Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Yesterday Origins - poradnik do gry

Yesterday Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Osiągnięcia | Yesterday Origins

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

W grze można zdobyć 36 osiągnięć. By otrzymać komplet, trzeba przejść ją dwukrotnie, bowiem osiągnięcia za zbadanie wszystkich interaktywnych punków w poszczególnych lokacjach i osiągnięcie za obejrzenie wszystkich filmików raczej wykluczają się z osiągnięciem za ukończenie gry w 250 minut.

Przepis wiedźmy - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Przepis wiedźmy

Za próbę włożenia żaby do kociołka (prolog)

Happy Hour - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Happy Hour

Za poproszenie strażnika w lochach o coś do picia - w tym celu trzeba użyć zabranego z półki w celi kufla w zbliżeniu na beczkę z piwem (prolog)

Mistrz podziemi - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Mistrz podziemi

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w lochach: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku (prolog)

Filium Diaboli - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Filium Diaboli

Za ucieczkę z lochów (prolog)

Optymalizacja sypialni - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Optymalizacja sypialni

Za przełączenie się między bohaterami w ich mieszkaniu nie więcej niż 2 razy (rozdział pierwszy)

Znaj swoje miejsce - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Znaj swoje miejsce

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w mieszkaniu bohaterów: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku (rozdział pierwszy)

Bóg burz - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Bóg burz

Za próbę połączenia wolnej ręki rzeźby Nio z młotkiem (rozdział pierwszy)

Chwila moment - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Chwila moment

Za kilkakrotnie poproszenie Borysa (jako John) o przeparkowanie vana (rozdział pierwszy)

Optymalizacja zakupów - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Optymalizacja zakupów

Za przełączenie się między bohaterami w sklepie z antykami nie więcej niż 5 razy (rozdział pierwszy)

Melodia rudzielca - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Melodia rudzielca

Za wysłuchanie melodii na gramofonie na zapleczu sklepu z antykami, a następnie odegranie jej podczas wizyty u Baxter na fortepianie (rozdział pierwszy)

Spuścizna po Hyperborei - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Spuścizna po Hyperborei

Za dowiedzenie się, jaka książka leży schowana w kopercie na stoliku u Baxter (rozdział pierwszy)

Starzec i niemowlę - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Starzec i niemowlę

Za zapytanie się Ginesa w klasztorze o ojca i uzyskanie informacji na temat swego pochodzenia (rozdział drugi)

Wszyscy są podejrzani - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Wszyscy są podejrzani

Za poruszenie w rozmowie z Ezequielem kwestii kradzieży liter i przeanalizowanie wszystkich podejrzanych (rozdział drugi)

Wiedza okultystyczna - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Wiedza okultystyczna

Za dostanie się do tajnej biblioteki w klasztorze i dorwanie do morderczej księgi (rozdział drugi)

Tajemnica opactwa - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Tajemnica opactwa

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w klasztorze św. Brygidy: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku (rozdział drugi)

Obsesja - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Obsesja

Za kilkakrotną próbę skontaktowania się z kobietą z samolotu za pomocą telefonu stacjonarnego i komórki (rozdział trzeci)

Stary znajomy - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Stary znajomy

Za wpisanie na krypteksie (przed podaniem właściwego kodu) hasła "Henry" albo "White" (rozdział trzeci)

Małe jabłko - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Małe jabłko

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w Nowym Jorku: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku (rozdział trzeci)

Groteska - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Groteska

Za uważne przyjrzenie się gargulcom straszącym z lewej i prawej strony przedsionka kościoła św. Fergusa - ich paszczom, symbolom w dole skrzydeł i na froncie postumentów (rozdział czwarty)

Alfabet świętych - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Alfabet świętych

Za kliknięcie figur świętych usytuowanych z lewej i prawej strony ołtarza w kościele św. Fergusa w kolejności alfabetycznej (wg angielskiego zapisu ich imion): Constantine (Konstantyn), Donivalde, Ethernan (Adrian), Fergus, Fillan i Rognvald (rozdział czwarty)

Poznaj grupę - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Poznaj grupę

Za wielokrotne kliknięcie widowni w podziemiach kościoła św. Fergusa - do wyczerpania informacji o wszystkich członkach zakonu cielesności (rozdział czwarty)

Doskonałość - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Doskonałość

Za odwrócenie uwagi Ginesa z wykorzystaniem maksymalnie dwóch kulek wrzuconych do wiadra (rozdział czwarty)

Chłopiec, który przeżył - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Chłopiec, który przeżył

Za zorganizowanie ucieczki i ocalenie małego Fergusa (rozdział czwarty)

Władca na zamku - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Władca na zamku

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w Inverloch: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku (rozdział czwarty)

Nowy Jork - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Nowy Jork

Za spotkanie się z ostatnim członkiem zakonu watykańskiego (rozdział czwarty)

Głupie pytania - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Głupie pytania

Za zadanie waszej przewodniczce po katakumbach trzech irytujących pytań związanych z jej zajęciem (rozdział piąty)

Niech stanie się światłość - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Niech stanie się światłość

Za zapalenie w katakumbach pięciu pochodni: dwóch osadzonych w ścianie z lewej strony studni, jednej luzem, rzucanej potem w głąb studni, i dwóch osadzonych w ścianie z prawej strony studni - aktywnych po przedostaniu się na tę właśnie stronę, a także za zapalenie świec przy pomniku w następnej lokacji (rozdział piąty)

Katakumby - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Katakumby

Za opuszczenie katakumb (rozdział piąty)

Pan podziemi - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Pan podziemi

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w paryskich podziemiach: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku (rozdział piąty)

Specjalistyczna wiedza - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Specjalistyczna wiedza

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w sklepie z antykami: na postaciach, obiektach i przedmiotach (również w ekwipunku) podczas pierwszego i drugiego tam pobytu (rozdział szósty)

Ludzki kalkulator - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Ludzki kalkulator

Za uzyskanie w trakcie rozmowy z Juliusem i Markusem na łodzi 9 różnych cen za przelot do Londynu (rozdział szósty).

W tym celu trzeba odpowiednio poprowadzić negocjacje. Nie zgodzić się od razu na proponowaną sumę, tylko po wybraniu jednej z kwot (np. 10 tys.) oraz jednej ze zniżek (obojętnie której, bo każda w połączeniu z podwyżką zasugerowaną przez Juliusa da ten sam efekt) wskazać jeden z podatków (np. francuski). Następnie uznać, że kwota jest zbyt wygórowana i zdecydować się na kolejny podatek (np. holenderski). Ponownie uznać, że kwota jest za wysoka i wybrać inny podatek (np. angielski). Dopiero wtedy można zawrzeć z panami umowę. Po skończonej rozmowie należy wyjść do menu i wejść w zapis sprzed dyskusji z braćmi. Tym razem trzeba wybrać inną kwotę (np. 5 tys.) i przeprowadzić pertraktacje tak samo jak poprzednio, wskazując kolejno wszystkie trzy podatki. Dogadawszy się z braćmi, należy ponownie wyjść do menu, wczytać ten sam zapis i kolejny raz rozpocząć dyskusję, wybierając trzecią opcję (czyli 2 tys.), po czym rozegrać wszystko tak jak poprzednio, żeby móc dołożyć każdy z trzech podatków. W ten nieco skomplikowany sposób uda się uzyskać 9 różnych kwot i otrzymać osiągnięcie.

Kapitan statku - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Kapitan statku

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów podczas wizyty w Amsterdamie: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku (rozdział szósty)

Tu Casa es Mi Casa - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Tu Casa es Mi Casa

Za sprawdzenie wszystkich aktywnych punktów w posiadłości Baxter: na postaciach, obiektach i przedmiotach (również w ekwipunku) podczas pierwszego i drugiego tam pobytu (rozdział szósty)

To jeszcze nie koniec - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

To jeszcze nie koniec

Za ukończenie gry (rozdział szósty)

Widzę wszystko - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Widzę wszystko

Za obejrzenie wszystkich wstawek filmowych (rozdział szósty)

Biegnij, nieśmiertelny - Osiągnięcia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Biegnij, nieśmiertelny

Za przejście gry w czasie nie dłuższym niż 250 minut (rozdział szósty)