Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

House Flipper - poradnik do gry

House Flipper - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie Amanda Jonson, solucja, House Flipper House Flipper poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 18 maja 2018

Amanda Jonson jest kolejnym zleceniodawcą w House Flipper. Wymaga od ciebie pomalowania jednego pokoju (salonu) na kolor szary i/lub "amarantowa przygoda" (Amaranthe Adventure).

Łatwo jest przypadkiem pominąć fragmenty pod oknami, gdy są przysłonięte meblami - Zlecenie Amanda Jonson, solucja, House Flipper - House Flipper - poradnik do gry
Łatwo jest przypadkiem pominąć fragmenty pod oknami, gdy są przysłonięte meblami

Potrzebować będziesz dwóch puszek farby na pomalowanie całego pomieszczenia. Nie zapomnij także o fragmentach wokoło okien oraz za meblami.

Wymiana gniazdek jest prosta, lecz potrafią być one sprytnie ukryte - pomóż sobie mini-mapą, gdzie dostrzeżesz czerwone ikony w miejscach, gdzie zlokalizowane są gniazdka - Zlecenie Amanda Jonson, solucja, House Flipper - House Flipper - poradnik do gry
Wymiana gniazdek jest prosta, lecz potrafią być one sprytnie ukryte - pomóż sobie mini-mapą, gdzie dostrzeżesz czerwone ikony w miejscach, gdzie zlokalizowane są gniazdka

Drugie zadanie to wymiana dwóch gniazdek elektrycznych. Ich lokalizacja jest losowa - mogą znajdować się w dowolnych pomieszczeniach, w losowym miejscu, w tym także za meblami. Zawsze jednak na tej samej wysokości, tuż nad podłogą. Z prawej strony interfejsu pojawi się informacja, czy w tym pokoju któreś z gniazdek wymaga naprawy (opisane jako urządzenie do montażu). Zepsute gniazdko ma na sobie silne ślady zużycia i odchodzącej farby - aby je wymienić, wystarczy kliknąć na nim E, wykręcić śrubki, wymienić urządzenie, podpiąć nowe kable i złożyć całość analogicznie.