Into The Breach - poradnik do gry

Into The Breach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Interfejs - mapa bitewna w Into the Breach | Porady na start Into The Breach poradnik, solucja

W tym miejscu dostępna jest lista wszystkich jednostek z oddziału - Interfejs - mapa bitewna w Into the Breach | Porady na start - Into The Breach - poradnik do gry

1. Lista dostępnych jednostek

W tym miejscu dostępna jest lista wszystkich jednostek z oddziału. Zielone kwadraty pod sylwetkami jednostek ilustruje ilość życia.

2. Przycisk końca tury

Turę można skończyć w każdej chwili, nie trzeba wykorzystywać do maksimum punktów ruchu.

3. Przycisk cofnięcia kroku

Po każdym ruchu (przemieszczenie, nie strzał) gra pozwala na cofnięcie swojej decyzji. Ilość użyć - nieograniczona.

4. Obrona sieci

Pasek obrazujący jak dużo infrastruktura cywilna jest w stanie przyjąć obrażeń i jaka jest szansa na wytrzymanie ataku, liczone w procentach. Gdy dojdzie do zera, kończy się gra.

5. Reset tury

Po fatalnym rozwoju sytuacji w wyniku twoich działań (np. po strzale) możesz raz na bitwę zresetować całą turę.

6. Wskaźniki wydarzeń losowych i kolejności ataków

Po najechaniu na żółty wskaźnik (Air Support) kursorem, gra tłumaczy charakter losowego zdarzenia. W tym wypadku, jest to wsparcie lotnicze dla naszych jednostek, które wybiera losowe miejsca do ataku. Druga ikona (Attack Order) informuje w jakiej kolejności wróg wykona atak po turze gracza.

7. Ikony informacyjne

W tym miejscu pojawiają się informacje takie jak: czas spędzony w misji, liczba tur do wygrania misji oraz dodatkowe zadania do wykonania.