Breathedge - poradnik do gry

Breathedge - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Breathedge: Nowe schematy - jak zdobywać? Breathedge poradnik, solucja

Z tego rozdziału poradnika do gry Breathedge dowiesz się, jak możesz pozyskać nowe schematy do tworzenia przedmiotów z użyciem procesora.

W Breathedge tworzenie nowych przedmiotów jest nieodłączną częścią rozgrywki. Będziesz wytwarzał narzędzia, części statku i pożywienie. Aby móc stworzyć nowe przedmioty, musisz poznać ich schematy oraz zgromadzić wymagane części. Schematy poznajesz na 3 sposoby:

  1. Zdobywając nowe surowce, przedmioty i materiały - już zabierając kilka rzeczy w swojej kapsule poznasz proste schematy,
  2. W ramach postępów fabularnych - niektóre schematy udostępni ci komputer wraz z twoimi postępami w rozgrywce,
  3. Poprzez skanowanie nowych przedmiotów - jest to dalszy etap gry. Gdy pozyskasz urządzenie Skaner, będziesz mógł skanować nowe obiekty (zostaniesz poinformowany, że przedmiot nadaje się do skanu, gdy najedziesz na niego kursorem). W ten sposób skanować będziesz nawet całe elementy stacji. Listę przedmiotów do zeskanowania znajdziesz w $ rozdziale poradnika.
 - ilustracja #1

Większość podstawowych przedmiotów będziesz wytwarzał początkowo z użyciem procesora w swojej bazie, na stole.

 - ilustracja #2

Aby pozyskać skaner już w najwcześniejszej fazie gry, udaj się do fragmentu statku poniżej twojej kapsuły. Wejście jest zablokowane, ale skaner znajduje się na prawo od drzwi.

 - ilustracja #3

Sprawdzając przyczepiony do drzwi skaner, pozyskasz jego schemat. W tej sposób także odblokujesz drzwi do wnętrza ruin. Wróć do bazy i stwórz swój pierwszy skaner.

 - ilustracja #4

Do wytworzenia skanera potrzebujesz dość powszechnych materiałów. Skaner również ma wytrzymałość jak inne narzędzia, więc bądź gotów, że niebawem będziesz musiał wytworzyć kolejny.