Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 4 - Dojście do Wieży - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 4 etapu rozgrywki - Dojście do Wieży (Enter the Tower)- znajdziesz tutaj solucję zadania, które dotyczą przechodzenia przez telewizory. W tej części opisaliśmy wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby przez miasto kierując się w stronę wieży.

Odnalezienie pilota

Zacznijmy od tego, że czeka Cię teraz sekwencja, która polega na przenoszeniu się pomiędzy telewizorami - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że czeka Cię teraz sekwencja, która polega na przenoszeniu się pomiędzy telewizorami. Będą one swojego rodzaju portalami, które umożliwią ci przejście dalej.

1 - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Po przejściu przez pierwszy telewizor wylądujesz w małym mieszkaniu - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po przejściu przez pierwszy telewizor wylądujesz w małym mieszkaniu. Musisz wdrapać się na półki, aby dostać na wyższe piętro.

Podnieść pilota, który posłuży Ci do włączania i wyłączania telewizorów - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Podnieść pilota, który posłuży Ci do włączania i wyłączania telewizorów.

Droga po dachach

Gdy trafisz na urwaną część pokoju musisz przesunąć telewizor na lewą stronę (tak aby wisiał nad dachem) - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy trafisz na urwaną część pokoju musisz przesunąć telewizor na lewą stronę (tak aby wisiał nad dachem). Zrobisz to za pomocą dźwigni.

2 - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Wróć do telewizora i przenieś się tak, aby wylądować na dachu kolejnego budynku - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wróć do telewizora i przenieś się tak, aby wylądować na dachu kolejnego budynku.

Twoim kolejnym zadaniem będzie drapanie się po drabinie, prosto do kolejnego budynku - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem będzie drapanie się po drabinie, prosto do kolejnego budynku.

3 - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryPrzed Toba sekwencja chodzenia po dachach, nie jest nic trudnego - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Przed Toba sekwencja chodzenia po dachach, nie jest nic trudnego. Musisz po prostu przebiegać po deskach i skakać pomiędzy budynkami.

Ostatecznie dotrzesz do okna, dzięki któremu wskoczysz do kolejnego mieszkania - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ostatecznie dotrzesz do okna, dzięki któremu wskoczysz do kolejnego mieszkania.

Poczta

4 - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Uruchom telewizor znajdujący się zaraz obok fotela, a następnie wdrap się po drabinie - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Uruchom telewizor znajdujący się zaraz obok fotela, a następnie wdrap się po drabinie.

Trafisz na pocztę - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Trafisz na pocztę. Zacznij od wskoczenia do szybu, aby przecisnąć się do drugiej części pomieszczenia.

Będąc po drugiej stronie włącz telewizor i przesuń wózek, tak aby stał pod drzwiami - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Będąc po drugiej stronie włącz telewizor i przesuń wózek, tak aby stał pod drzwiami.

Następnie przenieś się za pomocą telewizora, przeskocz nad dziurą i idź dalej w prawo - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Następnie przenieś się za pomocą telewizora, przeskocz nad dziurą i idź dalej w prawo.

Idąc dalej zobaczysz jak bardzo potrzebny jest wózek - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Idąc dalej zobaczysz jak bardzo potrzebny jest wózek. Dzięki temu przeskoczysz nad dziurą w podłodze. Nie ma innej drogi, aby minąć tę szczelinę.

Mieszkanie

5 - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Twoim kolejnym zadaniem jest wskoczenie na wieszak i przeniesienie się do kolejnego bloku - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem jest wskoczenie na wieszak i przeniesienie się do kolejnego bloku.

Trafisz do mieszkania, w którym kobieta będzie blokować Ci telewizor - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Trafisz do mieszkania, w którym kobieta będzie blokować Ci telewizor. Gdy się do niej zbliżysz od razu będzie Cię atakować.

6 - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryWłącz telewizor znajdujący się za oknem, a wyłącz ten, który jest odpalony w pokoju - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Włącz telewizor znajdujący się za oknem, a wyłącz ten, który jest odpalony w pokoju. Od razu schowaj się za fotelem i poczekaj, aż kobieta zmieni swoją pozycję. Powinna podejść do okna i biernie przy nim trwać.

Korzystają z telewizora w pokoju przenieś się na dach - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Korzystają z telewizora w pokoju przenieś się na dach.

7 - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryGdy wdrapiesz się na kolejne piętro czeka Cię dokładnie takie samo zadanie - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wdrapiesz się na kolejne piętro czeka Cię dokładnie takie samo zadanie. Włącz telewizor po lewej, aby mężczyzna spadł w przepaść. Następnie uruchom drugi telewizor i przedostań się na prawą część budynku.

Aby przenieść się dalej musisz użyć wieszaka - Little Nightmares 2: Telewizory - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby przenieść się dalej musisz użyć wieszaka. On umożliwi Ci dotarcie na kolejny dach.