Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

ReCore - poradnik do gry

ReCore - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Droga do Eden Tower

Blisko punktu startowego znajduje się komora transportowa. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Blisko punktu startowego znajduje się komora transportowa.

Kiedy odzyskasz kontrolę nad postacią znajdziesz się na pustyni, pomiędzy półkami skalnymi. Obróć się i na szczycie stojącego po lewej stronie masywu znajdziesz komorę transportową. Możesz z niej skorzystać, żeby wrócić do Crawler'a i ulepszyć swoich towarzyszy. Stojąc naprzeciwko transportu zwróć uwagę na periodycznie rosnące i słabnące światło pod ścianą na lewo, blisko krawędzi. To żółty Cellbot, który po aktywacji sam poleci do swojego gniazda. Po jego aktywacji kieruj się w stronę zielonego wskaźnika celu.

Ataki fioletowego K-9 Paladin - potrafią ogłuszyć Joule i bardzo szybko obniżyć poziom życia. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Ataki fioletowego K-9 Paladin - potrafią ogłuszyć Joule i bardzo szybko obniżyć poziom życia.

Po drodze do miejsca docelowego możesz napotkać kilka czerwonych K-9, a także żółte i niebieskie SP-DR. W końcu dotrzesz do zniszczonego mostu zawieszonego nad rozpadliną. Po jego przejściu zostaniesz zaatakowany przez nowego wroga - fioletowego K-9 Paladin. To bardzo potężny wróg - jego zwyczajne ataki chwilowo ogłuszają Joule wystawiając ją na kolejne uderzenia, ponadto może także wykonać bardzo trudną do uniknięcia szarżę. Poza tym posiada dużo punktów życia, przez co walka z nim może być nieco dłuższa niż z pozostałymi wrogami tego typu. Kiedy się z nimi uporasz zwróć uwagę na widoczny niedaleko czerwony audiolog, stojący na wbitym w ziemie kontenerze. Po jego pozbieraniu idź dalej w kierunku celu.

Znajdź sposób na otwarcie przejścia

Komora z rdzeniem jak zawsze wymaga pokonania wrogów, żeby wydobyć cenny łup. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Komora z rdzeniem jak zawsze wymaga pokonania wrogów, żeby wydobyć cenny łup.

Przejście okaże się zablokowane przez ogromny odłamek skały pokrytej zielonymi, fosforyzującymi żyłami. Oznaczy to dla Ciebie kolejny punkt, do którego musisz się dostać. Idąc w kierunku celu zostaniesz zaatakowany przez żółtego oraz czerwonego K-9. Po ich pokonaniu przyjrzyj się stojącej w pobliżu wieży - znajduje się na niej skrzynia z wzorami dla Twojego towarzysza. Ponadto na płaskowyżu leży kuliste gniazdo z rdzeniem pryzmatycznym. Jak zawsze, przy próbie otwarcia zostaniesz zaatakowany - tym razem przez trzy niebieskie K-9. Na domiar złego teren walki zostanie mocno ograniczony przez barierę energetyczną. Po wygranej walce nie zapomnij wyciągnąć rdzenia z komory i zwróć uwagę na piasek przy kuli - w pobliżu znajduje się zaciemnione koło. Jeżeli użyjesz umiejętności Mack'a, wydobędzie on dla Ciebie rzadki przedmiot. Zauważ także, że na pobliskiej ścianie można pozbierać trochę surowców do ulepszeń. Kiedy skończysz się rozglądać kontynuuj drogę w kierunku celu.

Po wspięciu się na półkę za pomocą Setha zobaczysz dziwny, stary Crawler. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Po wspięciu się na półkę za pomocą Seth'a zobaczysz dziwny, stary Crawler.

Po kilkunastu metrach dotrzesz do rampy, kierującej się w stronę półki skalnej. Korzystając z umiejętności Seth'a wystrzel się w jej kierunku. Zobaczysz przed sobą łazik z dziwnym pancerzem. Zanim do niego wejdziesz pozbieraj leżące wokół niego i na nim surowce. Po wejściu do Crawler'a czeka Cię krótki przerywnik, po zakończeniu którego otrzymasz nowego towarzysza - AP-3 Duncan. Jest niezbędny, żeby kontynuować przygodę. Przy próbie wyjścia z pojazdu gra zapyta, kogo chcesz w swojej drużynie.

Specjalną umiejętnością Duncana jest niszczenie zagradzających drogę przeszkód. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Specjalną umiejętnością Duncan'a jest niszczenie zagradzających drogę przeszkód.

Po wyjściu z Crawler'a spójrz w lewo - znajduje się tam przejście zablokowane przez głazy. Kiedy się do nich zbliżysz będziesz mógł wykorzystać specjalną umiejętność Duncan'a, czyli niszczenie blokujących drogę przeszkód. Kiedy przejdziesz przez odblokowany łuk zostaniesz zaatakowany przez kilka niebieskich SP-DR. To świetna okazja, żeby wypróbować umiejętność bitewną nowego towarzysza. Duncan potrafi stworzyć wokół siebie pierścienie ognia zadające obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu i zapalające ich. Po pokonaniu wrogów zwróć uwagę na głazy postawione w pobliżu krawędzi urwiska. Każ je zniszczyć towarzyszowi, żeby zdobyć ulepszenie zdrowia. Następnie cofnij się do miejsca, w którym walczyłeś z pająkami i ponownie korzystając z umiejętności robota obal kolumnę, żeby otworzyć sobie dalszą drogę.

Duncan z łatwością oczyści wcześniej zablokowane przejście. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Duncan z łatwością oczyści wcześniej zablokowane przejście.

Na półce skalnej zwróć uwagę na czerwony audiolog. Kiedy go podniesiesz zwróć uwagę na krążące w dole wrogie K-9. Z takiej odległości automatyczne celowanie nie sięgnie robotów, ale możesz do nich strzelać. Dzięki temu zadasz im obrażenia zanim do Ciebie dotrą. Gdy się z nimi uporasz zeskocz w dół i rusz w dalszą drogę do celu. Po drodze zaatakuje Cię fioletowy K-9 wraz z dwoma pomocnikami, jednak umiejętność bitewna Duncan'a potrafi ich oszołomić co w połączeniu z Twoim ładowanym atakiem powinno szybko załatwić sprawę. Kiedy dotrzesz do zablokowanego kamieniami przejścia rozkaż towarzyszowi je zniszczyć i kontynuuj drogę.

Shifting Sands

Droga do Eden Tower prowadzi przez ogromne, puste tereny pustynne z dużą ilością poukrywanych wrogów. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Droga do Eden Tower prowadzi przez ogromne, puste tereny pustynne z dużą ilością poukrywanych wrogów.

Będąc na zakręcie tunelu spójrz w lewo i otwórz ukrytą tam skrzynię. Skręcając w prawo staniesz przed ogromną, otwartą lokacją. To jedyna ścieżka do Eden Tower i prawdopodobnie największa przestrzeń w grze. Możesz dowolnie zwiedzić Shifting Sands, ale pamiętaj, że wrogowie tutaj nie kończą się wraz z pierwszym ich pokonaniem. Cała lokacja chowa wiele surowców oraz rdzeni pryzmatycznych. Przybliżone lokalizacje rdzeni zamieściłem na mapie dołączonej do poradnika.

Żeby wejść do następnej instancji, The Warren, należy posiadać przynajmniej piętnaście rdzeni, a Joule musi być na poziomie 16. Warto więc poświęcić trochę czasu na tej pustyni, pozbierać wszystko co się da i możliwie mocno zwiększyć poziom zarówno postaci jak i towarzyszy. Zaznaczone na mapie lokacje rdzeni często wymagają wykorzystania umiejętności specjalnej odpowiedniego towarzysza, możliwe więc, że warto cofnąć się do najbliższej komory transportowej i wymienić Duncana na Mack'a i Seth'a, gdyż nowy towarzysz niezbędny jest tylko przy numerze 8 na mapie. Pamiętaj, że jeżeli skończy Ci się miejsce w ekwipunku możesz zawsze wrócić w dowolnym momencie do Crawler'a wchodząc w menu ekwipunku i wciskając klawisz powrotu.

Jeżeli postanowisz wrócić do Crawler'a warto rozejrzeć się po lokacji, w której się znajduje. Są tu ukryte cztery rdzenie pryzmatyczne, do zdobycia których będziesz potrzebować Duncan'a oraz Seth'a:

Aby dostać się do pierwszego rdzenia potrzebujesz pomocy Setha. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Aby dostać się do pierwszego rdzenia potrzebujesz pomocy Seth'a.

Pierwszy rdzeń jest bardzo blisko Crawler'a Joule. Zaraz po wyjściu skieruj się na wysoką górą, na boku której zobaczysz rampę, do której przyczepić może się Seth. Prowadzi ona na szczyt, gdzie czeka na Ciebie kapsuła. Oprócz niej na zboczu góry, po stronie bazy, znajduje się ukryta skrzynia z wzorami części.

  - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
 

Drugi rdzeń znajduje się poniżej góry, naprzeciw Crawler'a i bardzo blisko częściowo zakopanej konstrukcji. Po zniszczeniu głazów przy użyciu umiejętności Duncan'a zostaniesz zaatakowany przez Corebyte Caterpillar. Pomimo dużej wytrzymałości nie jest to groźny wróg i należy pamiętać tylko o tym, że aby go pokonać trzeba zniszczyć wszystkie jego elementy. Po zniszczeniu ostatniej części wypadnie z niej rdzeń pryzmatyczny.

Pierwszy rdzeń znajduje się pod głazami na ścieżce, z której po raz pierwszy przyszedłeś do swojej bazy. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Pierwszy rdzeń znajduje się pod głazami na ścieżce, z której po raz pierwszy przyszedłeś do swojej bazy.

Trzeci rdzeń znajduje się pod głazami na ścieżce, z której po raz pierwszy przyszedłeś do swojej bazy. Żeby się do niego dostać obróć się po wyjściu z Crawler'a idź do znajomej ścieżki stworzonej z półek skalnych. Kamienie, które możesz zniszczyć znajdują się na wzniesieniu, mniej więcej w połowie drogi do tunelu.

Walka z tym wrogiem przypomina pierwszego bossa. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Walka z tym wrogiem przypomina pierwszego bossa.

Czwarty i ostatni rdzeń z tej lokacji zasila specjalnego SP-DR, chronionego przez dwa żółte roboty tego samego typu. Znajdują się one na prawo od bramy prowadzącej do Lonely Basin. Po pokonaniu dwóch żółtych SP-DR spod ziemi wyjdzie klon Iron Fang'a. Tak jak i wcześniej, nie da się go zniszczyć, a trzeba wyciągnąć z niego rdzeń, kiedy życie spadnie w okolice 30%.

Dodatkowe rdzenie są także poukrywane w Lonely Basin. Zanim się tam udasz wróć do Crawler'a i ulepsz swoich towarzyszy, jeżeli uzbierałeś dość sprzętu, żeby tego dokonać. Następnie zmień drużynę na Duncan'a oraz Mack'a i teleportuj się pod Pylon (lub do teleportu położonego najbardziej na wschód, jeżeli go wcześniej odwiedziłeś).

Kapsuła z rdzeniem będzie chroniona przez kilka SP-DR. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Kapsuła z rdzeniem będzie chroniona przez kilka SP-DR.

Będąc pod Pylonem udaj się na wschód, aż dotrzesz do komory transportowej. Kilka metrów na północ od niej znajduje się kapsuła z rdzeniem, chroniona przez kilka SP-DR. Po ich pokonaniu spróbuj wydobyć rdzeń, co zaowocuje pojawieniem się trzech niebieskich K-9 oraz wytworzeniem pola energetycznego, ograniczającego pole walki. Kiedy uporasz się z wrogami wyciągnij rdzeń z kapsuły.

Aby wydobyć rdzeń będziesz potrzebować trzech Cellbotów. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Aby wydobyć rdzeń będziesz potrzebować trzech Cellbot'ów.

Na południe od komory transportowej znajduje się duży łuk skalny. Pod nim czekać Cię będzie walka z niebieskim SP-DR na poziomie 20. Po jego pokonaniu rzuci Ci się w oczu unosząca się w powietrzu kostka. Chowa ona kolejny rdzeń, jednak aby ją otworzyć będziesz potrzebować aż sześciu Cellbot'ów. Porozrzucane są w okolicy, zarówno pod jak i na łuku. Pierwszego z nich znajdziesz już kilka metrów dalej, na półce skalnej, a cztery pochowane są w różnych miejscach piętrzącego się nad Tobą łuku. Jeden jest wyjątkowo dobrze ukryty - znajduje się na szczycie nieco odosobnionej części konfiguracji skalnej znajdującej się na prawo od głównego masywu.

Mack wykopie stąd rdzeń pryzmatyczny. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Mack wykopie stąd rdzeń pryzmatyczny.

Kolejny rdzeń znajduje się na północ od łuku, na którym się znajdujesz. Zaraz przy krawędzi widoczny jest okrągły wzór w piasku. Wykorzystaj umiejętność Mack'a a on wykopie dla Ciebie kolejny rdzeń pryzmatyczny.

Tunel jest sprytnie ukryty pod budynkiem Pylonu. Od wejścia do podziemi kieruj się cały czas na północ. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Tunel jest sprytnie ukryty pod budynkiem Pylonu. Od wejścia do podziemi kieruj się cały czas na północ.

Jeden rdzeń ukryty jest w krótkim tunelu kilka metrów na północ od wejścia do Pylonu. Znajduje się on ukryty pod półką i jest częścią budynku. Wewnątrz znajdziesz kamienie, które musi rozłupać Duncan a w nich ukrywa się specjalny AP-3. Tak jak zawsze przy tym rodzaju wrogów, nie da się go zniszczyć a jedynie osłabić i wyrwać rdzeń, co spowoduje jego wybuch.

Jeżeli podążałeś za poradnikiem to w tym momencie powinieneś posiadać 18 rdzeni. To wystarczająca ilość, żeby móc wejść do The Warren. Możesz teraz zebrać więcej rdzeni korzystając z mapy lub przechodząc nieodwiedzone wcześniej podziemia lub kontynuować misję fabularną. Jeżeli spełniasz wszystkie wymagania następnej misji wybierz do drużyny Seth'a oraz Duncan'a i wróć do Shifting Sands.

Ogromna ręka robota skrywa wiele przydatnych przedmiotów. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Ogromna ręka robota skrywa wiele przydatnych przedmiotów.

Idąc przez pustynię trzymaj się prawej strony. Po drodze dotrzesz do ogromnej ręki robota. Pod dłonią znajduje się niebieski audiolog, zaś na niej wiele surowców oraz skrzynia. Warto się rozejrzeć po okolicy szczególnie jeżeli Twoja postać nie spełnia jeszcze minimalnych wymagań poziomu.

Aby łatwo dostać się do celu wykorzystaj umiejętności Duncana oraz Setha. - Misja 8: Exclusion Zone | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Aby łatwo dostać się do celu wykorzystaj umiejętności Duncan'a oraz Seth'a.

Kiedy dotrzesz w pobliże celu odkryjesz, że wejście położone jest wysoko ponad poziomem na którym jesteś. Aby się tam dostać znajdź w pobliżu dźwignie, którą Duncan może wbić w ziemię. Spowoduje to wyrośnięcie rampy, po której wespniesz się przy użyciu Seth'a. Dzięki temu wylądujesz na wzniesieniu, na którym będziesz musiał wykonać dokładnie te same akcje. Doprowadzi Cię to zaraz pod bramę The Warren oraz obok komory transportowej. Niestety, drzwi są zamknięte i potrzebujesz trzech Cellbot'ów, żeby je otworzyć. Na szczęście nie znajdują się daleko - pierwszy znajduje się zaraz pod bramą do The Warren. Drugi na lewo, pod skrzynią zawierającą wzory do całego niebieskiego wyposażania dla Duncan'a. Trzeci zaś leży po prawej stronie, na jednej z półek. Po przyprowadzeniu ich wszystkich do bramy będziesz mógł przejść do kolejnej misji.