Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh 2 - poradnik do gry

NiOh 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NiOh 2: Drzewka umiejętności NiOh 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2020

W NiOh 2 bohater ma dostęp do wielu zdolności. Podzielone zostały one na kilka kategorii, które wpływają na różne elementy rozgrywki. Na tej stronie poradnika znajdziesz opis umiejętności dostępnych w grze.

Drzewka umiejętności zostały podzielone ze względu na rodzaj broni oraz sposób prowadzenia rozgrywki - Ninja, Shiftling, Samurai i magia Onmyo. Każdy z nich zawiera zestaw różnego rodzaju zdolności pasywnych i aktywnych, które możesz wykorzystywać podczas walki. W przypadku każdego z drzewek zdolności, doświadczenie zdobywane jest osobno. Oznacza to, że im częściej korzystasz z danych umiejętności tym szybciej będziesz uczył się nowych zdolności.

Zdolności możesz nabywać wykorzystując punkty doświadczenia, które zdobywasz wraz z postępem rozgrywki - NiOh 2: Drzewka umiejętności - NiOh 2 - poradnik do gry

Zdolności możesz nabywać wykorzystując punkty doświadczenia, które zdobywasz wraz z postępem rozgrywki. Oczywiście nie wszystkie zdolności są dostępne od razu - większa część z nich jest dostępna tylko po odblokowaniu konkretnej umiejętności. Oprócz tego, część zdolności posiada kilka stopni zaawansowania, co przekłada się na ich efektywność.

Umiejętności broni

Każda z broni dostępnych w grze posiada swoje własne, unikalne zdolności. W monecie, gdy korzystasz z danego typu oręża, będziesz zdobywał kolejne punkty doświadczenia. Dzięki nim właśnie możesz nauczyć się nowych umiejętności.

Drzewka dla broni pozwalają odblokować nowe rodzaje ataków, które można wyprowadzać w danej postawie. Z ich pomocą możesz uczynić oręż potężniejszym.

Umiejętności Samuraja

Umiejętności Samuraja skupiają się głównie na wykorzystaniu impulsu Ki oraz zwiększenia efektywności borni dystansowych.

Nazwa

Funkcja

Warunki do aktywacji

Impuls Ki: Niebiosa

Zdolność aktywna, która na krótko zwiększa zadawane obrażenia, po pełnym naładowaniu paska Ki, przy wykorzystaniu impulsu Ki. (tylko postawa wysoka)

Zdolność podstawowa

Impuls Ki: Człowiek

Zdolność aktywna, która uruchamia się się, gdy odzyskasz pełne Ki z impulsu Ki. Wówczas nie tracisz Ki za zablokowanie pierwszego ataku, wyprowadzonego w Twoją stronę. (tylko postawa średnia)

Zdolność podstawowa

Impuls Ki: Ziemia

Zdolność aktywna, która niweluje utratę Ki przy pierwszym uniku, po pełnym naładowaniu paska Ki, przy wykorzystaniu impulsu Ki. (tylko postawa niska)

Zdolność podstawowa

Postawa

Zdolność aktywna, która pozwala przełączać się między pozycjami.

Zdolność podstawowa

Chwyt

Chwyta człowieka, który nie ma Ki lub powalonego yokai, a następnie wykonuje potężny atak.

Zdolność Postawa

Cios kończący

Dzięki tej aktywnej umiejętności możesz chwycić obalonego przeciwnika i wyprowadzić potężny atak.

Zdolność Postawa

Impuls Ki

Pozwala odzyskiwać Ki, po kombinacji ataków.

Zdolność Postawa

Strumień wody: Niebo

Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa wysoka)

Zdolność Impuls Ki: Niebiosa

Oczyszczenie Krainy Yokai: Niebo

Zwiększa siłę ataku, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki. (tylko pozycja wysoka)

Zdolność Impuls Ki: Niebiosa

Strumień wody: Człowiek

Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa średnia)

Impuls Ki: Człowiek

Oczyszczenie Krainy Yokai: Człowiek

Poprawia twoją obronę, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną ilość Ki (tylko postawa średnia)

Impuls Ki: Człowiek

Strumień wody: Ziemia

Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa niska)

Zdolność Impuls Ki: Ziemia

Oczyszczenie Krainy Yokai: Ziemia

Poprawia prędkość odzyskiwania Ki, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną ilość Ki (tylko postawa niska)

Zdolność Impuls Ki: Ziemia

Oczyszczenie Krainy Yokai

Aktywuje się, gdy odzyskasz maksymalną ilość Ki za pomocą impulsu Ki podczas przebywania w Królestwie Yokai. Oczyszcza i usuwa obszar krainy Yokai wokół Ciebie

Zdolność Impuls Ki

Strumień

Zmiana postawy po impulsie Ki zwiększa ilość odzyskanego Ki.

Zdolność Impuls Ki

Strumień II

Zwiększa jeszcze bardziej ilość odzyskiwanego Ki.

Zdolność Strumień

Szybki atak

Wykonuje szybki atak przy zmianie broni po udanym impulsie Ki.

Zdolność Strumień II

Wymierzone cięcie

Zwiększa maksymalną ilość Ki, którą można odzyskać za pomocą impulsu Ki 0 30% w przypadku niektórych zdolności aktywnych.

Zdolność Strumień II

Łukmistrz I

Zwiększa obrażenia zadawane przez łuk o 5%.

Zdolności Impuls Ki: Człowiek i Impuls Ki: Niebiosa

Łukmistrz II

Zwiększa obrażenia zadawane przez łuk o dodatkowe 3%.

Zdolność Łukmistrz I

Wytwórca kołczanów

Zwiększa o 3 liczbę strzał, które możesz nieść.

Zdolność Łukmistrz I

Mistrz broni małokalibrowej I

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń małokalibrową o 5%

Zdolność Łukmistrz I

Prochownica

Zwiększa o 2 liczbę naboi kul, które możesz nieść.

Zdolność Mistrz broni małokalibrowej I

Zwinne cięcie

Zmniejsza obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%. W zamian zużywają one mniej Ki.

Zdolność Strumień wody: Ziemia

Mistrzowskie cięcie

Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%, przy jednoczesnym zwiększeniu zużycia Ki.

Zdolność Strumień wody: Człowiek

Kulis

Zwiększa o 1 liczbę kartaczy, które możesz nieść.

Zdolność Mistrz broni wielkokalibrowej I

Niedbałe cięcie

Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne o 10%, ale blokuje możliwość wykonania impulsu Ki.

Zdolność Strumień wody: Niebiosa

Mordercze ręce I

Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o 20%.

Zdolności Impuls Ki: Człowiek i Impuls Ki: Ziemia

Mordercze ręce II

Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o dodatkowe 20%.

Zdolność Mordercze ręce I

Mordercze ręce III

Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o dodatkowe 20%.

Zdolność Mordercze ręce II

Spokój

Podczas walki z człowiekiem, gdy korzysta się gardy można odebrać mu broń i wyprowadzić cios. (tylko przy walce wręcz)

Zdolność Mordercze ręce I

Zwiększenie obrażeń: Odwaga

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej Odwagi. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Spokój;

Zwiększenie obrażeń: Magia

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej magii. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Oczyszczenie Krainy Yokai: Ziemia

Zwiększenie obrażeń: Budowa

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne zależną od Twojej budowy. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Hart II

Zwiększenie obrażeń: Umiejętność

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twoich zdolności. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolności Łukmistrz I i Mistrzowskie cięcie

Zwiększenie obrażeń: Serce

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojego serca. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Wymierzone cięcie

Zwiększenie obrażeń: Siła

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej siły. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Niedbałe cięcie

Zwiększenie obrażeń: Kondycja

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej kondycji. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Running Water: Man

Zwiększenie obrażeń: zręczność

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej zręczności. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Zwinne cięcie

Mistrz broni wielkokalibrowej I

Zwiększa obrażenia od broni wielkokalibrowej o 5%.

Zdolność Mistrz broni małokalibrowej I

Hart I

Dodaje 50 punktów życia

Zdolność Hands of Death I

Hart II

Dodaje 30 punktów życia

Zdolność Hart I

Hart III

Dodaje 20 punktów życia

Zdolności Hart II i Spokój

Umiejętności Ninja

Umiejętności Ninja pozwalają odblokowywać różnego rodzaju bomby oraz broń miotaną. Dzięki temu możesz zwiększyć udział walki dystansowej w potyczkach. Szczególnie przydatne przy walce z przeciwnikami specjalizującymi się w walce wręcz.

Nazwa

Funkcja

Warunki do aktywacji

Shuriken

Pozwala przygotowywać shurikeny.

Podstawowa

Shuriken II

Zwiększa prędkość przygotowywania shurikenów.

Zdolność Shuriken

Miotacz shurikenów

Dzięki tej zdolności po rzucie shurikenem, ponownie przyciśnięcie przycisku odpowiedzialnego za tą funkcję, umożliwia wykonanie kolejnego rzutu.

Zdolność Shuriken

Kunai I

Pozwala przygotować kunai.

Zdolność Shuriken

Makibishi I

Pozwala przygotować makibishi.

Zdolność Shuriken

Technika rzucanego ostrza I

Zwiększa obrażania zadawane shurikenami o 5%.

Zdolność Miotacz shurikenów

Moneta Rakansen

Pozwala przygotować monety Rakansen. Rzut tym przedmiotem nie zużywa go, ale zabiera Ci złoto.

Zdolność Kunai I

Burza kunai

Pozwala przygotować burzę kunai, która zadaje przeciwnikom obrażenia.

Zdolność Kunai I

Kula makibishi

Umożliwia tworzenie ładunków wybuchowych - kul makibishi.

Zdolność Makibishi I

Ogień: bomba prochowa I

Pozwala przygotowywać bomby prochowe, które eksplodują i zadają przeciwnikom obrażenia.

Podstawowa

Kula dymna I

Pozwala przygotować kule dymne, które pozwolą zgubić przeciwnika.

Zdolność Ogień: bomba prochowa I

Sztuka cienia: Ognista czapla I

Pozwala przygotować pióra ognistej czapli, które zadają przeciwnikowi obrażenia od ognia i Ki.

Zdolność Kula dymna I

Sztuka cienia: Woda Yaroka I

Pozwala przygotować piór wody Yaroka, które zadają przeciwnikowi obrażenia od wody i Ki.

Zdolność Kula dymna I

Ognisty shuriken

Pozwala przygotować ogniste shurikeny, które wyburzają w kontakcie z przeciwnikiem.

Zdolności Ogień: bomba prochowa I i Shuriken

Ukrycie

Zwiększa obrażenia, jakie zadajesz używając broni dystansowej lub miotanej.

Zdolność Ognisty shuriken

Szybka przemiana

Pozwala przygotować zwoje szybkiej przemiany, które przez pewien czas pozwalają zatrzymać śmiertelne ataki.

Zdolności Sztuka cienia: Ognista czapla I, Kula dymna I i Sztuka cienia: Woda Yaroka I

Uniki

Zmniejsza zużycie Ki podczas wykonywania uników.

Zdolność Szybka przemiana

Ogień: szrapnel I

Pozwala przygotować szrapnelę, czyli ładunek wybuchowy, który eksplodując rozrzuca odłamki.

Zdolność Ogień: bomba prochowa I

Ogień: wzmocniony szrapnel I

Pozwala przygotować horokudamy, czyli potężniejszą wersję szrapneli

Zdolność Ogień: szrapnel I

Preprarowanie bomb

Zwiększa obrażenia zadawane bombami prochowymi u szrapnelami o 6%.

Zdolność Ogień: wzmocniony szrapnel I

Pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolność Ogień: bomba prochowa I

Sabotażysta

Zwiększa o 1 limit niesionych bomb prochowych i szrapneli.

Zdolność Pułapka zapalająca I

Bieg tygrysa I

Pozwala przygotować zwoje biegu tygrysa, które zwiększają prędkość biegu i uskoków

Podstawowa

Koci ruch I

Pozwala przygotować zwoje kociego ruchu, które pozwalają na bezgłośny ruch (poza atakami) i niweluje obrażenia od upadku z wysokości.

Zdolność Bieg tygrysa I

Atak z ukrycia

Pozwala wyprowadzić atak w stronę stojącego tyłem przeciwnika, który Cię nie wykrył.

Zdolność Bieg tygrysa I

Skryty złodziej

Wróg upuszcza przedmiot, gdy zaatakujesz go z ukrycia.

Zdolność Atak z ukrycia.

Zwój skrytego złodzieja I

Pozwala przygotować zwoje skrytego złodzieja, które utrudnią Twoje wykrycie przez przeciwnika.

Zdolności Koci ruch I i Atak z ukrycia.

Transformacja w Kodamę I

Pozwala przygotować zwój transformacje w Kodamę umożlwiający przemianę w tego zielonego stworka. Dzięki temu wrogowie będą Cię ignorować.

Zdolność Zwój skrytego złodzieja I.

Uskok

Zmniejsza zużycie Ki podczas wykonywania uskoków.

Zdolność Bieg tygrysa I

Lewitacja

Pozwala przygotować zwoje lewitacji, które przez pewien czas chronią przed działaniem efektów terenowych.

Zdolność Uskok

Lekkostopy

Zwiększa prędkość biegu o 3%.

Zdolność Uskok

Sokole oko I

Pozwala przygotować zwoje sokolego oka, które zwiększają obrażenia od strzał, gdy dłużej celujesz z łuki we wroga

Zdolność Bieg tygrysa I

Zatrute strzały I

Pozwala przygotować trujące strzały.

Zdolność Sokole oko I

Ogłuszające strzały I

Pozwala przygotować ogłuszające strzały, które paraliżują przeciwnika.

Zdolność Zatrute strzały I

Oszczędność

Pozwala na odzyskiwanie strzał, które zabiły przeciwnika trafieniem w słaby punkt.

Zdolność Zatrute strzały I

Trucizna: wywar z galasu I

Pozwala przygotować wywal z galasu, który nałożony na broń sprawia, że staje się ona trująca.

Podstawowa

Trucizna: wywar z szaleju I

Pozwala przygotować wywal z szaleju, który nałożony na broń sprawia, że paraliżuje ona przeciwnika.

Zdolność Trucizna: wywar z galasu I

Trucizna: proszek z meduzy I

Pozwala przygotować proszek z meduzy, który uwalnia paraliżującą chmurę.

Zdolność Trucizna: wywar z szaleju I

Lek: tabletki siedmiu ziół I

Pozwala przygotować tabletki siedmiu ziół, które znoszą paraliż.

Zdolność Trucizna: wywar z szaleju I

Lek: tabletka mocy I

Pozwala przygotować tabletki mocy, które zwiększają siłę ataku.

Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I

Uzdrowiciel

Zwiększa o 1 limit niesionych eliksirów

Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I

Opanowanie paraliżu

+5 odporności na paraliż.

Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I

Trucizna: proszek z chrząszcza I

Pozwala przygotować proszek z chrząszcza, który uwalnia truciznę.

Zdolność Trucizna: wywar z galasu I

Lek: tabletka antytoksyczna I

Pozwala przygotować tabletki antytoksyczne, które niwelują działanie toksyn.

Zdolność Trucizna: wywar z galasu I

Opanowanie trucizny I

+5 odporności na truciznę.

Zdolność Lek: tabletka antytoksyczna I

Oślepiająca skorupa I

Pozwala przygotować oślepiające skorupy, który uwalniają chmurę, oślepiająca przeciwników.

Zdolności Trucizna: proszek z chrząszcza I i Trucizna: proszek z meduzy I

Toksyczna pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować toksyczne pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolność Trucizna: proszek z chrząszcza I

Paraliżująca pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować paraliżujące pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolność Trucizna: proszek z meduzy I

Trująca pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować trujące pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolności Toksyczna pułapka zapalająca I i Paraliżująca pułapka zapalająca I

Oświecenie

Pozwala szybciej wykonywać ninjitsu używane na sobie i wydłuża jego efekty.

Zdolności Trucizna: wywar z galasu I i Bieg tygrysa I

Trujący shuriken

Pozwala przygotować trujące shurikeny.

Zdolności Trucizna: wywar z galasu I i Shuriken

Paraliżujący shuriken

Pozwala przygotować paraliżujące shurikeny.

Zdolność Trujący shuriken

Technika wężowego ukąszenia

Zwiększa rozłożone w czasie obrażenia o 10%

Zdolności Trujący shuriken i Lek: tabletka antytoksyczna I

Wytrzymałość

Ogranicza stopniowe obrażenia od trucizny i ognia o 6%.

Zdolność Technika wężowego ukąszenia

Umiejętności zmiennokształtnych

Umiejętności zmiennokształtnych wpływają na zdolności duchów opiekuńczych oraz przemiany Yokai.

Nazwa

Funkcja

Warunki do aktywacji

Kontra rozprysków: upiór

Pozwala zablokować atak rozpryskowy wroga, przy jednoczesnym zadaniu mu obrażeń od Ki. (Tylko duch opiekuńczy typu upiór)

Podstawowa

Wyjątkowa finezja: ożywienie

Zwiększa szybkość odzyskiwania Ki, po wykonaniu udanej kontroli rozprysków.

Zdolność Kontra rozprysków: upiór

Arkana węży

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt zatrucia.

Zdolność Wyjątkowa finezja: ożywienie

Krwawy księżyc: Yang

Po wykonaniu silnego ataku, pozwala rzucić bronią (tylko w postaci upiora)

Zdolność Kontra rozprysków: upiór

Arkana wody

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym żywioł wody

Zdolność Krwawy księżyc: Yang

Długie przebudzenie I

Wydłuża czas przebudzenia twojej borni Yokai o 10%

Zdolność Arkana wody

Rozpaczliwy cios

Przywraca 30% zdrowia, od obrażeń otrzymywanych przez niektóre umiejętności aktywne, jeśli zdrowie twojej postaci jest niebezpiecznie niskie

Zdolność Długie przebudzenie I

Krwawy księżyc: Yin

Pozwala przygotować broń do celowanego rzutu we wroga. Po trafieniu zostaniesz przeteleportowany w bliską odległość od przeciwnika (tylko w postaci upiora)

Zdolność Kontra rozprysków: upiór

Demoniczna obrona I

Zmniejsza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 20% podczas wykonywania gardy w postaci Yoaki.

Zdolność Krwawy księżyc: Yin

Zanik ducha I

Umiejętności Yokai zmniejszają Ki wroga o dodatkowe 3%

Zdolności Arkana węży i Arkana wody

Arkana mocy

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt zepsucia.

Zdolność Zanik ducha I

Arkana nieboszczyków

Zwiększa obrażenia (również od Ki) zadawanych przez niektóre umiejętności aktywne. W zamian utracisz wszystkie efekty żywiołów tej umiejętności.

Zdolność Zanik ducha I

Kontra rozprysków: oprych

Pozwala zaatakować wroga i zadać mu obrażenia od Ki. (Tylko duch opiekuńczy typu oprych)

Podstawowa

Demoniczny upór I

Ogranicza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 10%, kiedy otrzymujesz obrażenia w postaci Yokai

Zdolność Kontra rozprysków: oprych

Morderczy cios

Przywraca 5% maksymalnego zdrowia, gdy pokonasz przeciwnika, niektórymi zdolnościami aktywnymi

Zdolność Demoniczny upór I

Złamanie szponu

Pozwala odbić atak i oszołomić wroga (tylko w postaci oprycha)

Zdolność Kontra rozprysków: oprych

Demoniczne zniszczenie I

Ogranicza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 10% kiedy wykonujesz ataki w postaci Yokai

Zdolność Złamanie szponu

Wściekły cios

Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%. W zamian będziesz otrzymywać obrażenia za ich użycie

Zdolność Demoniczne zniszczenie I

Diabelska paszcza I

Przywraca zdrowie, gdy uda Ci się założyć wrogowi chwyt, podczas korzystania z przemiany Yokai

Zdolność Kontra rozprysków: oprych

Arkana ognia

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym żywioł ognia

Zdolność Diabelska paszcza

Pospieszne przebudzenie I

Zwiększa prędkość, z jaką twoja broń Yokai zyskuje świadomość o 10%

Zdolność Arkana ognia

Cios najemnika

Zwiększa częstotliwość wypadania przedmiotów o 10%, gdy pokonasz przeciwnika niektórymi umiejętnościami aktywnymi

Zdolność Pospieszne przebudzenie I

Wyjątkowa finezja: odpoczynek I

Gdy wykonasz udaną kontrę rozprysków, a Twoje zdrowie jest niebezpiecznie niskie, to odzyskasz 20% zdrowia

Zdolności Morderczy cios i Arkana ognia

Uzdrawiające dusze I

Przywraca 40% zdrowia, gdy zdobędziesz rdzeń duszy

Zdolność Wyjątkowa finezja: odpoczynek I

Wygłodniały cios

Przywraca zdrowie w wysokości 1% obrażeń zadanych przez niektóre umiejętności aktywne

Zdolność Wyjątkowa finezja: odpoczynek I

Więź strażnika: światło I

Zwiększa obrażenia zadawane przez zdolności ducha opiekuńczego o 5%

Zdolności Krwawy księżyc: Yang i Diabelska paszcza I

Przyjaciel kotów I

Kotodrap towarzyszy Ci o 10% dłużej

Zdolność Więź strażnika: światło I

Kontra rozprysków: dziki

Pozwala wykorzystać 1 aminę do wykonania uskoku i pozostawienia powidoku. Jeśli podczas zdolności wejdziesz w interakcję w atakiem rozbryzgowym, to zyskasz możliwość wyprowadzenia ataku

Podstawowa

Krok cieni

Pozwala wykonać unik w czasie szybkiego ataku (tylko w postaci dzikiego)

Zdolność Kontra rozprysków: dziki

Cios cieni

Pozwala wykonać szybki atak tuż po użyciu kroku cieni (tylko w postaci dzikiego)

Zdolność Krok cieni

Demoniczna zręczność I

Ogranicza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 10% kiedy wykonujesz uniki w postaci Yokai

Zdolność Kontra rozprysków: dziki

Arkana błyskawicy

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym żywioł błyskawicy

Zdolność Demoniczna zręczność I

Demoniczny zamysł I

Zwiększa częstotliwość wypadania przedmiotów o 5%, gdy korzystasz z przemiany Yokai

Zdolność Arkana błyskawicy

Stłumione rekwiem I

Zwiększa częstotliwość wypadania rdzeni dusz o 3%

Zdolność Demoniczny zamysł I

Mroczny zmysł I

Zwiększa częstotliwość wypadania przedmiotów o 2%, gdy jesteś w Królestwie Ciemności.

Zdolność Kontra rozprysków: dziki

Mroczna żywotność I

Zwiększa ilość odnawianego zdrowia o 10%, gdy przebywasz w Królestwie Ciemniści

Zdolność Mroczny zmysł I

Arkana robactwa

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt paraliżu

Zdolność Mroczna żywotność I

Pijawka I

Gdy ranisz przeciwników umiejętnościami Yokai, odzyskujesz 3% zdrowia

Zdolność Arkana robactwa

Wyjątkowa finezja: odnawianie I

Odzyskujesz 40% Ki, gdy wykonasz udaną kontrę rozprysków

Zdolności Cios cieni i Arkana błyskawicy

Żyła ziemi I

Zwiększa maksymalny poziom aminy o 0,5

Zdolność Wyjątkowa finezja: odnawianie I

Wyjątkowa finezja: koncentracja

Zwiększa obrażenia zadawane przez twoją kolejną umiejętność Yokai, gdy wykonasz udaną kontrę rozprysków

Zdolność Wyjątkowa finezja: odnawianie I

Pożarcie krainy Yokai

Zwiększa aminę, gdy oczyścisz Krainę Yokai za pomocą idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną możliwość ilość Ki

Podstawowa

Wchłonięcie krainy Yokai

Umożliwia użycie umiejętności Yokai w Krainie Yokai, żeby ją oczyścić i zwiększa aminę 0,7

Zdolność Pożarcie krainy Yokai

Smocze echo I

Odnawia 5% aminy wydanej na użycie umiejętności Yoaki, jeśli jego rodzaj pasuje do rodzaju twojego ducha opiekuńczego

Zdolność Wchłonięcie krainy Yokai

Wewnętrzny Yokai I

Zmniejsza karę szybkości odnawiania ki o 15% gdy jesteś w Krainie Yokai

Zdolność Pożarcie krainy Yokai

Wewnętrzny mrok I

Zmniejsza karę szybkości odnawiania ki o 15% gdy jesteś w Królestwie Yokai

Zdolność Wewnętrzny Yokai

Pozytywne myślenie I

Zwiększa twoje szczęście w Królestwie Ciemności o 5

Zdolność??Wewnętrzny mrok I

Demoniczna dyscyplina I

Zwiększa czas trwania przemiany Yokai o 7%

Zdolność Pożarcie krainy Yokai

Demoniczne uniesienie I

Zwiększa ilość zdobywanej armity o 5%, gdy korzystasz z przemiany Yokai

Zdolność Demoniczna dyscyplina I

Władczy cios

Zwiększa ilość zdobywanej aminy o 50%, gdy trafisz przeciwnika niektórymi umiejętnościami aktywnymi

Zdolności Demoniczne uniesienie I i Smocze echo I

Smocza żyła I

Zwiększa ilość zdobywanej aminy o 3%

Zdolność Władczy cios

Mroczna dyscyplina I

Zwiększa czas trwania przemiany Yokai w Królestwie Ciemności o 14%

Zdolności Demoniczna dyscyplina I i Mroczny zmysł I

Mroczne uniesienie I

Zwiększa ilość zdobywanej amrity o 3% Yokai w Królestwie Ciemności

Zdolność Mroczna dyscyplina I

Więź strażnika: eter

Tworzy falę uderzeniową, która zostaje uwolniona po aktywacji przemiany Yokai za pomocą żywiołu określonego przez ducha opiekuńczego

Zdolności Wewnętrzny Yokai I i Złamanie szponu

Promienny cios

Zwiększa ilość zdobywanej amrity o 100%, gdy pokonasz przeciwnika niektórymi umiejętnościami aktywnymi

Zdolność Więź strażnika: eter

Umiejętności magii onmyo

Umiejętności z zakresu magii onmyo opierają się głównie na wykorzystaniu talizmanów. Z ich pomocą można nakładać różne efekty, zadające dodatkowe obrażenia.

Nazwa

Funkcja

Warunki do aktywacji

Talizman oczyszczenia I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany oczyszczenia, które nakładają efekt czystości na broń i zadają Yokai dodatkowe obrażenia od Ki

Podstawowa

Talizman odporności I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany odporności, które zwiększają odporność na trucizny i paraliż

Zdolność Talizman oczyszczenia I

Talizman stali I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany stali, które zwiększają obronę

Zdolność Talizman odporności I

Dekret odporności

Zwiększa moc działania Talizmanu odporności, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman odporności I

Talizman ochrony I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ochrony, które neutralizują określona ilość otrzymywanych obrażeń.

Zdolność Talizman stali I

Dekret stali

Zwiększa moc działania Talizmanu stali, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman stali I

Ochrona przed złem I

Zmniejsza obrażenia otrzymywane od Yokai o 1%

Zdolność Talizman ochrony I

Dekret ochrony

Zwiększa moc działania Talizmanu ochrony, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman ochrony I

Czystość umysłu I

Zwiększa o 10 odporność na działanie Krainy Yokai

Zdolność Talizman oczyszczenia I

Talizman wróżbiarski I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wróżbiarskie, które zwiększają zdolności wykrywania kompasu

Zdolność Talizman oczyszczenia I

Talizman Plejad I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany Plejad, które zwiększają prędkość napełniania wskaźnika amrity

Zdolność Talizman wróżbiarski I

Talizman wydobycia I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wydobycia, które pozwalają wykradać amritę, za każdym razem, gdy trafiasz w przeciwnika

Zdolność Talizman Plejad I

Talizman majętności I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany majętności, które zwiększają ilość zdobywanego złota

Zdolność Talizman wydobycia I

Duch witalności I

+2% do zdobywanej amrity

Zdolności Talizman Plejad I i Talizman wydobycia I

Talizman błyskawicy I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany błyskawicy, które nakładają efekt tego żywiołu na broń

Podstawowa

Talizman podmuchu I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany podmuchu, które otacza Cię energią wiatru. W związku z tym przez pewien czas odbijane są pociski

Zdolność Talizman błyskawicy I

Talizman ścinającego wybuchu I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ścinającego wybuchu, które pozwala emitować fale uderzeniowe

Zdolność Talizman podmuchu I

Talizman błogosławionej błyskawicy I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany błogosławionej błyskawicy które pozwalają wystrzeliwać boską strzałę, która trafia w czuły punkt przeciwnika

Zdolność Talizman podmuchu I

Talizman ducha opiekuńczego I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ducha opiekuńczego, które pozwalają przywołać ducha opiekuńczego, by atakował wrogów

Zdolność błogosławionej błyskawicy I

Talizman pocisku błyskawicy I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany pocisku błyskawicy, które pozwalają przywołać kulę energii, by strzelić nią we wrogów

Zdolność Talizman błyskawicy I

Talizman wystrzału piorunów I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wystrzału piorunów, które pozwalają kontrolować energię piorunów

Zdolność Talizman pocisku błyskawicy I

Shikigami błyskawicy I

Umiejętność pozwala przygotowywać shikigami błyskawicy, czyli obiekty, które po dotknięciu przez przeciwnika uwalniają błyskawicę, zadającą obrażenia.

Zdolność Talizman pocisku błyskawicy I

Talizman fali uderzeniowej I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany fali uderzeniowej, które uwalniają falę zadającą obrażenia, przy każdym impulsie Ki

Zdolności Talizman wystrzału piorunów I i Talizman ścinającego wybuchu I

Mistrzostwo inkantacji I

Zwiększa moc magii onmyo o 3

Zdolność Talizman fali uderzeniowej I

Talizman rozprysku Ki

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany rozprysku Ki, które uwalniają wybuch energii Ki, zadającej obrażenia pobliskim przeciwnikom.

Zdolność Talizman fali uderzeniowej I

Talizman pieczęci życia I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany pieczęci życia, które spowalniają odnawianie Ki przeciwnika

Zdolność Talizman fali uderzeniowej I

Talizman okiełznania błyskawicy I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany okiełznania błyskawicy, które zwiększają odporność na błyskawice

Zdolność Talizman błyskawicy I

Przełamanie błyskawicy I

+5 do odporności na błyskawicę

Zdolność Talizman okiełznania błyskawicy I

Dekret okiełznania błyskawicy

Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania błyskawicy, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman okiełznania błyskawicy I

Talizman zaginania ziemi

Umiejętność pozwala przygotowywać zaginania ziemi, które przenoszą Cię do chramu twojej ostatniej modlitwy

Zdolności Dekret okiełznania błyskawicy i Przełamanie błyskwicy I

Talizman wody I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wody, które sprawiają, że broń zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołu

Podstawowa

Talizman wodnego pocisku I

Umożliwia przygotowanie talizmanów wodnego pocisku, które przyzywają kulę wody i strzelają nią we wrogów

Zdolność Talizman wody I

Talizman wystrzału gejzeru I

Umożliwia przygotowanie talizmanów wystrzału gejzeru, które przyzywają strumień wodny, zadający obrażenia.

Zdolność Talizman wodnego pocisku I

Shikigami wody I

Umiejętność pozwala przygotowywać shikigami wody, czyli obiekty, które po dotknięciu przez przeciwnika zadają obrażenia od żywiołu.

Zdolność Talizman wodnego pocisku I

Talizman wyssania życia I

Umożliwia przygotowanie talizmanów wyssania życia, które sprawiają, że zranieni wrogowie pozostawiają po sobie energię witalną. Możesz ją wchłonąć, by zregenerować zdrowie.

Zdolność Talizman wody I

Talizman oazy I

Umożliwia przygotowanie talizmanów oazy, które leczą sojuszników znajdujących się w okolicy

Zdolność Talizman wyssania życia I

Talizman odnowy I

Umożliwia przygotowanie talizmanów odnowy, które powoli odnawiają zdrowie postaci

Zdolność Talizman oazy I

Przyspieszenie panaceum I

O 5% zwiększa ilość zdrowia przywracanego z eliksiry

Zdolność Talizman odnowy I

Dekret odnowy

Zwiększa moc działania talizmanu odnowy, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman odnowy I

Talizman okiełznania wody I

Umożliwia przygotowanie talizmanów okiełznania wody, które zwiększają odporność na wodę

Zdolność Talizman wody I

Przełamanie wody I

+5 do odporności na wodę

Zdolność Talizman okiełznania wody I

Dekret okiełznania wody

Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania wody, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman okiełznania wody I

Talizman ognia I

Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ognia, które sprawiają, że broń zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołu

Podstawowa

Talizman ognistego pocisku I

Umożliwia przygotowanie talizmanów ognistego pocisku, które przyzywają kulę ognia i strzelają nią we wrogów

Zdolność Talizman ognia I

Shikigami ognia I

Umiejętność pozwala przygotowywać shikigami ognia, czyli obiekty, które po dotknięciu przez przeciwnika zadają obrażenia od żywiołu.

Zdolność Talizman ognistego pocisku I

Talizman chowańca ognia I

Umożliwia przygotowanie talizmanów chowańca ognia, które przyzywają kilka kul ognia obracających się wokół postaci

Zdolność Shikigami ognia I

Talizman wyzwolenia duszy I

Umożliwia przygotowanie talizmanów wyzwolenia duszy, które zmniejszają do 0 znajomość broni (o ile jest ona większa niż 300) i zamienia ją w ostrze światła

Zdolność Talizman chowańca ognia I

Talizman oczyszczenia duszy I

Umożliwia przygotowanie talizmanów oczyszczenia duszy, które zmniejszają do 0 znajomość używanych broni (o ile jest ona większa niż 300) i zwiększa siłę ataku oraz szczęcie.

Zdolność Talizman chowańca ognia I

Talizman okiełznania ognia I

Umożliwia przygotowanie talizmanów okiełznania ognia, które zwiększają odporność na żywioł

Zdolność Talizman ognia I

Talizman wycieńczenia I

Umożliwia przygotowanie talizmanów wycieńczenia, które odbierają przeciwnikom części siły ataku.

Zdolność Talizman ognia I

Przełamanie ognia I

+5 do odporności na ognia

Zdolność Talizman okiełznania ognia I

Dekret okiełznania ognia

Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania ognia, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman okiełznania ognia I

Talizman eksplodującego wystrzału I

Umożliwia przygotowanie talizmanów eksplodującego wystrzału, które przyzywają kulę ognia i strzelają nią we wrogów

Zdolność Talizman ognistego pocisku I

Talizman przeciążenia zmysłów I

Umożliwia przygotowanie talizmanów przeciążenia zmysłów, które powodują, że zabity, powalony lub poparzony przeciwnik wybucha

Zdolności Talizman wycieńczenia I i Talizman eksplodującego wystrzału I

Przebudzenie

Umożliwia szybsze rzucanie czarów onmyo

Zdolności Talizman ognia I i Talizman oczyszczenia I

Talizman wielkich Yokai I

Umożliwia przygotowanie talizmanów wielkich Yokai, które zwiększają na pewien czas ilość zdobywanej amrity.

Zdolności Talizman okiełznania ognia I i Talizman wróżbiarski I

Talizman rzezi I

Umożliwia przygotowanie talizmanów rzezi, które obniżają obronę, ale podnoszą siłę ataku w zwarciu

Zdolność Talizman wielkich Yokai I

Czyste niebiosa, przeklęty padół

Wydłuża zasięg oczyszczenia

Zdolności Talizman oczyszczenia I i Talizman błyskawicy I

Talizman gnuśności

Umożliwia przygotowanie talizmanów gnuśności, które spowalniają przeciwnika

Zdolności Czystość umysłu I i Czyste niebiosa, przeklęty padół

Talizman bariery I

Umożliwia przygotowanie talizmanów bariery, które zwiększają szybkość odnawiania Ki oraz pozwalają rozpraszać spaczenia krainy Yokai za pomocą dotnięcia

Zdolność Czyste niebiosa, przeklęty padół

Duch wody I

Wydłuża działanie świętej wody o 20%

Zdolność Talizman bariery I

Talizman świętości I

Umożliwia przygotowanie talizmanów świętości, które negują wszystkie zmiany stanów

Zdolność Talizman bariery I

Dekret bariery

Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania bariery, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników

Zdolność Talizman bariery I

Kleryk

Zwiększa limit świętej wody na wyposażeniu o 2

Zdolność Talizman świętości I

Wzmocnienie

Przedłuża efekty działania magicznych przedmiotów onmyo

Zdolności Talizman błyskawicy I i Talizman wody I

Talizman pomyślności I

Umożliwia przygotowanie talizmanów pomyślności, które ułatwiają znajdowanie rzadkich przedmiotów

Zdolności Talizman wody I i Talizman ognia I

Talizman niemocy I

Umożliwia przygotowanie talizmanów niemocy, które zmniejszają obronę przeciwnika

Zdolności Talizman okiełznania wody I i Talizman wycieńczenia I

Talizman pięści I

Umożliwia przygotowanie talizmanów, które wzmacniają siłę ataku gołymi rękami

Zdolność Talizman niemocy I