Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh 2 - poradnik do gry

NiOh 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szalona klinga | Solucja NiOh 2 NiOh 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 27 marca 2020

Szalona klinga to druga misja główna czwartego regionu w Nioh 2, zawierająca dwóch bossów. Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje związane z opisem przejścia tej misji.

Pierwsza kapliczka

Po lewej stronie od chramu znajdują się drzwi, które posłużą ci za skrót, jednakże są póki co zamknięte. Kieruj się wzdłuż rampy po prawej strony i zeskocz na dół. Uważaj jednak, gdyż cała mapa jest w znacznej części pokryta ogniem, jeśli znajdziesz jakieś miejsce do którego chcesz się dostać, a drogę blokuje ci ogień, skorzystaj z beczek z wodą, dzięki czemu przez krótką chwilę nie będziesz otrzymywać obrażeń od ognia. Idź dalej ścieżką i zabij dwóch wrogów w budynku. Po lewej stronie, przy drzewie, znajduje się kolejny przeciwnik. Za domem znajduje się jeszcze jeden wróg, który patroluje teren. Następnie idź w lewo, dookoła drzewa, gdzie zobaczysz kolejnego przeciwnika.

Dalej, po lewej stronie znajdziesz dom, w którym znajduje się przeciwnik, natomiast przy tym domu, znajduje się budynek, który został kompletnie zniszczony. Patroluje go również przeciwnik. Pokonaj go, obejdź ten budynek, skręć w lewo i znajdziesz bramę, która po otwarciu odblokuje ci skrót z początku lokacji.

Po otwarciu skrótu, cofnij się do budynku i okrąż go, po lewej stronie znajduje się kolejny przeciwnik, który używa łuku z płonącymi strzałami. Pokonaj go i idź przed siebie. Wejdź na małe wzniesienie i zeskocz na dół. Uważaj na szkielet wojownika obok. Twoim oczom ukaże się duża fala płomieni, zarówno czerwonych jak i niebieskich. Niebieskie są sprawką Yokai, nie wpychaj w nie przeciwników Yokai, gdyż nie otrzymają wtedy obrażeń od ognia. Pozbędziesz się ich dopiero wtedy gdy pokonasz dany typ Yokai.

Dalej napotkasz na kolejnego Yokai, Wheelmonk, który będzie tarzał się po okolicy. Po prawej stronie przy drzewie znajduje się znany już tobie przeciwnik, Koroka pod postacią lampy. Znajduje się on w obszarze, w którym toczy się Wheelmonk. Zabijając Wheelmonk, oczyścisz obszar z niebieskich płomieni.

Gdy pokonasz Wheelmonk, przejdź na lewą stronę, ścieżka będzie dla ciebie dostępna dzięki temu, że pozbyłeś się niebieskich płomieni. W budynku, który zaraz zauważysz, znajdują się Tubylcy z beczkami na plecach. Można ich łatwo pokonać strzelając pociskiem z ognia, lub czymś co spowoduje eksplozje. Uważaj na Tubylca po prawej, gdyż będzie biegł w twoją stronę, aby wybuchnąć. Po pokonaniu przeciwnik, idź za budynek w którym walczyłeś z Tubylcami. Po lewej stronie przy ciele zobaczysz Gaki, a po prawej znajduje się Rokurokubi w ludzkiej postaci. Po pokonaniu przeciwników, korzystaj z beczek z wodą, pomogą ci przejść przez obszar zablokowany ogniem.

Za budynkiem znajduje się kraina Yokai, wejdź do niej, tam napotkasz szkielet wojownika. Pokonując go, wejdź do budynku w którym znajduje się skrzynia, uważaj jednak na Gaki za budynkiem oraz szkielet wojownika w środku. Dalej napotkasz kolejnego Gaki oraz Koroka, który stoi za tym, ze kraina Yokai się utrzymuje. Gdy go pokonasz, po lewej stronie znajdują się drzwi, które będziesz mógł otworzyć. Idź dalej przed siebie, tam aktywujesz drugi chram lokacji.

Druga kapliczka

Zarówno drzwi po lewej stronie jak i te na wprost będą zamknięte na samym początku. Skręć w prawo, uważaj jednak na Tubylca z beczką na plecach za rogiem. Kolejny Tubylec znajduje się przy naruszonej ścianie, jeśli rzucisz w niego chociażby bombą, to zadasz mu duże obrażenia, a ściana się rozwali. Prowadzi ona chociażby do skrzyni, która jest pilnowana przez Ubume.

Następnie, wejdź do środka budynku, w którym znajduje się pomniejsza kraina Yokai, z której wyłoni się Wheelmonk. Pokonanie go może być teraz nieco cięższe ze względu na to, że walka odbywa się w zamkniętym pomieszczeniu, w którym jest dużo ognia, a sam Wheelmonk potrafi stworzyć kolejne. Ponadto po lewej stronie znajduje się strzelec szkielet, rozpraw się najpierw z nim przed walką z Wheelmonk. Po pokonaniu go otwórz skrzynie. Niebieskie płomienie powinny zniknąć, po lewej stronie znajduje się teraz przejście, które nie jest zablokowane tymi płomieniami. Udaj się tam i otwórz drzwi, które odblokują pierwszy skrót do drugiego chramu.

Po odblokowaniu skrótu, udaj się na wzniesienie i idź do przodu. Po chwili zejdź po drabinie na dół, tam spotkasz NPC, z którym możesz porozmawiać. Jeśli wykonałeś misje poboczne, dołączy do ciebie i pomoże w walce, jeśli nie, powie, żebyś wynosił się z tego miejsca. Udaj się do krainy Yokai, po lewej stronie znajduje się Koroka w formie latarni, a tuż za nim Szkieletowy Wojownik na budynku, który zacznie do ciebie strzelać, gdy się zbliżysz. Rekomendowane jest, aby najpierw zestrzelić szkieleta, aby nie przeszkadzał ci w walce z Koroka. Po pokonaniu ich obydwu, idź w prawo, tam napotkasz patrolującego Wheelmonk. W budynku po prawej stronie znajduje się również skrzynia, jednak dostęp do niej jest zablokowany przez niebieskie płomienie. Wejdź po drabinie na górę, później udaj się chodnikiem przed siebie, tam napotkasz Wheelmonk, jeśli go pokonasz, niebieskie płomienie znikną.

Wyjdź teraz z pomieszczenia i udaj się tam, gdzie spotkałeś NPC. Po lewej stronie znajduje się budynek, w którym będzie Gaki, silniejszy szkielet wojownik oraz Rokurokubi. Pokonaj ich i idź dalej przed siebie. Napotkasz tam między innymi Ubume, pokonaj ją i otwórz drzwi, które posłużą za kolejny skrót do drugiego chramu.

Po otwarciu skrótu, cofnij się, po chwili skręć w lewo, aby otworzyć drzwi. Znajduje się tam kraina Yokai, w której do pokonania będziesz miał takich Yokai jak Onyuda, Szkielet Strzelec, Wheelmonk oraz Ippon-Datara, którego pokonanie oczyści lokacje z krainy Yokai.

Najpierw zajmij się Onyuda, najlepiej wyczekiwać jego Burst Attack, w którym pędzie na ciebie atakując pięściami. Następnie idź kawałek dalej, po prawej stronie powstanie Szkielet, który będzie do ciebie strzelał ze wzniesienia. Zestrzel go i idź na wprost, tam napotkasz Wheelmonk. Atakuj go najlepiej od tyłu, gdyż tam znajduje się jego weak spot. Po pokonaniu go na wprost ciebie znajduje się arena z bossem, natomiast lekko po prawej, Chram, który odblokujesz gdy pokonasz Ippon-Datara. Znajduje się on niedaleko chramu, cofnij się i skręć w lewo pomiędzy rozwalonymi budynkami. Uważaj, gdyż przy tym Yokai znajduje się kolejny szkielet, który będzie w ciebie strzelał. Po pokonaniu Ippon-Datara, wróć do chramu, który będziesz już mógł odblokować.

Trzecia kapliczka

Trzecia kapliczka to tak naprawdę dojście do bossa regionu, który nazywa się Kasha. Przy chramie po lewej stronie znajduje się wejście do budynku, w którym odnajdziesz bossa. Opis walki z Kasha znajdziesz na innym rozdziale poradnika.