Into The Breach - poradnik do gry

Into The Breach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Interfejs - mapa główna w Into the Breach | Porady na start Into The Breach poradnik, solucja

W rozdziale znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące kilku elementów gry. Ułatwi Ci to pierwsze spotkanie z tytułem. Każde najechanie kursorem w grze na któryś z parametrów skutkuje pokazaniem opisu statystyki.

W tym miejscu znajdziesz informacji o ilości zgromadzonej reputacji (Corporate Reputation) - Interfejs - mapa główna w Into the Breach | Porady na start - Into The Breach - poradnik do gry

1. Reputacja

W tym miejscu znajdziesz informacji o ilości zgromadzonej reputacji (Corporate Reputation). Możesz wydać punkty po ataku na bazę główną wyspy. Za punkty reputacji możesz kupić nowe bronie, ulepszenia dla mechów, rdzenie mocy oraz wzmocnić sieć.

2. Rdzenie mocy

To miejsce pokazuje ilość zebranych rdzeni mocy (Reactor Core). Są potrzebne do ulepszania mechów.

3. Sieć energetyczna

Znajdujący się w tym miejscu pasek pokazuje, ile możesz sobie pozwolić na straty w ludności cywilnej. Każdy atak na budynek cywilny, zmniejsza pasek. Gra kończy się gdy dochodzi do 0.

4. Obrona sieci

Wyrażony w procentach obrona sieci (Grid Defense) czyli budynków cywilnych, pokazuje jaka jest szansa na to, że budynek cywilny oprze się atakowi wroga.

5. Uratowani cywile

W tym miejscu dowiesz się, ilu cywili do tej pory uratowałeś. W każdej misji możesz uratować maksymalnie 500.

6. Czas gry

To miejsce pokazuje aktualny czas spędzony w kampanii.

7. Oddział

Kliknięcie na przedstawione mechy po lewej stronie ekranu spowoduje wejście do ekranu ich ulepszania.