Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

This is the Police 2 - poradnik do gry

This is the Police 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część druga | Opis przejścia gry This is the Police 2 This is the Police 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 sierpnia 2018

Część druga opisu przejścia kampanii fabularnej w This Is The Police 2.

8 grudzień

  1. Usiłowanie morderstwa - potrzebujesz do tego łącznie 1880 punktów doświadczenia. Do tego wezwania przydziel policjantów z zdolnością szybkości i negocjacji. Możesz także wykorzystać granat ogłuszający.
  2. Bójka - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1640 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą.
  3. Napad z bronią w ręku - potrzebujesz do tego łącznie 2580 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  4. Napad z bronią w ręku - do tego wezwania potrzebujesz 2910 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji i strzelania
  5. Napaść - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1775 punktów. Najbezpieczniejszą formą rozwiązania problemu jest zastosowanie tasera
  6. Natalia Fisher - możesz wysłać dowolnego lojalnego funkcjonariusza. Otrzymasz za to: papier toaletowy, mydło, antybiotyki i pieniądze. Odblokujesz także możliwość rozwoju zdolności negocjacji
  7. Kradzież samochodu - do tego wezwania potrzebujesz 1190 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  8. Prostytucja - potrzebujesz do tego łącznie 1560 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  9. Kradzież - do tego wezwania potrzebujesz 1620 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem jest wysłanie policjanta wyposażonego w pałkę.

9 grudzień

Jest to ostatni dzień twojej rywalizacji z Carterem. Dzięki pomocy Lilly uda mu się zgromadzić duże ilości zawleczek. Jeśli cię on przegoni, to gra uzna twoją porażkę, jednak wydarzenia dnia następnego nie pozwolą ci zakończyć gry. Tego dnia otrzymasz także propozycję wykupienia cateringu dla komisariatu za 12000$. Jeśli się zgodzisz skończy się przymus dobierania posiłków przed rozpoczęciem dnia. Ostatnią propozycją jaką otrzymasz jest możliwość przechowania kilku psów ze schroniska. Jeśli się zgodzisz podniesie to morale na komendzie, może się jednak zdarzyć, że któryś z policjantów umrze na wściekliznę.

  1. Przemoc wobec dzieci - potrzebujesz do tego łącznie 1570 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej sile. Możesz też wysłać policjanta wyposażonego w paralizator
  2. Produkcja narkotyków - do tego wezwania potrzebujesz 1795 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się i negocjacji. Możesz także wykorzystać snajpera
  3. Kayden Junker - wyślij lojalnego i silnego funkcjonariusza. W nagrodę otrzymasz pieniądze i możliwość rozwoju zdolności krycia dla policjantów
  4. Wandalizm - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1160 punktów. Najpierw ugaś pożar, a następnie potraktuj podejrzaną gazem pieprzowym. Jeśli nie ugasisz pożaru podejrzana zginie
  5. Przemoc wobec dzieci - do tego wezwania potrzebujesz 1105 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą
  6. Conrad Wilkinson - wyślij dowolnego lojalnego funkcjonariusza. Musi on posiadać gaz pieprzowy. W zamian otrzymasz kasety, odtwarzacz kaset, pieniądze oraz możliwość rozwijania inteligencji twoich podwładnych
  7. Usiłowanie morderstwa - potrzebujesz do tego łącznie 1890 punktów doświadczenia. Do akcji wykorzystaj szybkiego funkcjonariusza.

10 grudzień

  1. Zagrożenie bombą - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1830 punktów. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  2. Napad z bronią w ręku - potrzebujesz do tego łącznie 2580 punktów doświadczenia. Do interwencji przypisz policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia
  3. Napad - do tego wezwania potrzebujesz 2010 punktów doświadczenia. Wybierz policjanta wyposażonego w gaz pieprzowy

11 grudzień

Komunikat o rozpoczęciu zamieci śnieżnej - Część druga | Opis przejścia gry This is the Police 2 - This is the Police 2 - poradnik do gry
Komunikat o rozpoczęciu zamieci śnieżnej

Tego dnia w Sharpwood zacznie się śnieżyca. Z racji braku dostaw ceny towarów bardzo wzrosną. Jest to świetny okres na spieniężenie dowodów. Dostaniesz także informacje o podejrzanych furgonetkach, które pojawiły się w okolicy. Będziesz mógł także wejść w układ, dzięki któremu dasz przyzwolenia na podkradanie podwładnym rzeczy z szafki, w zamian za procent udziałów z ich sprzedaży.

  1. Bójka - potrzebujesz do tego łącznie 1330 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą
  2. Napad z bronią w ręku - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2910 punktów. Będziesz potrzebować policjanta z rozwiniętą zdolnością strzelania. Możesz także wykorzystać policjanta posiadającego granat ogłuszający, to jednak będzie wymagać także policjanta ze zdolnościami negocjacji
  3. Kradzież samochodu - potrzebujesz do tego łącznie 910 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością strzelania.
  4. Śledztwo: Kradzież
  5. Misja taktyczna: Zakładnicy

12 grudzień

W czasie tego dnia otrzymasz dwie propozycje. Pierwszą z nich jest wprowadzenie na komendzie biomasażu. Zgodzenie się spowoduje, że na następny dzień stracisz pracownika. Druga propozycja dotyczy zorganizowania na dachu komendy koncertu. Jeśli się zgodzisz to otrzymasz kilka cennych przedmiotów, jednak jednocześnie stracisz lojalności kilku funkcjonariuszy.

  1. Tobias Simonsen - wyślij trzech lojalnych funkcjonariuszy, którzy posiadają zdolność strzelania. Otrzymasz za to pieniądze i trzy pary skórzanych butów.
  2. Napad z bronią w ręku - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2925 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą
  3. Harvey Romero - wyślij do niego lojalnego i szybkiego policjanta. Dostaniesz za to pieniądze, jednak wysłany funkcjonariusz wróci pijany
  4. Gwałt - potrzebujesz do tego łącznie 1290 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą. Możesz także wysłać funkcjonariusza uzbrojonego w pałkę.
  5. Wandalizm - do tego wezwania potrzebujesz 605 punktów doświadczenia. Wyślij policjanta z rozwiniętą siłą
  6. Misja taktyczna: Zagrożenie terrorystyczne

13 grudzień

To dzień zapłaty dla Frye'a. Z racji pozytywnej dla ciebie sytuacji handlowej, nie powinieneś mieć problemów z wypisaniem czeku. Otrzymasz także propozycję zakupu "Cudownego lekarstwa". Jego koszt wynosi zaledwie 800$. Warto w nie zainwestować ponieważ może ono uleczyć rannych funkcjonariuszy. Dostaniesz także propozycję odsprzedania granatów ogłuszających.

  1. Przemyt - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2550 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  2. Zagrożenie bombą - potrzebujesz do tego łącznie 4200 punktów doświadczenia. Do interwencji przypisz policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się
  3. Bójka - do tego wezwania potrzebujesz 3085 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  4. Zagrożenie bombą - potrzebujesz do tego łącznie 3220 punktów doświadczenia. Najpierw musisz rozbroić granat, następnie przeszukać chłopca
  5. Napaść - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1035 punktów. Do tego wezwania wyślij policjanta uzbrojonego w pałkę
  6. Molestowanie - potrzebujesz do tego łącznie 2620 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się
  7. Lorenzo Walters - wyślij lojalnego i inteligentnego policjanta
  8. Jimmy Nordin - wyślij lojalnego policjanta. Otrzymasz za to pieniądze i skórzane buty

14 grudzień

  1. Nieumyślne narażenie życia - do tego wezwania potrzebujesz 3430 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności strzelania. Możesz także wykorzystać snajpera
  2. Melvin Stanfill - wyślij lojalnego policjanta wyposażonego w granat ogłuszający. Otrzymasz za to magnetowid i piwo
  3. Zniszczenie mienia - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1550 punktów. Każ swoim policjantom włączyć syrenę. To wystraszy sprawcę
  4. Zakłócanie spokoju - potrzebujesz do tego łącznie 2900 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji

15 grudzień

  1. Napad z bronią w ręku (broń śmiercionośna) - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3770 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  2. Kradzież samochodu - do tego wezwania potrzebujesz 2090 punktów doświadczenia.??Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  3. Nieumyślne narażenie życia - potrzebujesz do tego łącznie 4015 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  4. Zakłócanie porządku - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1970 punktów. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  5. Kradzież - potrzebujesz do tego łącznie 2660 punktów doświadczenia. Przypisz do sprawy policjanta z rozwiniętą zdolnością negocjacji
  6. Prostytucja - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2290 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się i siły
  7. Misja taktyczna: atak na siedzibę krawacików

16 Grudzień

W ciągu dnia dostaniesz dwie propozycje. Pierwszą z nich jest wstrzyknięcie twoim podwładnym krwi łosia. Będzie cię to kosztować ok. 2000$. Drugą jest natomiast przeprowadzenie lekcji negocjacji za 250$. W obu przypadkach niezależnie od decyzji, skutki mogą być różne. Oprócz tych dwóch stałych propozycji, może się tego dnia pojawić prośba od twoich podkomendnych o wydanie trzech skrzynek piwa na imprezę integracyjną. Jeśli się zgodzisz połowa, twojej następnej zmiany będzie pijana w pracy.

  1. Przemoc wobec dzieci - potrzebujesz do tego łącznie 2540 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  2. Kradzież samochodu - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3190 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  3. Bójka - do tego wezwania potrzebujesz 3085 punktów doświadczenia.?Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą
  4. Jerry Winder - przypisz lojalnego i szybkiego policjanta. W nagrodę otrzymasz papier toaletowy, kawę i papierosy
  5. Napaść - potrzebujesz do tego łącznie 3175 punktów doświadczenia. Do tej sprawy przypisz policjanta o rozwiniętej sile
  6. Sprzedaż narkotyków - do tego wezwania potrzebujesz 3700 punktów doświadczenia.?Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się
  7. Napad z bronią w ręku (broń śmiercionośna) - potrzebujesz do tego łącznie 2705 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji

17 Grudzień

  1. Napad z bronią w ręku (niebezpieczne narzędzie) - do tego wezwania potrzebujesz 3405 punktów doświadczenia. Wyślij policjanta wyposażonego w gaz pieprzowy.
  2. Ograniczenie wolności - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3440 punktów. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  3. Adam Triggs - wyślij lojalnego i inteligentnego policjanta
  4. Zagrożenie bombą - do tego wezwania potrzebujesz 4200 punktów doświadczenia. Przypisz do sprawy policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się
  5. Napad z bronią w ręku - potrzebujesz do tego łącznie 4500 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się
  6. Ucieczka z miejsca wypadku - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3520 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  7. Napaść - potrzebujesz do tego łącznie 3705 punktów doświadczenia. Najbezpieczniej jest wysłać policjanta uzbrojonego w taser

18 Grudzień

Na początku dnia przyjdzie do ciebie teściowa jednej z twoich podwładnych. Poprosi cię ona o pozbycie się go. Jeśli się zgodzisz będziesz musiał zabić wskazanego policjanta.

  1. Atak zwierzęcia - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3155 punktów. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności strzelania
  2. Przetrzymywanie zakładników - do tego wezwania potrzebujesz 4320 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji. Możesz także wykorzystać snajpera
  3. Kradzież samochodu - potrzebujesz do tego łącznie 2070 punktów doświadczenia. Wyślij policjanta wyposażonego w granat ogłuszający. Możesz także wysłać policjanta z rozwiniętą zdolnością negocjacji
  4. Wandalizm - do tego wezwania potrzebujesz 1775 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się
  5. Wandalizm - potrzebujesz do tego łącznie 2080 punktów doświadczenia. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się

19 Grudzień

Tego dnia otrzymasz pierwszą informację od Towarzystwa Początku. Poproszą oni o możliwość wyeliminowania jednego z twoich funkcjonariuszy. Jeśli się zgodzisz będziesz musiał pogodzić się z utratą lojalności wobec twojej osoby. Jest to też

  1. Nielegalna sprzedaż - do tego wezwania potrzebujesz 4375 punktów doświadczenia. Do interwencji przypisz policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się i negocjacji. Możesz wykorzystać także gaz pieprzowy
  2. Ograniczenie wolności - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3440 punktów. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się
  3. Prowadzenie pojazdu pod wpływem - potrzebujesz do tego łącznie 2080 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się

20 Grudzień

Jest to drugi dzień, w którym Towarzystwo Początku prosi cię o pozwolenie na zabicie jednego z twoich podwładnych. Zgoda wiąże się ze spadkiem lojalności w twoich szeregach. Dodatkowo zostaniesz poproszony o sprzedaż zapasów tuńczyka. Dostaniesz za to 250$. Jednak jeśli się na to zdecydujesz na następny dzień umrze jeden z twoich podwładnych. Tego dnia dostaniesz także propozycję pożyczki.

  1. Oszustwo - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2630 punktów. Wybierz policjanta z rozwiniętą szybkością. Możesz także wykorzystać taser.
  2. Regina Lombarda - wyślij dwie lojalne funkcjonariuszki. Otrzymasz za to pieniądze
  3. Zamieszki - potrzebujesz do tego łącznie 4100 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem jest funkcjonariusz uzbrojony w granat ogłuszający
  4. Albert Sigvaldson - wyślij lojalnego policjanta ze zdolnością krycia się. Otrzymasz za to mydło i pieniądze
  5. Przemoc wobec dzieci - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4040 punktów. Najlepszym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o rozwiniętej zdolności krycia się
  6. Porwanie - do tego wezwania potrzebujesz 1510 punktów doświadczenia. Niech funkcjonariusze włączą syreny, co spłoszy sprawcę

21 Grudzień

Jeśli odmawiałeś Towarzystwu Początku zabijania twoich funkcjonariuszy to jeden z nich dostanie napadu szału, w którym zastrzeli innego funkcjonariusza i popełni samobójstwo. W ostateczności więc i tak stracisz dwóch policjantów. W tym przypadku jednak nie stracisz lojalności pozostałych. Jest to także niezwykle spokojny dzień pod względem ilości prawdziwych wezwań.

  1. Napad z bronią w ręku - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4050 punktów. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności negocjacji
  2. Prostytucja - potrzebujesz do tego łącznie 4150 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się

22 Grudzień

Tego dnia zamknięta zostanie elektrownia w Sharpwood. Oznacza to gwałtowny wzrost cen za ropę naftową. Jeśli więc posiadasz jakieś jej zapasy, to dobry czas by je sprzedać. Tego dnia otrzymasz również propozycję, wymiany "broni obcych", która okaże się tasem na kanister ropy.

  1. Włamanie - potrzebujesz do tego łącznie 4000 punktów doświadczenia. Do tego wezwania wyślij policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  2. Molestowanie - do tego wezwania potrzebujesz 3650 punktów doświadczenia. Przy tej interwencji bardzo dobrze sprawdzi się silny policjant
  3. Napaść - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4000 punktów. W tej sprawie przydatny będzie policjant wyposażony w pałkę lub paralizator
  4. Prostytucja - do tego wezwania potrzebujesz 4080 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończnie tej sprawy będzie wymagać policjanta o rozwiniętych zdolnościach krycia się i siły

23 Grudzień

W ciągu dnia dostaniesz propozycję sprzedaży opon zimowych należących do policji. Ten dzień będzie jednak istotny z perspektywy stanu Jacka. Na koniec dnia, w czasie znu wrócisz na chwilę do Freeburga, a następnie w prostej minigierce będziesz musiał ocalić duszę Jacka.

  1. Zagrożenie bombą - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4000 punktów. Do tej interwencji przypisz szybkiego policjanta, wyposażonego w granat ogłuszający
  2. Usiłowanie morderstwa - do tego wezwania potrzebujesz 4500 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się
  3. Kradzież - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3305 punktów. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się
  4. Sprzedaż narkotyków - do tego wezwania potrzebujesz 4250 punktów doświadczenia. Do tego wezwania wyślij policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  5. Nieumyślne narażenie życia -?do tego wezwania potrzebujesz 4150 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  6. Naruszenie prywatności - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4300 punktów. Policjant musi wejść przez tylne drzwi i ogłuszyć podejrzanego pałka
  7. Napad z bronią w ręku - do tego wezwania potrzebujesz 4445 punktów doświadczenia. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się
  8. Próba napadu - potrzebujesz do tego łącznie 3900 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą. Możesz również wysłać policjanta wyposażonego w pałkę.
  9. Masowe morderstwo - potrzebujesz do tego łącznie 4300 punktów doświadczenia. Wyślij policjanta z rozwiniętą umiejętnością strzelania. Pod żadnym pozorem nie atakuj natomiast za pomocą pałki. Zakończy się to zgonem policjanta.
  10. Posiadanie narkotyków - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4200 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji

24 Grudzień

  1. Gwałt - potrzebujesz do tego łącznie 4250 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą i zdolnością negocjacji. Możesz także wykorzystać gaz pieprzowy
  2. Bójka - do tego wezwania potrzebujesz 4350 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem jest funkcjonariusz uzbrojony w pałkę
  3. Sonya Luther - wyślij lojalnego policjanta o rozwiniętej umiejętności strzelania. Otrzymasz za to kawę i pieniądze.
  4. Napaść - potrzebujesz do tego łącznie 4250 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą siłą
  5. Kradzież - do tego wezwania potrzebujesz 4300 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać silnego policjanta
  6. Zamieszki - potrzebujesz do tego łącznie 4100 punktów doświadczenia. Wyślij policjanta uzbrojonego w granat ogłuszający
  7. Kradzież - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4400 punktów. Do interwencji przypisz policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się i strzelania.

25 Grudzień

  1. Roger Linington - wyślij lojalnego i silnego policjanta
  2. Prowadzenie pojazdu pod wpływem - do tego wezwania potrzebujesz 4450 punktów doświadczenia. Do tego wezwania wyślij policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  3. Napad z bronią w ręku (broń śmiercionośna) - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4200 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji
  4. Obraza moralności publicznej - potrzebujesz do tego łącznie 3960 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać silnego policjanta
  5. Obraza moralności publicznej - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3170 punktów. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się
  6. Przemoc domowa - potrzebujesz do tego łącznie 4450 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać silnego policjanta ze zdolnością krycia się

26 Grudzień

  1. Przetrzymywanie zakładników - do tego wezwania potrzebujesz 4500 punktów doświadczenia. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się
  2. Próba napadu - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3900 punktów. Przy tej interwencji bardzo dobrze sprawdzi się silny policjant
  3. Patrick Saab - Wyślij lojalnego i silnego policjanta. Otrzymasz za to kasety i pieniądze.
  4. Bójka - do tego wezwania potrzebujesz 4350 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem jest funkcjonariusz uzbrojony w pałkę

27 Grudzień

  1. Strzelanina - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4100 punktów. Do tego wezwania wyślij policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  2. Melvin Stanfill - Wyślij dwóch policjantów z rozwiniętą zdolnością krycia się. Otrzymasz za to pieniądze. Istnieje jednak ryzyko zgony funkcjonariusza.
  3. Zagrożenie bombą - do tego wezwania potrzebujesz 4050 punktów doświadczenia. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się
  4. Patrick Saab - wyślij lojalnego policjanta ze zdolnością negocjacji. Otrzymasz za to pieniądze, ale policjant wróci pijany
  5. Napad z bronią w ręku (broń śmiercionośna) - potrzebujesz do tego łącznie 4400 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać silnego policjanta ze zdolnością negocjacji
  6. Przemoc wobec zwierząt - do tego wezwania potrzebujesz 4250 punktów doświadczenia. W tej interwencji możesz wykorzystać snajpera. Możesz także posłużyć się policjantem o rozwiniętej szybkości, wyposażonego w gaz pieprzowy
  7. Rafa Ganim - wyślij 2 lojalnych policjantów o rozwiniętej umiejętności strzelania. Otrzymasz za to pieniądze.
  8. Paserstwo - do tego wezwania potrzebujesz 4100 punktów doświadczenia. Przeszukaj torbę, a następnie rzuć się w pogoń za listonoszem.
  9. Zagrożenie bombą - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4050 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać silnego policjanta ze zdolnością negocjacji lub krycia się.

28 Grudzień

  1. Patrick Saab - wyślij 2 lojalnych i inteligentnych policjantów. W nagrodę otrzymasz dodatkowy punkt akcji dla policjantów w misjach taktycznych.
  2. Prowadzenie pojazdu pod wpływem - potrzebujesz do tego łącznie 4300 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać silnego policjanta ze zdolnością negocjacji
  3. Usiłowanie morderstwa - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4000 punktów. Do tego wezwania wyślij policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji

29 Grudzień

  1. Sprzedaż narkotyków - potrzebujesz do tego łącznie 4250 punktów doświadczenia. Najpierw musisz zaczepić tłum, następnie wykorzystaj szybkiego policjant lub uzbrojonego w taser.
  2. Vanessa Lindstorm - wyślij lojalnego policjanta ze zdolnością negocjacji.
  3. Paserstwo - potrzebujesz do tego łącznie 4150 punktów doświadczenia. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie policjanta o zdolności krycia się

30 Grudzień

  1. Misja taktyczna: Obrona posterunku