Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry

Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis | Rajdówki - grupa 2 | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Auta tych klas, są najmocniejszymi z dostępnych aut rajdowych napędzanych na jedną oś. Podobnie jak w przypadku aut klasy WRC, koncerny samochodowe wystawiają swoje zespoły fabryczne do mistrzostw świata, aby tam ich auta sięgały po najwyższe laury w swojej klasie.

S1600 to najnowszy "wynalazek" FIA. Jest to grupa aut tzw. ekonomicznych, co oznacza, że budżet zespołu jest ograniczony regulaminem, co powinno przyciągnąć więcej młodych, mniej zamożnych kierowców.

"Ośki" najlepiej sprawują się na suchych nawierzchniach asfaltowych. Wynika to z ich układu napędowego, a dokładniej z napędzania przedniej osi. Takie rozwiązanie świetnie spisuje się właśnie na suchym asfalcie, przez co auta te (niekiedy o bardzo dużych mocach - Kit Car) nierzadko konkurowały z autami WRC na rajdach niejednokrotnie z nimi wygrywając (Korsyka, Katalonia 1999r.).

Samochody te jednak dużo gorzej spisują się na innych nawierzchniach, czyli choćby już na mokrym asfalcie, co powoduje, że przednia napędzana oś może tracić często przyczepność i auto staje się podsterowne - auto mimo skrętu jedzie prosto. W takich wypadkach kierowcy pomagają sobie hamulcem ręcznym, jednak są to spore straty czasowe, co powoduje, że auta te przestają być w jakikolwiek sposób konkurencyjne z autami napędzanymi na obie osie.

Naprawiając błąd z poprzedniej części, Codemasters przygotowali nam niejako wysyp aut z napędem na przednią oś, począwszy od tych starszych (kit-car'ów), a skończywszy na nowych autach klasy Super 1600 (MG ZR, Puma, Punto).