Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Borderlands 3 - poradnik do gry

Borderlands 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Moze Gunner w Borderlands 3 Borderlands 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Moze jest jedną z grywalnych postaci, nad którą możesz objąć kontrolę w czasie zabawy w Borderlands 3. Ten rozdział poradnika zawiera najważniejsze informacje związane z tą postacią. Dowiesz się jakimi umiejętnościami może dysponować Moze. Dodatkowo przygotowaliśmy rekomendowany build dla Moze, w którym zestawiliśmy najlepszą naszym zdaniem kombinację umiejętności aktywnych i pasywnych.

Moze - Ogólne informacje

1 - Moze Gunner w Borderlands 3 - Borderlands 3 - poradnik do gry
  1. Moze jest typowym żołnierzem i na swoim wyposażeniu posiada mecha zwanego Żelaznym Żołnierzem (Iron Bear).
  2. Specjalizacja tego bohatera to Gunner. Wszystkie aktywne umiejętności Action Skill Moze dotyczą przywołania mecha po to żeby zająć miejsce na jego pokładzie i przez ograniczony czas eliminować wrogów z jego wykorzystaniem. Warto dodatkowo odnotować, że po odblokowaniu pasywnej zdolności Dakka Bear w przypadku gry w trybie kooperacji drugi gracz może wejść na plecy mecha i kontrolować zamontowaną tam wieżyczkę.
  3. Możesz mieć wybrane dwie akcje Action Skills i każda z nich odpowiada za oddzielny slot na broń mecha. Bronie zainstalowane są na lewej oraz prawej kończynie maszyny. Możesz prowadzić jednoczesny ostrzał z zamontowanych broni lub np. strzelać nimi na zmianę.
  4. Jeśli jakaś broń szczególnie przypadła ci do gustu, to możesz ją zainstalować w obu slotach i podwoić w ten sposób skueczność prowadzenia ostrzału z jej użyciem. Co więcej, odblokowanie umiejętności Specialist Bear może sprawić, że strzelanie z dwóch takich samych broni zadaje o 1/4 większe obrażenia.
  5. Bronie mecha nie pozwalają na prowadzenie ciągłego ostrzału. Mogą one wymuszać przeładowanie czy schłodzenie po tym jak zostaną przegrzane. Mech pozostaje aktywny do momentu wyczerpania zapasów paliwa lub do chwili, w której zostanie zniszczony przez wrogów.
  6. Startowe bronie mecha nie są jedynymi dostępnymi. Dzięki inwestowaniu punktów rozwoju możesz odblokowywać inne typy broni z dostępnych drzewek rozwoju Moze. Do każdej zainstalowanej broni możesz dobrać jedno ulepszenie Augment, dzięki któremu np. zwiększa siła rażenia czy dodawane sa nowe właściwości. Ulepszenia pasują tylko do określonych odmian broni mecha i nie są wszechstronne.

Moze - rekomendowany build

Rekomendowany przez nas build powinien sprawdzić się niezależnie od tego czy grasz w pojedynkę czy w kooperacji z innymi graczami - Moze Gunner w Borderlands 3 - Borderlands 3 - poradnik do gry

Rekomendowany przez nas build powinien sprawdzić się niezależnie od tego czy grasz w pojedynkę czy w kooperacji z innymi graczami. Należy w tym miejscu zaznaczyć, że Moze to prawdopodobnie najsłabsza postać do gry solo, choć w dalszym ciągu prowadzenie rozgrywki w taki sposób jest w pełni możliwe. Niektóre spośród oferowanych przez umiejętności bonusów nie zostaną po prostu w pełni wykorzystane jeśli w drużynie nie ma innych postaci.

Polecany przez nas build zakłada zainstalowanie dwóch takich samych broni (Action Skills) na mechu. Za takim działaniem przemawia to, że łatwiej będzie ci dzięki temu uzyskać jak najwięcej bonusów do staystyk, a w szczególności premię zwiększającą o 1/4 zadawane obrażenia w trakcie prowadzenia ostrzału z identycznych broni.

Naszym zdaniem najlepszą decyzją na zbudowanie solidnego buildu jest wybranie broni Minigun lub Salamander (miotacz ognia) z drzewka umiejętności Bottomless Mags. Powinieneś także zainwestować zdecydowanie najwięcej punktów w obrębie tego drzewka i doprowadzić tym samym do odblokowania ostatniej pasywnej umiejętności Forge, która zapewnia bardzo przydatną stałą regenerację zapasów amunicji.

Trochę pasywnych zdolności powinieneś także dobrać z dwóch pozostałych drzewek rozwoju, czyli Shield of Retribution oraz Demolition Woman. Pozwoli ci to pozyskać przydatne premie do statystyk, których odblokowanie nie wymaga zainwestowania ogromnej ilości punktów rozwoju po to żeby zejść na niższe poziomy drzewek rozwoju.

Dobrane w naszym buildzie umiejętności pozwolą ci na ciągłe atakowanie przeciwników w przerwach pomiędzy korzystaniem z mecha. Oprócz wspomnianej zdolności Forge zainteresuj się też m.in. umiejętnością Rushin' Offensive, która pozwala na prowadzenie ostrzału nawet w trakcie sprintu.

UMIEJĘTNOŚĆ [DRZEWKO]

RODZAJ UMIEJĘTNOŚCI

KOMENTARZ

Minigun x2 [Bottomless Mags]

Action Skill x2

Ustaw Miniguna w lewym oraz w prawym slocie na Action Skilla. Jest on w naszej ocenie nieco lepszą propozycją od miotacza ognia Salamander, przede wszystkim dlatego, że nie wymaga prowadzenia walk na krótkim dystansie i nie zużywa zwiększonych ilości paliwa.

Exploding. Bullets. x2 [Bottomless Mags]

Action Skill Augment x2

Polecamy również wybrać te same ulepszenia dla każdego z zainstalowanych na mechu minigunów. Działanie to ma na celu zadawanie jak największych obrażeń. Odbywa się to siłą rzeczy kosztem zmniejszonej szybkostrzelności broni

Cloud of Lead [Bottomless Mags]

Passive Ability

Zdolność ta wynagrodzi ci w przynajmniej w niewielkim stopniu rezygnację z korzystania z miotacza ognia.

Redistribution [Bottomless Mags]

Passive Ability

To przydatna umiejętność pod kątem uzupełniania zapasów amunicji.

Scrappy [Bottomless Mags]

Passive Ability

Bonusy oferowane przez tę zdolność przydadzą ci się za każdym razem gdy zmuszony zostaniesz wyjść z mecha.

Rushin' Offensive [Bottomless Mags]

Passive Ability

To przydatna umiejętność przy założeniu, że postawisz na bardziej agresywny styl gry. Strzelanie w trakcie sprintu pozwoli ci jeszcze częściej atakować wrogów.

Scorching RPM's [Bottomless Mags]

Passive Ability

Możesz zniwelować częściowo "karę" do szybkostrzelności wynikającą z korzystania z ulepszeń Exploding Bullets. Premia do obrażeń krytycznych również jest bardzo pomocna.

Specialist Bear [Bottomless Mags]

Passive Ability

To najważniejsza pasywna umiejętność do zakupienia, dzięki której obrażenia zwiększą się o 25% po zamontowaniu dwóch takich samych broni mecha (w naszym buildzie minigunów).

Some for the Road [Bottomless Mags]

Passive Ability

To kolejna z umiejętności przydatnych po wyjściu z mecha. Nielimitowana amunicja przyznawana jest na 5 sekund i postaraj się zawsze jak najlepiej spożytkować ten czas.

Click, Click... [Bottomless Mags]

Passive Ability

To dobra propozycja na potrzeby zwiększenia zadawanych obrażeń.

Forge [Bottomless Mags]

Passive Ability

Postaraj się dotrzeć na sam dół drzewka Bottomless Mags. Ciągła regeneracja amunicji jest bardzo istotna na potrzeby nieustannego atakowania przeciwników.

Fire in the Skag Den [Demolition Woman]

Passive Ability

To kolejna przydatna premia pozwalająca na zadawanie dodatkowych obrażeń od ognia.

Means of Destruction [Demolition Woman]

Passive Ability

Pamiętaj o tym, że umiejętność dotyczy obrażeń odłamkowych. Jeśli tylko spełnisz ten warunek, to szansa otrzymywania dodatkowej amunicji i granatów bardzo ci się przyda.

Auto Bear [Demolition Woman]

Passive Ability

Dwie poprzednie pasywne umiejętności z drzewka Demolition Woman odblokowało się w głównej mierze z myślą o zdobyciu właśnie tej. Staraj się jak najczęściej wychodzić z mecha w końcowej części działania Action Skilla po to żeby mógł walczyć jeszcze przez 15 sekund i na sam koniec eksplodować.

Security Bear [Shield of Retribution]

Passive Ability

To bardzo dobra umiejętność, która gwarantuje mechowi dodatkową ochronę dzięki wydaniu zaledwie 1 punktu rozwoju.

Armored Infantry [Shield of Retribution]

Passive Ability

Oba bonusy do statystyk są bardzo pomocne o ile tylko będziesz dbał o to żeby Moze nie traciła zbyt często całego paska tarczy.

Vladof Ingenuity [Shield of Retribution]

Passive Ability

Umiejętność ta dobrze współgra z opisaną powyżej, gdyż jedną z jej cech jest zwiększenie maksymalnej pojemności tarczy.

Full Can of Whoop-Ass [Shield of Retribution]

Passive Ability

Największą zaletą tej zdolności jest to, że kosztuje tylko 1 punkt umiejętności. Możesz łatwiej odnawiać tarcze po zajęciu miejsca na pokładzie mecha.

Experimental Munitions [Shield of Retribution]

Passive Ability

To jeszcze jedna umiejętność z tylko 1 poziomem do odblokowania. Dodatkowe obrażenia zapalające zawsze przydadzą się w skuteczniejszym eliminowaniu wrogów.

Moze - umiejętności drzewka Demolition Woman

Aktywne umiejętności (Action Skill)

Początkowo dostępna jest jedynie startowa umiejętność Action Skill z tego drzewka - V-35 Grenade Launcher. Drugą akcję możesz odblokować dzięki inwestowaniu punktów rozwoju. Zaoferuje ona alternatywny sposób atakowania przeciwników.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie aktywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

V-35 Grenade Launcher

Mech może strzelać z granatnika.

Ważną informacją, że ustawiony Grenade Mod nie wpływa na to jakiego rodzaju granaty są wystrzeliwane ani jakie zadają obrażenia

5 pkt

Vanquisher Rocket Pod

Mech może strzelać z wyrzutni rakiet.

Broń strzela salwami, ale rakiety nie są samonaprowadzalne i lecą w linii prostej.

Ulepszenia aktywnych umiejętności (Action Skill Augments)

Każde ulepszenie Augment powiązane jest z konkretną bronią mecha. Ulepszenia znajdują się w najbardziej wysuniętych na lewo i na prawo kolumnach drzewka rozwoju. W celu odblokowania dostępu do nich musisz zainwestować określoną liczbę punktów rozwoju w ramach tego drzewka. Do każdej zainstalowanej na mechu broni możesz przyporządkować tylko 1 ulepszenie.

Wymagania

Nazwa ulepszenia i przynależność

Działanie ulepszenia Augment

5 pkt

Shaped Charge [V-35]

Bezpośrednie trafienia z V-35 gwarantują 35-procentową premię do obrażeń.

10 pkt

Musical Chairs [V-35]

Co siódmy granat wystrzelony z V-35 przyciąga wrogów do miejsca wybuchu.

15 pkt

Lock and Speedload [V-35]

Szybkość przeładowania granatnika zostaje usprawniona o 25%. Granatnik wystrzeliwuje ponadto po 5 pocisków.

10 pkt

Active Tracking [Vanquisher]

Wyrzutnia może strzelać naprowadzanymi pociskami i poprawia się o 25% szybkość przeładowania broni.

Namierzanie przeciwników odbywa się dzięki przytrzymaniu przycisku celowania. Możesz oznaczyć maksymalnie 6 celów do ostrzału.

15 pkt

Target Softening [Vanquisher]

Zmniejsza się siła ataku wyrzutni, ale za to każda wystrzelona rakieta rozpada się na 6 dodatkowych pocisków. Trafieni rakietami przeciwnicy otrzymują zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł.

20 pkt

Hammerdown Protocol [Vanquisher]

Wyrzutnia rakiet zamiast salwy wypuszcza jeden silny pocisk z głowicą jądrową. W momencie trafienia zadaje on 380% obrażeń od promieniowania.

Pasywne umiejętności (Passive Abilities)

Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Moze z drzewka Demolition Woman. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie pasywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Fire in the Skag Den

Przy zadawaniu obrażeń odłamkowych (Splash Damage) zadawane są dodatkowe obrażenia od ognia.

0 pkt

Deadlines

Ataki Żelaznego Niedźwiedzia zużywają mniej paliwa.

Zabicie wroga zwiększa ilość dostępnego paliwa, aczkolwiek premia do ilości paliwa maleje wraz z każdym kolejnym zabójstwem.

0 pkt

Grizzled

Zabicie wroga powoduje, że czas odnowienia umiejętności Action Skill ulega skróceniu. Wielkość tego bonusu maleje wraz z każdym kolejnym zabójstwem.

5 pkt

Means of Destruction

Przy zadawaniu obrażeń odłamkowych pojawia się szansa na dodanie amunicji do aktualnie noszonej broni lub na dodanie granatów do przenoszonego ich zapasu.

5 pkt

Torgue Cross-Promotion

Pojawia się szansa podwojenia siły zadawanych obrażeń odłamkowych. Na poziomie 1 jest to niestety zaledwie 3% szansa i żeby odnotować różnicę trzeba zainwestować więcej punktów rozwoju w tę zdolność.

5 pkt

Stainless Steel Bear

Żelazny Niedźwiedź zyskuje dodatkowy pancerz i zwiększa się maksymalny zapas paliwa.

10 pkt

Pull the Holy Pin

Granaty rzucane przez Moze mają szansę na zadanie krytycznych obrażeń.

10 pkt

Auto Bear

Po opuszczeniu przez Moze Żelazanego Niedźwiedzia, pozostaje on na chwilę aktywny na polu walki i atakuje przeciwników. Mech automatycznie namierza najbliższych wrogów i na koniec eksploduje.

15 pkt

Vampyr

Każde obrażenia zadane przez granaty przywracają Moze części punktów życia.

15 pkt

Why Can't I Carry All These Grenades?

Zwiększeniu ulega limit maksymalnie posiadanych granatów - o 1 za każdy zakupiony poziom. Bonus ten działa niezależnie od ulepszeń Grenade SDU kupowanych w sklepie Marcusa.

20 pkt

To the Last

Moze może rzucać grantami po znalezieniu się w trybie walki o życie (Fight for Your Life). Może to być alternatywny sposób doprowadzenia do wskrzeszenia (Second Wind).

20 pkt

Explosive Punctuation

Zadanie obrażeń odłamkowych spowoduje, że czas odnowienia umiejętności Action Skill ulegnie skróceniu.

25 pkt

Short Fuse

Gdy zadane zostaną obrażenia od broni, może nastąpić eksplozja skupiona na trafionym celu. Szansa na jej pojawienie się to 20% i zadaje ona 75% obrażeń broni.

Moze - umiejętności drzewka Shield of Retribution

Aktywne umiejętności (Action Skill)

Początkowo dostępna jest jedynie startowa umiejętność Action Skill z tego drzewka - Railgun. Drugą akcję możesz odblokować dzięki inwestowaniu punktów rozwoju. Zaoferuje ona alternatywny sposób atakowania przeciwników.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie aktywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Railgun

Mech może strzelać z railguna. Broń wystrzeliwuje naelektryzowane pociski zadające obrażenia Shock Damage.

5 pkt

Bear Fist

Mech może atakować pneumatyczną pięścią. Zadaje ona potężne obrażenia blisko stojącemu pojedynczemu przeciwnikowi.

Ulepszenia aktywnych umiejętności (Action Skill Augments)

Każde ulepszenie Augment powiązane jest z konkretną bronią mecha. Ulepszenia znajdują się w najbardziej wysuniętych na lewo i na prawo kolumnach drzewka rozwoju. W celu odblokowania dostępu do nich musisz zainwestować określoną liczbę punktów rozwoju w ramach tego drzewka. Do każdej zainstalowanej na mechu broni możesz przyporządkować tylko 1 ulepszenie.

Wymagania

Nazwa ulepszenia i przynależność

Działanie ulepszenia Augment

5 pkt

Hell on Rails [Railgun]

Railgun wystrzeliwuje podgrzane pociski zadające obrażenia od ognia. Zwiększa to niestety zużycie paliwa mecha o 30 procent.

10 pkt

Capacitive Armature [Railgun]

Kiedy Railgun trafia we wroga, "przykuwa" go do pobliskich oponentów, zadając zmniejszone obrażenia większej liczbie celów.

15 pkt

Corrosive Sabot Round [Railgun]

Railgun strzela pociskami, które zadają zmniejszone o 50% obrażenia i eksplodują po krótkim czasie. Pociski zadają obrażenia Corrosive.

Zmniejsza się zużycie paliwa o połowę, a rozmiar magazynka zostaje zwiększony o 2.

10 pkt

Wild Swing [Bear Fist]

Gdy pięść uderzy przeciwnika, zadaje mu i pobliskim wrogom dodatkowe obrażenia od losowego żywiołu.

15 pkt

Close the Distance [Bear Fist]

Możliwe jest wystrzeliwanie pięści do przodu i przyciąganie przeciwników do mecha. Złapani wrogowie otrzymują także obrażenia Shock Damage.

20 pkt

Shockhammer [Bear Fist]

Możliwe są ciągłe ataki pięścią. Dodatkowo pięść zużywa o 40% mniej paliwa i zadaje dodatkowe obrażenia Shock Damage.

Pasywne umiejętności (Passive Abilities)

Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Moze z drzewka Shield of Retribution. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie pasywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Selfless Vengeance

Moze podczas przeładowania broni traci niewielką część swojego życia i przyznaje sobie oraz reszcie drużyny amunicję zadającą obrażenia od ognia. Efekt ten trwa kilka seknd.

0 pkt

Security Bear

Żelazny Niedźwiedź zyskuje tarczę Bubble Shield, która redukuje otrzymywane obrażenia.

Tarcza dezaktywuje się, jeśli zadane zostaną zbyt duże obrażenia. Po krótkim odnowieniu może ponownie zadziałać.

0 pkt

Armored Infantry

Gdy tarcze Moze są aktywne, otrzymuje ona redukcję otrzymywanych obrażeń. Dodatkowo przyznawana jest premia do obrażeń od broni.

5 pkt

Drowning in Brass

Po zabiciu przeciwnika Moze otrzymuje stos Drowning in Brass. Każdy ładunek stosu zmniejsza szybkostrzelność broni, ale w zamian zwiększa zadawane przez bronie obrażenia (dla Moze i reszty drużyny).

5 pkt

Thin Red Line

Część zdrowia Moze zostaje zarezerwowana i nie można z niej korzystać. W zamian maksymalna tarcza Moze zostaje zwiększona o taką samą wartość.

5 pkt

Vladof Ingenuity

Zwiększeniu ulegają maksymalna liczba punktów tarczy oraz odporność na ataki Shock Damage.

10 pkt

Full Can of Whoop-Ass

Wejście do Żelaznego Niedźwiedzia powoduje, że tarcze Moze oraz reszty drużyny zaczynają odnawiać się o 25% szybciej.

10 pkt

Experimental Munitions

Za każdym razem, gdy Może wykona trafienie krytyczne, dostaje 10-procentową premię do obrażeń od ognia.

15 pkt

Behind the Iron Curtain

Zmniejszone zostaje opóźnienie ładowania tarczy i zwiększeniu ulega tempo jej regeneracji.

15 pkt

Desperate Measures

Obrażenia od broni zwiększają się wraz z malejącą liczbą punktów zdrowia Moze. Umiejętność ta premiuje bardziej ryzykowną grę, które zakłada, że Moze będzie traciła punkty zdrowia.

20 pkt

Phalanx Doctrine

Po zabiciu przeciwnika przyznawany jest stos Phalanx Doctrine. Każdy ładunek tego stosu oferuje premię do maksymalnej siły tarczy oraz do obrażeń od broni. Każdy stos trwa 30 sekund i mogą się one kumulować.

20 pkt

Force Feedback

Po każdym trafieniu krytycznym w wykonaniu Moze jej tarcza natychmiastowo rozpoczyna odnawianie. To przydatny bonus w przypadku tarcz z długim czasem oczekiwania na rozpoczęcie odnawiania.

25 pkt

Tenacious Defense

Po tym jak tarcza Moze zostanie całkowicie wyczerpana natychmiast przywracana jest jej część (40%) i przyznawana zostaje 30-procentowa premia do obrażeń.

Umiejętność ta może zostać ponownie uruchomiona dopiero po całkowitym naładowaniu tarcz.

Moze - umiejętności drzewka Bottomless Mags

Aktywne umiejętności (Action Skill)

Początkowo dostępna jest jedynie startowa umiejętność Action Skill z tego drzewka - Minigun. Drugą akcję możesz odblokować dzięki inwestowaniu punktów rozwoju. Zaoferuje ona alternatywny sposób atakowania przeciwników.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie aktywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Minigun

Mech może strzelać z miniguna. Broń może przegrzać się przy zbyt długim ciągłym ostrzale i będzie potrzebowała kilku sekund, by się schłodzić.

5 pkt

Salamander

Mech może atakować miotaczem ognia. Ataki mają krótki zasięg i zadają przeciwnikom obrażenia od ognia.

Korzystanie z miotacza wyczerpuje zapas paliwa mecha, aczkolwiek broni nie trzeba przeładowywać.

Ulepszenia aktywnych umiejętności (Action Skill Augments)

Każde ulepszenie Augment powiązane jest z konkretną bronią mecha. Ulepszenia znajdują się w najbardziej wysuniętych na lewo i na prawo kolumnach drzewka rozwoju. W celu odblokowania dostępu do nich musisz zainwestować określoną liczbę punktów rozwoju w ramach tego drzewka. Do każdej zainstalowanej na mechu broni możesz przyporządkować tylko 1 ulepszenie.

Wymagania

Nazwa ulepszenia i przynależność

Działanie ulepszenia Augment

5 pkt

Let Off Some Steam [Minigun]

Minigun zadaje większe obrażenia (aż do 80%), gdy jest nagrzany. Dodatkowo może działać dłużej, zanim się przegrzeje.

10 pkt

General Winter [Minigun]

Minigun strzela pociskami zamrażającymi. Zmniejsza to zadawane obrażania o 30%, ale redukuje zużycie paliwa i ochładza broń.

15 pkt

Exploding. Bullets. [Minigun]

Minigun wystrzeliwuje pociski zadające zwiększone obrażenia od odłamków (Splash Damage). Zmniejszeniu o 25% ulega z kolei szybkostrzelność broni.

10 pkt

Fuel Economy [Salamander]

Miotacz ognia cechuje się zmniejszonym o 25% apetytem na paliwo. Zwiększeniu ulega szybkość przemieszczania się mecha na czas korzystania z miotacza.

15 pkt

Chemical Warfare [Salamander]

Miotacz ognia zadaje obrażenia żrące Corrosive Damage. O 50% zwiększane są tez obrażenia Melt Damage.

20 pkt

Molten Roar [Salamander]

Miotacz ognia wystrzeliwuje 3 pociski i pierwszy z nich podpala duży obszar. Odbywa się to kosztem zwiększonego o 25% zużycia paliwa.

Pasywne umiejętności (Passive Abilities)

Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Moze z drzewka Bottomless Mags. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.

Wymagania

Nazwa umiejętności

Działanie pasywnej umiejętności i komentarz

0 pkt

Cloud of Lead

Niektóre spośród wystrzelonych pocisków (przez Moze oraz mecha) zadają dodatkowe obrażenia od ognia i nie zużywają amunicji.

0 pkt

Dakka Bear

Na plecach Żelaznego Niedźwiedzia pojawia się wieżyczka. Może na nią wejść na czas podróżowania mechem inny gracz.

0 pkt

Matched Set

Dodawana jest premia do pojemności magazynka i odprowadzania ciepła za każdy założony element ekwipunku pochodzący od tego samego producenta (np. od firmy Jakobs).

5 pkt

Stoke the Embers

Zwiększa obrażenia od ognia zadawane przeciwnikom przez Moze oraz przez mecha.

5 pkt

Redistrubution

Po tym jak Moze zada obrażenia krytyczne, przez parę sekund odnawiają się stopniowo jej zapasy amunicji.

5 pkt

Scrappy

Gdy Moze pozostaje w ruchu, obsługa broni, szybkość zamiany broni oraz szybkość zmiany trybu ostrzału ulegą poprawie.

10 pkt

Rushin' Offensive

Moze potrafi strzelać z broni w trakcie sprintu.

10 pkt

Scorching RPM's

Zwiększeniu ulegają szybkostrzelność broni oraz obrażenia zadawane przez trafienia krytyczne.

15 pkt

The Iron Bank

Zwiększa się limit przenoszonej przez Moze amunicji (o 7% za każdy zakupiony poziom).

15 pkt

Specialist Bear

Wyposażenie mecha w dwie takie same bronie (dwie identyczne akcje Action Skills) gwarantuje 25% premię do obrażeń.

20 pkt

Some for the Road

Po opuszczeniu Żelaznego Niedźwiedzia, Moze przez 5 sekund posiada nielimitowaną amunicję. Warto to wykorzystać i zadać w tym czasie jak najwięcej ataków bronią palną.

20 pkt

Click, Click...

Im mniej amunicji jest w magazynku, tym większe obrażenia zadaje dana broń.

Jeśli Moze korzysta z broni COV (których się nie przeładowuje), to obrażenia zwiększają się w miarę nagrzewania się broni.

25 pkt

Forge

Moze stale regeneruje amunicję dla trzymanej broni. Tempo regeneracji to 5% pojemności magazynka na sekundę.