MU Legend - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
MU Legend - poradnik do gry

MU Legend - poradnik do gry

Porady, tipsy i klasy postaci. Poradnik do MU Legend to porady na start i sekrety, które pomogą Ci zdobyć doświadczenie. Opisaliśmy również mounty (wierzchowce), pety (towarzysze) oraz zwróciliśmy uwagę na walkę. Znajdziesz tu opis klas postaci: Dark Lord, Blader, Mage i Whisperer.

Poradnik do gry MU Legend to rozbudowane porady i tipsy, które mogą pomóc podczas obcowania z grą MMO. Poradnik zawiera kompletny opis wszystkich kluczowych mechanik i aktywności, takich jak systemy Podziemi, zdobywanie i rozwijanie zwierzęcych towarzyszy, pozyskiwanie i usprawnianie ekwipunku, opis systemu walki, czy sposoby interakcji z innymi graczami.

  1. Wymagania sprzętowe - nim rozpoczniesz MU Legend, przeczytaj.
  2. Interfejs - UI w grze wcale nie jest tak prosty, jak się wydaje. Oto jego opis.

Porady na start

Część poradnika poświęcona została dokładnemu opisowi systemu Podziemi. Zawarte tam informacje opisują rodzaje Podziemi, sposoby wejścia do nich czy wpływ poszczególnych poziomów trudności na znajdujące się tam potwory i potencjalne nagrody. Znajdziesz tutaj także szereg porad, które pozwolą znacznie uprzyjemnić i przyspieszyć proces przemierzania Podziemi, takich jak informacje dotyczące momentu, w którym warto wybrać się do danego miejsca, czy skutecznym sposobie eliminowania znajdujących się tam przeciwników regularnych i bossów.

  1. Porady na początek - tipsy i tricki, o których musisz pamiętać w MU Legend.
  2. 5 porad, które ułatwią ci grę!

Pytania i odpowiedzi

W tekście nie zabrakło także porad ogólnych dotyczących rozgrywki. Znajdziesz tutaj informacje o sposobach na szybkie zdobywanie poziomów doświadczenia i poziomów Duszy, pozyskiwanie gotówki (Zen), materiałów rzemieślniczych i przedmiotów wykorzystywanych do rozmaitych czynności, porady dotyczące walki z potworami i innymi graczami. Nie zabrakło także rozdziałów z kategorii FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania), gdzie znajdziesz odpowiedzi na najbardziej nurtujące cię pytania.

  1. Jak szybko levelować? - grind i exp, czyli poradnik szybkiego levelowania w MU Legend.
  2. Jak zarabiać Zen? - szybkie zarabianie zen.
  3. Pet - jak go zdobyć i co daje?
  4. Jak zdobyć skrzydła? - nasz poradnik doda Ci skrzydeł.

Klasy postaci

Oddzielna część poradnika zawiera informacje dotyczące wszystkich występujących w grze klas postaci (Mroczny władca, Blader, Warmage i Szepcząca). W rozdziałach tych opisano każdą z klas, przedstawiając jej mocne i słabe strony, sposób rozgrywki i sugerowane ścieżki ich rozwoju (buildy).

  1. Mroczny władca - czyli Dark Lord - tank i dps, sprawdź jak grać Mrocznym władcą.
  2. Szepcząca - czyli Whisperer - Jak grać Szepczącą?
  3. Oprawca - czyli Blader - DPS dobry do solo.
  4. Mag wojenny - czyli War Mage - DPS ze świetnymi zaklęciami AOE.

Poradnik dla początkujących

Czyli mnóstwo przydatnych porad i tipsów dla początkujących. Nasza solucja rozwiąże niejeden problem, a poniższe sekrety pomogą zrozumieć grę.

  1. Zaklinanie przedmiotów
  2. Umiejętności
  3. Waluty
  4. Klejnoty
  5. Walka
  6. Negatywne statusy
  7. Daily questy - tzw. misje dnia, czyli początek end game.
  8. Alchemia - artefakty i tworzenie artefaktów.
  9. Rzemiosło - crafting w MU Legend oraz przydatne porady.
  10. Drużyna - tworzenie i wyszukiwanie drużyny.
  11. Gildie - szukasz polskiej gildii? Może założysz ją sam?

Szczeliny

End game w MU Legend, podobnie jak w Diablo 3 i innych grach coop/MMO, opiera się na paru elementach. Poniżej opisujemy lochy, areny, szczeliny itd.

  1. Lochy, rifty, areny - co to w ogóle jest?
  2. Szczeliny - nagrody i przeciążenie szczelin.

Poradnik do gry MU Legend zawiera:

  1. Kompleksowe wyjaśnienie wszystkich kluczowych mechanik rozgrywki - walki, pozyskiwania surowców i gotówki, interakcji z innymi graczami czy pozyskiwania i ulepszania przedmiotów;
  2. Opis wszystkich dostępnych w grze klas postaci, wraz z informacjami dotyczącymi sposobu rozgrywki i sugerowanymi ścieżkami ich rozwoju;
  3. Szczegółowy opis systemu Podziemi - dostępne rodzaje Podziemi, wpływ poziomu trudności na potencjalne skarby i znajdujące się wewnątrz potwory czy sposoby ich oczyszczania.
  4. Szereg porad dotyczących wszystkich aspektów rozgrywki;
  5. Rozdziały FAQ przedstawiające odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o MU Legend - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 28 listopada 2017

17.11.2017 23:35
Jeyhard
17
Pretorianin

Po weekendzie pojawi się duża aktualizacja poradnika, opisująca sporo zagadnień. Gdyby były pytania wcześniej, postaramy się na nie odpowiedzieć. :)

20.11.2017 12:31
odpowiedz
1 odpowiedź
Fx Kappa
30
Pretorianin

Jakas gildia GOLowiczow powstanie tak jak w PoE?

20.11.2017 15:47
Jeyhard
17
Pretorianin

Na to pytanie niestety nie umiem odpowiedzieć, ale obstawiam, że tak - w grze już jest sporo Polaków, pewnie część z nich udziela się i tu. :P

21.11.2017 22:47
odpowiedz
wrxxx1337
1
Junior

Też bym chętnie pograł z kimś w MU, jestem jak najbardziej za stworzeniem gildii :D

23.11.2017 08:09
odpowiedz
2 odpowiedzi
DragonsDogma
5
Junior

Witam czy powie mi ktos w ktorym miesce zdobywamy wingi ? robie questy po koleji juz mam przejsce do drugiego miasta a wingów dalej nie mam.. https://www.youtube.com/watch?v=C9NeARsTiGc na owym filmiku jest pokazane ze wingi dostajemy jeszcze w pierszym mieście ale ja ich nadal nie mam a robie questy po koleji..

23.11.2017 16:24
wrxxx1337
1
Junior

Ja dostałem je jakoś właśnie przy przejściu do kolejnego miasta, ale pamiętam, że były na pewno ze ścieżki fabularki

23.11.2017 21:59
MrocznyWędrowiec
42
aka Hegenox

Są nagrodą za wykonanie każdego z questów na elitarne skille (25,45,65lvl) w Ohrdorze (centralnej wyspie) - dopiero te ostatnie można ulepszać.

24.11.2017 10:43
odpowiedz
DragonsDogma
5
Junior

no tak wiem wlasne ze ze misje glówne nie wiem coś musiałem zrobić źle gram jeszcze raz druga postacia :> jak coś nick DevilsPL server muren jak macie jakas gildie chętnie dołącze ;)

post wyedytowany przez DragonsDogma 2017-11-24 10:46:16
27.11.2017 21:49
odpowiedz
1 odpowiedź
Hans47
1
Junior

Witam, na kiedy planujecie ukończyć poradnik dla Blader'a ? Czekam z niecierpliwością. Dobra robota z pozostałą częścią poradnika.

28.11.2017 11:08
Jeyhard
17
Pretorianin

Myślę, że dziś powinna pojawić się ostatnia aktualizacja do poradnika, w której będzie i blader i mag. :P

30.11.2017 11:39
odpowiedz
Rathi
13
Pretorianin

Gdzie są te "przypisane czerwone zen"? Dostałem kilka paczek, z których wypadły, ale nigdzie ich nie widzę. A jak otwieram kości zawierające przedmioty, które drugi i trzeci raz można otworzyć za czerwone zen, to mam informację, że mam 0 czerwonych zen.

Znalazłem. Widać je tylko w Sklepie Legend.

post wyedytowany przez Rathi 2017-11-30 11:45:55
04.12.2017 12:47
odpowiedz
belfrog78
1
Junior

Jak powinny być rozdane punkty pod łuczniczkę żeby dobrze biła Obrażenia Krytyczne szansa na Krytyka Atak ?? Może ktoś podpowiedzieć. Albo dodali byście poradnik jaki Bild pod łuki a jaki pod kusze.