczenia kontrolnego i jak pokonać ją za pomocą pułapek.
  16. Kylo Ren - z tym przeciwnikiem przyjdzie Wam walczyć podczas przechodzenia epizodu 7 - Przebudzenie Mocy. Podpowiadamy jak unikać silnych ataków Kylo i jak trzykrotnie pozbawić go paska zdrowia.

LEGO Skywalker Saga: Trofea i platyna

Nasz poradnik trofeowy znajdziecie na osobnej stronie: Trofea.

LEGO Skywalker Saga: Długość gry

LEGO Star Wars The Skywalker Saga posiada 45 poziomów. Przejście samej fabuły zajmie Wam około 15 godzin. Jeśli jednak chcecie odkryć wszystko co przygotowali twórcy, wyzbierać znajdźki, ukończyć wszystkie misje poboczne i odblokować każdego z dostępnych bohaterów, czas przejścia wzrośnie do 35/40 godzin.

Więcej o długości rozgrywki znajdziecie na stronie: Długość gry.

LEGO Skywalker Saga: Wymagania sprzętowe PC

Poniżej przedstawiliśmy minimalne wymagania sprzętowe dla LEGO Skywalker Saga:

  1. System operacyjny: Windows 10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i5-2400 3.1 GHz / AMD Ryzen 3 1200 3.1 GHz
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta graficzna: GeForce GTX 750 Ti / Radeon HD 7850
  5. Wymagane miejsce na dysku: 40 GB
  6. Pamięć karty graficznej: 2 GB

Więcej informacji o wymaganiach znajdziecie na stronie: Wymagania sprzętowe.

LEGO Skywalker Saga: Edycje gry

Na stronie edycje gry znajdziecie listę wszystkich edycji, ich zawartośći i ceny w dniu premiery.

LEGO Skywalker Saga: Sterowanie

Strona sterowanie wyjaśnia zestawienie przycisków i ich zastosowań w grze. Znajdziecie tam również informacje o dostępnych w grze ustawieniach dodatkowych.

LEGO Skywalker Saga: Polska wersja

Wszystkie dostępne wersje językowe w grze znajdziecie na stronie polska wersja. Omawiamy jaki język napisów oraz ścieżkę dźwiękową możecie ustawić.

LEGO Skywalker Saga: Przepustka sezonowa

Strona przepustka sezonowa zawiera informacje o dostępnych DLC, daty premier, ich zawartość oraz ceny.

LEGO Skywalker Saga: Bugi i problemy techniczne

Listę najczęściej spotykanych błędów podczas gry omówiliśmy na osobnej stronie poradnika: Bugi i problemy techniczne. Wyjaśniamy co zrobić gdy np. zawiesi się gra lub napotkacie brak ścieżki dźwiękowej.

Informacje o LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Autorzy : Natalia "N.Tenn" Fras, Jacek "Stranger" Hałas, Olga "Hippie" Fiszer

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 31 marca 2022, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 4 kwietnia 2022, odwiedź Opis przejścia

Sekrety i znajdźki

Ostatnia aktualizacja : 4 kwietnia 2022, odwiedź Sekrety i znajdźki