Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Little Nightmares 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia Little Nightmares 2 poradnik, solucja

Rozdział 2 - Dom dziecka - solucja, opis przejścia

Na tej stronie naszego poradnika do gry Little Nightmares 2 opisaliśmy część 2 etapu rozgrywki - Dom Dziecka (Orphanage) - znajdziesz tutaj solucję zadań w Bibliotece. W tej części opisaliśmy tutaj wszelkie interakcje, które musisz wykonać, aby wydostać się z biblioteki.

Ucieczka

Gdy tylko wejdziesz do biblioteki musisz liczyć się z licznymi niebezpieczeństwami - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy tylko wejdziesz do biblioteki musisz liczyć się z licznymi niebezpieczeństwami. Pojawiają się w niej nie tylko pułapki, ale również liczne ilości przeciwników.

Zacznijmy od spokojnego zejścia z półki - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zacznijmy od spokojnego zejścia z półki. Musisz zeskoczyć na książki leżące po prawej stronie, w ten sposób nie stanie Ci się krzywda. Jeśli skoczysz bezpośrednio z regału to od razu umrzesz.

Aby przedostać się dalej musisz przestawić drabinę - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby przedostać się dalej musisz przestawić drabinę. Nie jest ona za ciężka, więc bez problemu ją przesuniesz.

Dosuń drabinę maksymalnie w prawo - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Dosuń drabinę maksymalnie w prawo. W ten sposób zeskoczysz z niej dalej.

Gdy wdrapiesz się na szczyt drabiny możesz skoczyć na półkę, Mono bez problemu się jej złapie - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy wdrapiesz się na szczyt drabiny możesz skoczyć na półkę, Mono bez problemu się jej złapie.

Czas iść dalej - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Czas iść dalej. Musisz się skupić. Gdy przeskoczysz pomiędzy półkami czeka Cię szaleńczy bieg. Jeśli zatrzymasz się choćby na chwilę stracisz życie.

Szybko wskocz na wyższą półkę - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Szybko wskocz na wyższą półkę.

Nie zatrzymuj się, wbiegnij prosto pomiędzy książki - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Nie zatrzymuj się, wbiegnij prosto pomiędzy książki.

Ta sekwencja na pierwszy rzut oka może wydawać się spokojniejsza - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Ta sekwencja na pierwszy rzut oka może wydawać się spokojniejsza. Musisz jednak uważać, na każdy swój ruch.

Zacznij od wdrapania się na sam szczyt pierwszego stosu książek - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Zacznij od wdrapania się na sam szczyt pierwszego stosu książek.

Skupiają się na dźwiękach oraz na kobiecie w tle musisz wyczuć odpowiedni moment, aby przeskoczyć na drugi stos książek - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Skupiają się na dźwiękach oraz na kobiecie w tle musisz wyczuć odpowiedni moment, aby przeskoczyć na drugi stos książek.

Głowa kobiety będzie cię szukać - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Głowa kobiety będzie cię szukać. Musisz, więc skupić się na jej ruchach. Przesuwaj się tak, aby Cię nie zauważyła.

Gdy odpuści i wróci na swoje miejsce po prostu zeskocz z książek na barierkę - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Gdy odpuści i wróci na swoje miejsce po prostu zeskocz z książek na barierkę. Tam będziesz bezpieczny.

Otwarcie drzwi

Aby dostać się dalej musisz otworzyć drewniane drzwi - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby dostać się dalej musisz otworzyć drewniane drzwi. Nie doskoczysz do nich, a wokół nie ma innego przejścia dalej.

1 - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryZ pomocą przyjdzie ci skrzynia z książkami, która leży w kącie sali - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Z pomocą przyjdzie ci skrzynia z książkami, która leży w kącie sali. Musisz ją chwycić i dociągnąć do drzwi.

Wskocz na książki, z nich wybij się wyżej i doskocz do klamki - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Wskocz na książki, z nich wybij się wyżej i doskocz do klamki. W ten sposób otworzysz drzwi i będziesz mógł iść dalej.

Poszukiwanie klucza

2 - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gryTrafisz do pomieszczenia ze skodami oraz drzwiami zamkniętymi na klucz - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Trafisz do pomieszczenia ze skodami oraz drzwiami zamkniętymi na klucz.

Twoim zadaniem jest wejście na górę i udanie się w prawo - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest wejście na górę i udanie się w prawo. Tam czeka Cię zagadka, którą musisz rozwiązać.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak rozwiązać tę zagadkę zajrzyj na stronę - zagadka z szachownicą. Tam podaliśmy dokładne rozwiązanie.

3 - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Aby wejść do pokoju musisz podnieść górę wieży i umieścić ją na pionku - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Aby wejść do pokoju musisz podnieść górę wieży i umieścić ją na pionku. W ten sposób wskoczysz na figurę i dosięgniesz klamki.

4 - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Po wejściu do środka zobaczysz szachownicę - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Po wejściu do środka zobaczysz szachownicę. Musisz odpowiednio ułożyć na niej figury, aby dostać się do klucza.

5 - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry
Jeśli chcesz poznać zasady tej zagadki musisz odsłonić rysunek, który ktoś pozostawił na ścianie - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Jeśli chcesz poznać zasady tej zagadki musisz odsłonić rysunek, który ktoś pozostawił na ścianie.

Jeśli prawidłowo ułożysz figury otworzy się przejście, które odsłoni Ci klucz - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Jeśli prawidłowo ułożysz figury otworzy się przejście, które odsłoni Ci klucz.

Z kluczem udaj się na dół - Little Nightmares 2: Biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares 2 - poradnik do gry

Z kluczem udaj się na dół. Włóż go w drzwi, aby wydostać się z pomieszczenia.