Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

House Flipper - poradnik do gry

House Flipper - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Instalacje i montaż, typy awarii House Flipper poradnik, solucja

W niejednym remontowanym domu w House Flipper napotkasz wybrakowane elementy, puste miejsca po urządzeniach czy zaślepki z miejscem na montaż armatury. W tym rozdziale opisane zostały obiekty, które wymagają instalacji / napraw, i które możesz ujrzeć na mini-mapie, jako potencjalne usterki.

Ostatnia aktualizacja: 21 maja 2018

[desc]W niejednym remontowanym domu w House Flipper napotkasz wybrakowane elementy, puste miejsca po urządzeniach czy zaślepki z miejscem na montaż armatury. W tym rozdziale opisane zostały obiekty, które wymagają instalacji / napraw, i które możesz ujrzeć na mini-mapie, jako potencjalne usterki.[/desc]

W tym rozdziale skupimy się na obiektach przeznaczonych do montażu w mieszkaniach w grze House Flipper. Niektóre urządzenia, tak jak telewizor czy podgrzewacz wody, albo kuchenka gazowa, nie wymagają instalacji - stawiasz je i traktowane są jako w pełni funkcjonalne przyrządy. Pozostałe wymagają montowania ich wyznaczonych miejscach (nie umieścisz kabiny prysznicowej, jeśli przewidziany został tylko układ rur dla wanny) i zawsze widoczne są na mini-mapie; podobnie jak usterki urządzeń już zamontowanych w domu.

Co można wstawić w wyznaczonych miejscach?

Jeśli widzisz na mini-mapie czerwone punkty, oznacza to, że w tym miejscu musisz/możesz zamontować określone urządzenie. Z czasem będziesz pamiętał i odruchowo instalował określone urządzenia w wyznaczonych miejscach, jednak na początek warto zapoznać się z tym poniższą listą. Urządzenia montowane w łazience - wszelkie rury, do których będą podpinane urządzenia, muszą mieć wcześniej usunięte manualnie zaślepki:

  1. Wanna,
  2. Kabina prysznicowa,
  3. Toaleta,
  4. Umywalka,
  5. Pralka - miejsce na pralkę znajdziesz czasem w schowkach czy w piwnicy.

Oświetlenie - lampy możesz wstawić gdziekolwiek w pomieszczeniu. Nie musisz montować do nich instalacji, aby funkcjonowały, jednak należy zakupić przełącznik światła - jeden obsługuje oświetlenie w całym pokoju. Jeśli lampy się nie świecą, sprawdź żarówki i bezpieczniki.

Instalacja klimatyzacji wymaga podpięcia przewodów elektrycznych i hydraulicznych - Instalacje i montaż, typy awarii - House Flipper - poradnik do gry
Instalacja klimatyzacji wymaga podpięcia przewodów elektrycznych i hydraulicznych

Klimatyzator - zawsze podwieszany pod sufitem, najczęściej w pomieszczeniach takich jak salon czy sypialnia.

Kaloryfer - te montowane są w praktycznie każdym pomieszczeniu na białych uchwytach ściennych. Jeśli brakuje grzejnika w pokoju - dokup go i zamontuj. Nie ma znaczenia, czy zdecydujesz się na mniejsze lub większe kaloryfery - jest to tylko kwestia wizualna.

Jakie urządzenia ulegają awarii?

Podniszczone gniazdka elektryczne to najczęstsze z awarii - Instalacje i montaż, typy awarii - House Flipper - poradnik do gry
Podniszczone gniazdka elektryczne to najczęstsze z awarii

Najczęściej spotykaną awarią są zepsute gniazdka elektryczne. Zawsze znajdują się ok. 30 cm nad podłogą. Do wymiany podlegają te, które są wyraźnie przebarwione, podrdzewiałe. Wystarczy odkręcić 3 śrubki, podpiąć nowe kabelki do nowego gniazdka i zamontować je na miejsce. Plusem jest fakt, że za wykonanie takiej naprawy nie ponosisz kosztów, a wpływają one na wartość mieszkania (czystość / dbałość o szczegóły) w wycenie remontowanego mieszkania na własna rękę. Zwróć uwagę, że nierzadko gniazdka schowane mogą być za meblami.

Przeciekające grzejniki - częsty problem, lecz łatwy w naprawie. Wygląda ona tak, jak montaż nowego kaloryfera. Pamiętaj zawsze, aby dodatkowo usunąć mopem plamę wody - traktowana jest ona jako zabrudzenie mieszkania.

Uszkodzone żarówki łatwo zlokalizujesz po prostu sprawdzając, czy w pokoju świeci światła po kliknięciu przełącznika na ścianie - Instalacje i montaż, typy awarii - House Flipper - poradnik do gry
Uszkodzone żarówki łatwo zlokalizujesz po prostu sprawdzając, czy w pokoju świeci światła po kliknięciu przełącznika na ścianie

Żarówki. Jak wiadomo, żarówki w końcu tracą żywotność - podobnie i w House Flipper. Jeśli wejdziesz do pokoju i żarówki nie dają światła (jedna lub więcej - na żyrandolu), oznacza to, że albo jest spalona, albo spaliły się bezpieczniki (patrz kolejny akapit). Wymiana żarówki to po prostu kliknięcie E na żarówce (precyzyjnie wyceluj kursorem), wykręcenie starej i wkręcenie nowej.

Jeśli bezpiecznik uległ awarii, musisz odnaleźć skrzynkę zasilania. Najczęściej znajduje się w piwnicy domu. Otwórz skrzynkę, znajdź przepalony bezpiecznik i wymień go. Później przełącz włącznik i prąd powinien na nowo znaleźć się w żądanym pokoju.