Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry

Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis | Rajdówki - grupa 1 | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Auta klasy WRC to w tej chwili najpopularniejsze z aut rajdowych. Pierwsze auto z dopiskiem WRC pojawiło się w 1997 roku i była to Subaru Impreza, za kierownicą której siedział Colin McRae. Samochody te są w chwili obecnej najmocniejszymi autami mogącymi brać udział w rajdowych mistrzostwach. Niektórzy producenci aut postanawiają wystawić (a najpierw zbudować) swoje auto rajdowe, w tejże specyfikacji. FIA dopuszcza bardzo szeroki zakres przeróbek takiego auta w stosunku do seryjnego odpowiednika, dlatego auta te są bardzo zaawansowane technicznie i nieraz sprawują rolę poligonów doświadczalnych dla nowych technologii, które zostaną wprowadzone do codziennego użytku dopiero za kilka, może kilkanaście lat.

Obecnie (w tym sezonie) najlepiej spisuje się Peugeot 206 WRC. Poza tym aut WRC jest całkiem dużo, jeśli się weźmie pod uwagę, jakim przedsięwzięciem jest zbudowanie takiego pojazdu. Znamy jeszcze oczywiście Focusa, Lancera, Hyundaia, Octavie oraz ostatnio nową Fabię, Citroena Xsarę, czy może nieco starszą Cordobę WRC. Za kierownicami tych aut (fabrycznych) zasiadają najlepsi kierowcy rajdowi na świecie, tacy jak Marcus Groenholm (Peugeot 206), Tommi Makinen (Subaru Impreza), Richard Burns (Peugeot 206), Carlos Sainz no i oczywiście Colin McRae (obaj Citroen Xsara). Dostają oni w swoje ręce najlepsze i jedne z najdroższych pojazdów mechanicznych na świecie. Ich zadaniem jest jedno: wygrywać!

Klasa N4, to są samochody niemalże seryjne, z bardzo ograniczonymi możliwościami przeróbek, obowiązkową zwężką na turbinie (ograniczenie mocy) i innymi regułami opisanymi w regulaminie FIA. Jest to poniekąd zaplecze aut WRC, gdyż są to najmocniejsze auta napędzane na wszystkie koła. Są jednak one zauważalnie słabsze od swoich odpowiedników w specyfikacji WRC. Dlatego ciężko nam będzie szukać w wynikach rajdów takich aut.

W CMR3 do auta tej grupy teoretycznie można zaliczyć Lancera i Imprezę.

Auta te reprezentujące pojazdy napędzane na obie osie charakteryzują się najlepszym prowadzeniem ze wszystkich aut rajdowych. W zasadzie nie dorównują im żadne inne auta, gdyż wysoka moc i konstrukcja układu napędowego na pewno wygrają z konkurentami nawet o podobnej mocy, jednak napędzanymi tylko na jedną oś.

Nam do dyspozycji dano tylko Focusa w specyfikacji WRC, jednak pozostałe auta, są bardzo zbliżone do swoich odpowiedników w tej właśnie specyfikacji, dltego też nie można jednoznacznie rozgraniczyć ich pomiędzy klasą N4 a WRC.