Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Borderlands 3 - poradnik do gry

Borderlands 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Amara Siren w Borderlands 3 Borderlands 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Amara jest jedną z grywalnych postaci, nad którą możesz objąć kontrolę w czasie zabawy w Borderlands 3. Ten rozdział poradnika zawiera najważniejsze informacje związane z tą postacią. Dowiesz się jakimi umiejętnościami może dysponować Amara. Dodatkowo przygotowaliśmy rekomendowany build dla Amary, w którym zestawiliśmy najlepszą naszym zdaniem kombinację umiejętności aktywnych i pasywnych.

Amara - Ogólne informacje

1 - Amara Siren w Borderlands 3 - Borderlands 3 - poradnik do gry
  1. Amara jest syreną i oznacza to, że dysponuje swego rodzaju magicznymi zdolnościami, dzięki którym może skutecznie atakować i osłabiać przeciwników.
  2. Specjalizacja tego bohatera to Siren. W momencie rozpoczynania nowej gry Amarze możesz ustawić jedną z trzech startowych umiejętności Action Skills. Startowe moce dla tej klasy postaci dotyczą nasyłania na wrogów astralnych projekcji, przyzywania ogromnej pięści mogącej uwięzić przeciwnika oraz wyskoczenia w powietrze i uderzenia w ziemię z ogromną siłą. W skrócie - dwie aktywne umiejętności dotyczą zadawania bezpośrednich obrażeń, a trzecia złapania kogoś z zamiarem wystawienia go na następne ataki.
  3. Startowe akcje Action Skills nie są wszystkimi dostępnymi dla Amary - możesz odblokować także kolejne. Znajdują się one w dolnych częściach drzewek rozwoju Amary. Wiąże się to niestety z koniecznością awansowania na dostatecznie wysoki poziom doświadczenia i wydania określonej liczby punktów rozwoju. Nawet jeśli odblokujesz nowe akcje to w danym momencie tylko jedna z nich może być w stanie gotowości do aktywacji.
  4. Amara dysponuje po jednym slocie na ulepszenie (Augment) i umiejętność zadawania obrażeń od żywiołów (Element). Szczególnie interesująca jest ta druga pozycja. Możesz mieć wpływ na to jakimi rodzajami obrażeń od żywiołów będą nękani przeciwnicy przez umiejętność Action Skill. Jest to bardzo pomocne jeśli np. brakuje ci broni do zadawania obrażeń od konkretnych żywiołów. Niestety pasywne zdolności Element znajdują się w różnych miejscach na różnych drzewkach rozwoju. Zaprezentowany poniżej rekomendowany build dla Amary pozwoli ci na szczęście mieć je w gotowości i w razie potrzeby na bieżąco podmieniać.

Amara - rekomendowany build

Rekomendowany przez nas build zakłada utworzenie postaci, która walczy na krótkim dystansie i dodatkowo osłabia przeciwników obrażeniami od żywiołów - Amara Siren w Borderlands 3 - Borderlands 3 - poradnik do gry

Rekomendowany przez nas build zakłada utworzenie postaci, która walczy na krótkim dystansie i dodatkowo osłabia przeciwników obrażeniami od żywiołów. Na potrzeby wdrożenia tego planu w życie potrzebne ci będą umiejętności z drzewek Fist of the Elements oraz Brawl.

W przypadku drzewka Fist of the Elements twoim głównym dążeniem będzie doprowadzenie do odblokowania umiejętności action skill Fist Over Matter wymagającej zainwestowania co najmniej 20 punktów rozwoju. Ma ona dwie świetne cechy czyniące ją potężną. Warto zaznaczyć, że w ramach drzewka Fist of the Elements dostępne są także inne akcje Action Skills. Będziesz mógł po kolei się na nie przełączając rozpoczynając od akcji Phasegrasp, która jest dostępna od samego początku gry.

W przypadku drzewka Brawl będzie ci przede wszystkim zależało na odblokowaniu różnych przydatnych pasywnych zdolności. Ostatecznym celem jest umiejętność Blitz do zakupienia za 25 punktów rozwoju. Minie zapewne dużo czasu zanim ją odblokujesz. Warto jednak do tego dążyć, bo gwarantuje ona silny atak wręcz.

Równoległe rozwijanie drzewek Fist of the Elements pozwoli ci uzyskać dostęp do dwóch umiejętność Action Skill Element - Soulfire i Blight Tiger. Każda z tych umiejętności staje się dostępna już po wydaniu 5 punktów rozwoju w obrębie danego drzewka. Zaletą posiadania obu umiejętności jest to, że będziesz mógł swobodnie przełączać się pomiędzy nimi w zależności od tego jakie obrażenia od żywiołów będziesz chciał zadać - podpalające czy żrące.

Z racji prowadzenia walk na mniejszym dystansie z buildem tym szczególnie dobrze współpracują strzelby. Pozwoli ci to jak najlepiej wykorzystywać premie gwarantowane przez odblokowane pasywne zdolności.

UMIEJĘTNOŚĆ [DRZEWKO]

RODZAJ UMIEJĘTNOŚCI

KOMENTARZ

Phasegrasp i kolejne [Fist of the Elements]

Action Skill

Nie możesz niestety od razu wybrać najlepszej naszym zdaniem akcji Fist Over Matter. Musisz rozpocząć z umiejętnością Phasegrasp, która jest dostępna od samego początku.

W miarę inwestowania punktów rozwoju przełączaj się na kolejne Action Skills.

Fist Over Matter [Fist of the Elements]

Action Skill

To powinna docelowa umiejętność Action Skill do umieszczenia w aktywnym slocie. Staraj się atakować grupy przeciwników żeby dodatkowe pięści mogły zadać im jak najwięcej obrażeń.

Allure [Fist of the Elements]

Action Skill Augment

Ulepszenie to świetnie współpracuje z akcją Fist Over Matter albowiem w momencie aktywacji inni przeciwnicy są przyciągani. Będą mogli dzięki temu otrzymać obrażenia.

Soulfire [Fist of the Elements] lub Blight Tiger [Brawl]

Action Skill Element

Podmieniaj na bieżąco te umiejętności w zależności od sytuacji na polu bitwy i np. pojawienia się wrogów bardziej odpornych na określone żywioły.

Anima [Fist of the Elements]

Passive Ability

Możesz zyskać cenne premie do obrażeń od status effects.

Tempest [Fist of the Elements]

Passive Ability

To kolejna z pasywnych zdolności pozwalających na zwiększenia obrażeń od żywiołów.

Illuminated Fist [Fist of the Elements]

Passive Ability

Najwięcej możesz tu zyskać po tym jak odblokujesz Blitz z drzewka Brawl.

Wildfire [Fist of the Elements]

Passive Ability

To ważna premia do ataków opartych o status effects, gdyż mogą się one przenosić na innych wrogów.

Dread [Fist of the Elements]

Passive Ability

Pamiętaj o tym żeby korzystać z broni palnej po tym jak jakiś przeciwnik zostanie złapany przez pięść Action Skilla.

Deep Well [Fist of the Elements]

Passive Ability

Zaletą tej pasywnej zdolności jest to, że wymaga wydania tylko 1 punktu. Z racji tego, że cały build dotyczy zadawania obrażeń od żywiołów będziesz mógł regularnie korzystać z premii do wielkości magazynka.

Catharsis [Fist of the Elements]

Passive Ability

To kolejna ciekawa umiejętność do rozprzestrzeniania obrażeń od żywiołów.

Sustainment [Fist of the Elements]

Passive Ability

Zdolność pomoże ci w utrzymywaniu Amary przy życiu.

Root to Rise [Brawl]

Passive Ability

Premia do maksymalnej ilości punktów zdrowia bardzo ci się przyda, bo walcząc na krótkim dystansie i polegając na atakach wręcz siłą rzeczy więcej ryzykujesz.

Personal Space [Brawl]

Passive Ability

To idealna umiejętność do połączenia ze strzelbami i innymi broniami do walk na krótkim dystansie.

Samsara [Brawl]

Passive Ability

Jest to jedna z lepszych umiejętności opartych o stosy (Stacks). Premie do obrażeń broni i regeneracji są zawsze pomocne, szczególnie jeśli się skumulują.

Helping Hand(s) [Brawl]

Passive Ability

To kolejna bardzo pomocna defensywna umiejętność. Redukcja obrażeń będzie szczególnie widoczna jeśli zakupisz więcej poziomów umiejętności (najlepiej wszystkich 5).

Find Your Center [Brawl]

Passive Ability

To niezwykle istotna umiejętność pod kątem zadawania jak największych obrażeń dzięki atakom wręcz.

One With Nature [Brawl]

Passive Ability

Nie jest to szczególnie istotna zdolność, ale będziesz jej potrzebował do zainwestowania wymaganej liczby punktów rozwoju w drzewko.

Jab Cross [Brawl]

Passive Ability

To dobra umiejętność wspomagająca, która nagradza ataki wręcz premiami do obrażeń broni i obrażeń Action Skilla.

Blitz [Brawl]

Passive Ability

Zapoznaj się z opisem działania umiejętności w drzewku rozwoju - musisz wciskać przycisk walki wręcz mając namierzonego jakiegoś (oddalonego) przeciwnika, którego chcesz zaatakować po wykonaniu dasha w jego stronę.

Z Blitza możesz częściej korzystać jeśli atak z użyciem tej umiejętności zakończy się natychmiastowym zgonem przeciwnika.

Amara - umiejętności drzewka Mystical Assault

Aktywne umiejętności (Action Skill)

Początkowo możesz ustawić jedynie akcję Phasecast z samej góry drzewka umiejętności. W miarę inwestowania punktów rozwoju w to drzewko odblokujesz sobie jednak dostęp do innych aktywnych umiejętności Action Skills. Nie są to zupełnie nowe akcje, a zmodyfikowane wersje tej początkowej. Możesz dokonać podmiany startowej umiejętności Action Skill na inną.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie aktywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Phasecast

Amara wysyła do przodu swoją projekcję astralną, która zadaje obrażenia wszystkim wrogom na swojej drodze.

Domyślny czas regeneracji Action Skilla to prawie 30 sekund. Ponadto do momentu odblokowania którejś ze zdolności Element atak nie będzie zadawał żadnych obrażeń od żywiołów.

10 pkt

Deliverance

Amara wysyła do przodu swoją projekcję astralną, która zadaje obrażenia wszystkim wrogom na swojej drodze.

Ilekroć projekcja astralna uderza w wroga, uwalnia naprowadzające pociski żywiołowe. To lepsza akcja od startowej jeśli zależy ci na obrażeniach od żywiołów.

15 pkt

Reverberation

Amara wysyła do przodu swoją projekcję astralną, która zadaje obrażenia wszystkim wrogom na swojej drodze.

Astralna projekcja zadaje coraz większe obrażenia w miarę trafiania w kolejnych przeciwników. Jest to szczególnie pomocne w trakcie dużych bitew.

20 pkt

Tandava

Amara wysyła do przodu swoją projekcję astralną, która eksploduje w momencie w momencie kontaktu.

To również dobra akcja do atakowania dużych grup przeciwników. Warto zaznaczyć, że najwolniej się odnawia - musisz zaczekać 35 sekund.

Ulepszenia aktywnej umiejętności (Action Skill Augments) i umiejętności żywiołów (Action Skill Element)

Ulepszenia nie są powiązane z żadną konkretną akcją Action Skill. Znajdują się one w najbardziej wysuniętej na prawo kolumnie drzewka. Muszą one zostać najpierw odblokowane po uzbieraniu określonej liczby punktów rozwoju. W danym momencie możesz mieć umieszczone w aktywnym slocie tylko 1 ulepszenie.

Drzewko Mystical Assault nie oferuje żadnych umiejętności Element.

Wymagania

Nazwa ulepszenia

Działanie ulepszenia Augment / umiejętności Element i komentarz

5 pkt

Soul Sap

30% obrażeń zadawanych przez umiejętność Action Skill powraca w formie punktów zdrowia do Amary lub innego cżłonka drużyny.

10 pkt

Stillness of Mind

Wrogowie zaatakowani przez umiejętność Action Skill przechodzą w stan unieruchomienia (Phaselock). Stan utrzymuje się dopóki nie zostaną trafieni lub nie zakończy się czas działania umiejętności. Poprawia się czas odnowienia Action Skilla.

W przypadku korzystania z akcji Phasegrasp unieruchomienie obejmuje wrogów przebywających w pobliżu miejsca ataku.

Pasywne umiejętności (Passive Abilities)

Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Amary z drzewka Mystical Assault. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie pasywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Do Harm

Zabicie wroga gwarantuje stos Rush i może się on kumulować.

Po uaktywnieniu umiejętności Action Skill zadaje ona większe obrażenia na podstawie liczby zgromadzonych ładunków Rush. Są one wszystkie od razu zużywane.

0 pkt

Fast Hand(s)

Przyznawana jest premia do szybkości przeładowywania broni, szybkości zamiany broni na inną oraz szybkości przełączania pomiędzy trybami ostrzału.

0 pkt

Violent Tapestry

Nałożenie na wroga efektu żywiołu gwarantuje stos Rush i może się on kumulować.

Po uaktywnieniu umiejętności Action Skill zwiększają się szanse efektu żywiołu na podstawie liczby zgromadzonych ładunków Rush. Są one wszystkie od razu zużywane.

5 pkt

Alactricity

Amara otrzymuje premię do szybkości przeładowania za każdy stos Rush.

5 pkt

Transcend

Aktywacja umiejętności Action Skill przyznaje premie do celności i trafień krytycznych.

5 pkt

Restless

Skróceniu ulega czas odnowienia umiejętności Action Skill. Czas oczekiwania jest krótszy o 5% za każdy zakupiony poziom.

10 pkt

Ascendant

Wzmocnieniu ulegają wszystkie dostępne ulepszenia (Augments) - Soul Sap, Allure, Glamour, Revelation oraz Stillness of Mind.

Efekt wzmocnienia jest inny dla każdego ulepszenia. Nawet jeśli masz tylko jedno ulubione ulepszenie, to warto rozważyć zakup, bo umiejętnośc ta kosztuje tylko 1 punkt rozwoju.

15 pkt

From Rest

Amara zyskuje premię do szybkości ataku i czasu ładowania.

15 pkt

Laid Bare

Wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł po trafieniu przez umiejętność Action Skill Amary.

15 pkt

Wrath

Amara zyskuje premię do obrażeń od broni. Efekt zwiększa się po aktywowaniu umiejętności Action Skill.

20 pkt

Remnant

Zabicie przeciwnika z użyciem broni palnej lub umiejętności Action Skill generuje pocisk samonaprowadzający, który wyszukuje nowego wroga i zadaje obrażenia od żywiołów.

20 pkt

Awakening

Stosy Rush Amary cechują się zwiększoną skutecznością - o 10% na każdy poziom.

25 pkt

Avatar

Umiejętność Action Skill Amara może aktywować nawet jeśli nie odnowiła się ona do końca. Gra pozwala dokonać tego tylko raz na pojedyncze schłodzenie umiejętności.

Zwiększeniu ulega maksymalna ilość stosów Rush. Ponadto zabicie przeciwnika przez akcję Action Skill zwraca połowę zebranych stosów (domyślnie wszystkie są zużywane).

Amara - umiejętności drzewka Fist of the Elements

Aktywne umiejętności (Action Skill)

Początkowo możesz ustawić jedynie akcję Phasegrasp z samej góry drzewka umiejętności. W miarę inwestowania punktów rozwoju w to drzewko odblokujesz sobie jednak dostęp do innych aktywnych umiejętności Action Skills. Nie są to zupełnie nowe akcje, a zmodyfikowane wersje tej początkowej. Możesz dokonać podmiany startowej umiejętności Action Skill na inną.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie aktywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Phasegrasp

Amara przywołuje wielką astralną pięść, która wyłania się z ziemi i więzi zaatakowany cel na kilka sekund.

Niektórzy przeciwnicy nie mogą został złapani przez pięść, ale nie czyni to wtedy umiejętności bezużyteczną, bo otrzymają w zastępstwie obrażenia.

10 pkt

The Eternal Fist

Amara przywołuje wielką astralną pięść, która wyłania się z ziemi i więzi zaatakowany cel na kilka sekund.

Jeżeli złapany przez pięść przeciwnik zostanie zabity, to pięść może wyszukać i schwytać kolejnego wroga.

20 pkt

Fist Over Matter

Amara przywołuje wielką astralną pięść, która wyłania się z ziemi i więzi zaatakowany cel na kilka sekund.

Po złapaniu przeciwnika pojawiają się inne wielkie pięści i zadają obrażenia pobliskim wrogom (bez chwytania ich).

15 pkt

Ties that Bind

Amara przywołuje wielką astralną pięść, która wyłania się z ziemi i więzi zaatakowany cel na kilka sekund.

Wrogowie przebywający w pobliżu złapanego przeciwnika zostają połączeni z nim i wszelkie obrażenia zadane powiązanemu celowi są dzielone między wszystkich.

Ulepszenia aktywnej umiejętności (Action Skill Augments) i umiejętności żywiołów (Action Skill Element)

Ulepszenie nie jest powiązane z żadną konkretną akcją Action Skill. Znajduje się ono w najbardziej wysuniętej na prawo kolumnie drzewka. Musi ono zostać najpierw odblokowane po uzbieraniu określonej liczby punktów rozwoju. W danym momencie możesz mieć umieszczone w aktywnym slocie tylko 1 ulepszenie.

Również w najbardziej wysuniętej na prawo kolumnie znajduje się umiejętność Action Skill Element. Tak samo jak w przypadku ulepszenia wymaga ona odblokowania poprzez zainwestowanie punktów rozwoju.

Wymagania

Nazwa ulepszenia

Działanie ulepszenia Augment / umiejętności Element i komentarz

5 pkt

Soulfire (Action Skill Element)

Umiejętność Action Skill Amary zadaje obrażenia od ognia (Incendiary).

10 pkt

Allure (Action Skill Augment)

Umiejętność Acton Skill tworzy osobliwości (Singularity), które przyciągają wrogów.

Pasywne umiejętności (Passive Abilities)

Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Amary z drzewka Fist of the Elements. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie pasywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Anima

Efekty żywiołów zadają z czasem zwiększone obrażenia i dłużej trwają. Są one silniejsze dla umiejętności Action Skill.

0 pkt

Steady Hand(s)

Amara dostaje premię do posługiwania się bronią i celności.

0 pkt

Infusion

Konwertuje część obrażeń zadanych przez broń na umiejętność żywiołów (Action Skill Element).

5 pkt

Tempest

Amara zadaje zwiększone obrażenia od żywiołów. Zwiększeniu ulegają też obrażenia Shock.

5 pkt

Illuminated Fist

Amara zadaje większe obrażenia w walce wręcz. Obrażenia w walce wręcz są konwertowane na umiejętność żywiołów (Action Skill Element).

5 pkt

Wildfire

Za każdym razem, gdy Amara nakłada efekt (status) na wroga, pojawia się szansa na rozprzestrzenienie się go na pobliskiego przeciwnika.

10 pkt

Dread

Obrażenia broni zwiększają się na kilka sekund po chwyceniu wroga przez pięść. Jeśli ktoś z drużyny zabije tego przeciwnika, to jego broń zostaje natychmiast przeładowana.

15 pkt

Indiscriminate

Pociski, które zraniły wrogów, mają szansę na rykoszetowanie i zadawanie obrażeń innym pobliskim przeciwników.

Szansa i obrażenia rykoszetów są zwiększane, jeśli cel jest pod wpływem działania Phasegrasp lub Stillness of Mind.

15 pkt

Deep Well

Pojemność magazynków dla broni zadających obrażenia od żywiołów zostaje zwiększona o 20% (umiejętność ta ma tylko 1 poziom).

15 pkt

Catharsis

Ilekroć Amara zabija wroga za pomocą żywiołów eksploduje on w momencie śmierci. Eksplozja przenosi obrażenia od żywiołów, od których zginął eksplodujący przeciwnik.

20 pkt

Sustainment

Amara może kraść przeciwnikom punkty życia za każdem gdy zada im obrażenia od żywiołów z użyciem broni.

20 pkt

Conflux

Za każdym razem, gdy Amara zadaje obrażenia od żywiołów, zyskuje szansę na losowe porażenie prądem (Electrocute), spalenie (Ignite) lub stopienie (Melt) trafionego wroga.

25 pkt

Forceful Expression

Bronie Amary zadają dodatkowe (niemal 20-procentowe) obrażenia od żywiołów w oparciu o ustawioną umiejętność żywiołów (Action Skill Element).

Amara - umiejętności drzewka Brawl

Aktywne umiejętności (Action Skill)

Początkowo możesz ustawić jedynie akcję Phaseslam z samej góry drzewka umiejętności. W miarę inwestowania punktów rozwoju w to drzewko odblokujesz sobie jednak dostęp do innych aktywnych umiejętności Action Skills. Nie są to zupełnie nowe akcje, a zmodyfikowane wersje tej początkowej. Możesz dokonać podmiany startowej umiejętności Action Skill na inną.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie aktywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Phaseslam

Amara skacze w powietrze i uderza z wielką siłą w ziemię, zadając obrażenia wszystkim pobliskim wrogom i powalając ich.

Umiejętność domyślnie potrzebuje 35 sekund żeby się odnowić.

10 pkt

Fracture

Amara przywołuje pięści, które wychodzą z ziemi, zadając obrażenia wrogom znajdującym się na wprost.

Umiejętność domyślnie potrzebuje 28 sekund żeby się odnowić.

15 pkt

Downfall

Amara wyskakuje w powietrze i wystrzeliwuje pocisk żywiołów (Elemental Beam). Bohaterka uderza następnie z dużą siłą w ziemię.

Umiejętność domyślnie potrzebuje aż 47 sekund żeby się odnowić.

Ulepszenia aktywnej umiejętności (Action Skill Augments) i umiejętności żywiołów (Action Skill Element)

Ulepszenia nie są powiązane z żadną konkretną akcją Action Skill. Znajdują się one w najbardziej wysuniętej na prawo kolumnie drzewka. Muszą one zostać najpierw odblokowane po uzbieraniu określonej liczby punktów rozwoju. W danym momencie możesz mieć umieszczone w aktywnym slocie tylko 1 ulepszenie.

Również w najbardziej wysuniętej na prawo kolumnie znajduje się umiejętność Action Skill Element. Tak samo jak w przypadku ulepszeń wymaga ona odblokowania poprzez zainwestowanie punktów rozwoju.

Wymagania

Nazwa ulepszenia

Działanie ulepszenia Augment / umiejętności Element i komentarz

5 pkt

Blight Tiger (Action Skill Element)

Umiejętność Action Skill Amary zadaje żrące obrażenia (Corrosive).

10 pkt

Revelation (Action Skill Augment)

Użycie umiejętności Action Skill tworzy Novą, która w momencie zranienia kogoś zadaje obrażenia wszystkim pobliskim wrogom.

20 pkt

Glamour (Action Skill Augment)

Wrogowie, którzy otrzymali obrażenia od umiejętności Action Skill stają się zdezorientowani i przez chwilę atakują swoich sojuszników. Wydłużeniu ulega niestety czas odnowienia akcji Actio nSkill.

Jeżeli wybraną umiejętnością Action Skill jest Phasegrasp, to zdezorientowani zadziała też na okolicznych przeciwników.

Pasywne umiejętności (Passive Abilities)

Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Amary z drzewka Brawl. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie pasywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Root to Rise

Wydłużeniu ulega pasek zdrowia Amary - o 8 procent na każdy zakupiony poziom umiejętności.

0 pkt

Personal Space

Ataki bronią palną zadają dodatkowe obrażenia - im bliżej celu, tym większy bonus. Umiejętność ta świetnie współgra ze strzelbami i innymi broniami do walki na krótkim dystansie.

0 pkt

Clarity

Amara bez przerwy regeneruje zdrowie - im niższe jej zdrowie, tym silniejsza regeneracja.

Aktywacja umiejętności Action Skill podwaja na krótki czas tempo regeneracji punktów zdrowia.

5 pkt

Arms Deal

Amara zadaje zwiększone obrażenia od odłamków (Splash Damage). Sama z kolei otrzymuje zmniejszone obrażenia od odłamków.

5 pkt

Samsara

Za każdym razem, gdy Amara zadaje obrażenia wrogowi za pomocą dowolnej umiejętności Action Skill, otrzymuje stos Samsara.

Każdy kolejny stos zwiększa obrażenia od broni palnej i poprawia regenerację zdrowia. Stosy pozostają aktywne przez krótki czas.

5 pkt

Helping Hand(s)

Amara po użyciu umiejętności Action Skill otrzymuje przez pewien czas mniejsze obrażenia.

10 pkt

Mindfulness

Za każdym razem, gdy Amara otrzymuje obrażenia, otrzymuje stos Mindfulness.

Każdy kolejny stos gwarantuje premię do szybkości ruchu i regeneracji tarcz. Stosy pozostają aktywne przez krótki czas.

10 pkt

Find Your Center

Amara zadaje zwiększone obrażenia w walce wręcz.

Dodatkowo przez krótki czas od uaktywnienia akcji Action Skill zwiększa się zasięg ataków wręcz Amary.

10 pkt

Vigor

Zabicie wroga umiejętnością Action Skill daje drużynie na kilka sekund premię do szybkości ruchu.

15 pkt

One With Nature

Amara otrzymuje zwiększoną odporność na żywioły i premię do maksymalnego zdrowia na czas używania umiejętności żywiołów Action Skill Element.

20 pkt

Do unto Others

Gdy Amara otrzyma obrażenia, automatycznie rzuca kulą energii (Energy Orb), zadającą obrażenia od żywiołów przeciwnikowi, który ją trafił. Umiejętność ma krótki czas odnowienia.

20 pkt

Jab Cross

Gdy Amara zadaje obrażenia w walce wręcz, otrzymuje premię do obrażeń umiejętności Action Skill oraz do obrażeń od broni palnej.

20 pkt

Guardian Angel

Kiedy Amara zostaje powalona i przechodzi do trybu walki o życie (Fight for Your Life) natychmiast otrzymuje wskrzeszenie (Second Wind).

Amara powraca do zdrowia ze 100% punktów życia i tworzona jest Elemental Nova, która może odrzucić wrogów. Umiejętnośc może załączyć się raz na 2 minuty i wystarczy wydać na nią 1 punkt rozwoju.

25 pkt

Blitz

Amara może rzucić się do przodu i wykonać specjalny atak wręcz - wymagane jest wciśnięcie przycisku walki wręcz. Udany atak zadaje obrazenia od żywiołów.

Jeśli umiejętność Blitz zabije wroga, to czas jej odnowienia jest resetowany.