Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 2 - Dom dziecka - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 2 etapu rozgrywki - Dom Dziecka (Orphanage) - znajdziesz tutaj solucję Ucieczki ze szkoły. W tej części opisaliśmy tutaj wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby dostać się do szpitala.

Korytarz

1 - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryPo wyjściu z sali trafisz do małego pomieszczenia - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wyjściu z sali trafisz do małego pomieszczenia. Aby dostać się dalej musisz wspiąć się na szafkę i przebrnąć przez szyb wentylacyjny.

Na starcie dostaniesz młotek - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Na starcie dostaniesz młotek. Jest on niezbędny, aby przejść przez korytarz.

2 - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
3 - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Na swojej drodze eliminuj wszystkich przeciwników - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Na swojej drodze eliminuj wszystkich przeciwników. Wykorzystuj pułapki, np. uderz młotem o podłogę, aby spadło wiadro, które zabije trzech przeciwników jednocześnie.

Uratowanie Six

Gdy miniesz korytarz dotrzesz do łazienki - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy miniesz korytarz dotrzesz do łazienki. Tam odnajdziesz Six. Dwóch chłopców powiesiło ją pod sufitem. Musisz ich zabić, aby ją uratować.

Po wyeliminowaniu chłopców zniszcz deskę, do której przywiązana jest lina - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wyeliminowaniu chłopców zniszcz deskę, do której przywiązana jest lina.

Six nic się nie stanie chociaż spadnie na głowę z takiej wysokości - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Six nic się nie stanie chociaż spadnie na głowę z takiej wysokości. Po prostu ruszy pomóc ci z oknem.

Pianino

Aby przedostać się do kolejnego pomieszczenia musisz po prostu bezpiecznie przejść po desce ułożonej pomiędzy oknami - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby przedostać się do kolejnego pomieszczenia musisz po prostu bezpiecznie przejść po desce ułożonej pomiędzy oknami.

4 - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryMimo tego, że przed chwilą Mono nie mógł sam otworzyć okna bez problemu uniesie pianino - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Mimo tego, że przed chwilą Mono nie mógł sam otworzyć okna bez problemu uniesie pianino. Musisz po prostu zakręcić korbą, aby unieść pianino jak najwyżej.

Pianino wpadnie w podłogę, ale nie zniszczy jej ostatecznie - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Pianino wpadnie w podłogę, ale nie zniszczy jej ostatecznie. Musisz na nie wejść i kilkukrotnie na nim podskoczyć, aby przeważyło to wagę i zniszczyło podłogę.

To spadnięciu na niższe piętro zobaczysz kolejne drzwi z kłódką - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

To spadnięciu na niższe piętro zobaczysz kolejne drzwi z kłódką. Do klucza nie jest daleko, ale musisz wykonać kilka interakcji.

Zdobycie klucza

Aby wyjść z tego pomieszczenia musisz skorzystać z pomocy Six - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby wyjść z tego pomieszczenia musisz skorzystać z pomocy Six. Podrzuci Cię ona tak, abyś mógł przedostać się przez otwór w ścianie.

Na zewnątrz zobaczysz dziewczynkę, która maltretuje zwłoki za pomocą klucza - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Na zewnątrz zobaczysz dziewczynkę, która maltretuje zwłoki za pomocą klucza. Musisz ją zabić, aby dostać się do cennego przedmiotu.

Weź rurę, która leży po lewej i poczekaj, aż dziewczyna zainteresuje się Six - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Weź rurę, która leży po lewej i poczekaj, aż dziewczyna zainteresuje się Six. Następnie zajdź ją od tyłu i uderz ją prosto w głowę.

Po zabiciu dziewczynki unieść kratę blokującą przejście, a następnie podnieś klucz, który zostaw w zwłokach - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po zabiciu dziewczynki unieść kratę blokującą przejście, a następnie podnieś klucz, który zostaw w zwłokach.

Wraz z kluczem udaj się do drzwi i otwórz przejście - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wraz z kluczem udaj się do drzwi i otwórz przejście.

Ostatni pokój

Aby wydostać się z budynku musisz pokonać jeszcze jeden pokój - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby wydostać się z budynku musisz pokonać jeszcze jeden pokój. Dostaniesz się do niego wchodząc po schodach na górę.

Wejście do pokoju nie jest tak łatwiej jakby się chciało - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wejście do pokoju nie jest tak łatwiej jakby się chciało. Nie możesz po prostu otworzyć drzwi. Musisz wskoczyć na półkę korzystając z pomocy Six.

Aby Six dostała się na górę musisz zepchnąć pudełko leżące na regale - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby Six dostała się na górę musisz zepchnąć pudełko leżące na regale. Nie martw się o Six, nie dostanie po głowie choćbyś nawet w nią celował.

Wraz z Six otwórzcie przejście, aby dostać się dalej - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wraz z Six otwórzcie przejście, aby dostać się dalej.

Trafisz do pokoju z pianinem - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Trafisz do pokoju z pianinem. Musisz powoli zejść po książkach, aż na podłogę. Jeśli zeskoczysz na podłogę po prostu umrzesz.

Twoim zadaniem jest dobiegnięcie do korby, która reguluje wysokość metalowej półki - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest dobiegnięcie do korby, która reguluje wysokość metalowej półki. Ustaw ją na takiej wysokości, aby Six mogła na spokojnie przejść na drugą stronę.

5 - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Twoim następnym ruchem powinno być przesunięcie szafki, pod komodę na której stoją książki - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim następnym ruchem powinno być przesunięcie szafki, pod komodę na której stoją książki. Ustaw szafkę bokiem, tak, abyś mógł z niej wyskoczyć.

Następnie szybko przebiegnij po metalowej półce, żeby dostać się na prawą stronę pomieszczenia - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Następnie szybko przebiegnij po metalowej półce, żeby dostać się na prawą stronę pomieszczenia.

Wraz z Six otwórzcie przejście i przebiegnijcie przez tunel - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wraz z Six otwórzcie przejście i przebiegnijcie przez tunel.

W tunelu nie jesteś bezpieczny - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W tunelu nie jesteś bezpieczny. Biegnij stale do przodu, aby nie zostać złapanym przez kobietę.

Przejście do szpitala

Gdy wydostaniesz się z budynku czeka Cię przeprawa długą deskę, położoną nad ogromną przepaścią - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wydostaniesz się z budynku czeka Cię przeprawa długą deskę, położoną nad ogromną przepaścią. Nie musisz się jednak obawiać, jest to w pełni bezpieczne - nic ci się tam nie stanie.

6 - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Aby przedostać się dalej musisz przesunąć kontener tak, aby przylegał jak najbliżej prawej krawędzi - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby przedostać się dalej musisz przesunąć kontener tak, aby przylegał jak najbliżej prawej krawędzi. Następnie popchnij go do przodu, aby zamknąć wieko, dzięki temu będziesz mógł po nim przebiec.

Idąc dalej zobaczysz dziurę w ścianie - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Idąc dalej zobaczysz dziurę w ścianie. Musisz się przez nią przecisnąć, aby dostać się do kolejnego pomieszczenia.

W tym budynku Six znajdzie swoją żółtą kurtkę, która bardzo się jej przyda przy takiej pogodzie - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

W tym budynku Six znajdzie swoją żółtą kurtkę, która bardzo się jej przyda przy takiej pogodzie.

Jak zwykle, z pomocą Six doskoczysz do klamki, aby móc otworzyć drzwi - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Jak zwykle, z pomocą Six doskoczysz do klamki, aby móc otworzyć drzwi.

To już prawie koniec - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

To już prawie koniec. Musisz po prostu wdrapać się na dach, a następnie popchnąć deskę, aby Six mogła pójść zaraz za tobą.

Następnie wspólnymi siłami otwórzcie przejście dalej - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Następnie wspólnymi siłami otwórzcie przejście dalej.

Gdy wskoczysz przez okno do szpitala rozpocznie się kolejny rozdział - Little Nightmares 2: Ucieczka ze szkoły - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wskoczysz przez okno do szpitala rozpocznie się kolejny rozdział.